Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrhář Sean McGirr nečekaně zveřejnil svou první kampaň pro Alexander McQueen. Nový projekt zveřejnil také David Yurman, který nafotil své kolekce šperků společně se slavnými basketbalovými hvězdami. Tým gymnastek zastupujících USA zná své luxusní kostýmy a Giorgio Armani slaví 90 let. Balmain se pak chystá na show SWAIA, představující tvorbu domorodých návrhářů.

    Alexander McQueen vzdává hold Londýnu. McGirr představil první kampaň

    Návrhář Sean McGirr stojí v čele britského módního domu Alexander McQueen od loňského roku. Teprve nyní ovšem vydal svou první kampaň. Ponořená je do mírně temné, ale zároveň punkové atmosféry, odrážející nejen styl ikonické značky, ale také jejího domovského města, Londýna.

    Zdroj: Alexander McQueen

    „McQueen je společnost zrozená v Londýně, která vždy reprezentovala jeho jistou podobu, ke které jsem sám hluboce připoután,“ popsal pro WWD návrhář. Doplnil, že si proto přál ve své debutové kampani zachytit velkoměsto, které působí „poeticky, surově, silně, ale stále reálně“.

    Nové promo přichystal také David Yurman. Na pomoc si pozval slavné basketbalové hráče

    Zprávu o nové kampani zveřejnila také známá značka šperků David Yurman. Uvedla totiž sérii fotografií ve spolupráci se slavnými basketbalisty. Patří mezi ně Kyle Kuzma, D’Angelo Russell, Jalen Green, Jaime Jaquez Jr., Kevin Love, Josh Hart a Seth Curry. Sportovci se totiž zároveň stali globálními ambasadory společnosti. Spolu s fotkami se jejich fanoušci mohou těšit také na třídílný dokumentární seriál.

    Zdroj: David Yurman

    Balmain zpropaguje módu domorodých návrhářů. Připojí se k show SWAIA Native Fashion

    Ve městě Santa Fe v Novém Mexiku se tradičně koná série přehlídek s názvem SWAIA Native Fashion, uctívající práci návrhářů a modelek původních obyvatel. Letos se k nim poprvé přidá také jeden z tradičních módních domů, Balmain. Na akci odhalí některé návrhy ze své kolekce pro podzim 2024. Zaručeně tak k tvorbě domorodých návrhářů přitáhne žádanou pozornost.

    Giorgio Armani má 90 let. Narozeniny hodlá oslavit velkolepou akcí v New Yorku

    Slavný italský návrhář Giorgio Armani oslaví ve čtvrtek 90. narozeniny. Ve svém pravém stylu proto chystá velkolepou událost. Naplánoval ji ovšem až na polovinu října. Hodlá totiž odletět do New Yorku, kde slavnostně otevře svou novou budovu na Madison Avenue. Ve velkoměstě rovněž představí kolekci pro jaro 2025. Právě po show plánuje přichystat party, která uctí nejen jej, ale i jeho ikonickou tvorbu.

    Gymnastický tým USA zná své uniformy. Značka GK Elite odhalila luxusní dresy

    Společnost GK Elite poprvé v historii zveřejnila kostýmy gymnastek týmu USA ještě před samotnými Olympijskými hrami. Dresy pak mají zachycovat nejen americký patriotismus, ale také starý glamour Hollywoodu. Rovněž odkazují na vysokou módu Paříže, tedy města, ve kterém se Olympiáda letos koná. Sportovní uniformy jsou i proto poseté více než 47 tisíci krystaly z dílny Swarovski.

    Zdroj: GK Elite

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Alexander McQueen odhalil debutovou kampaň a Giorgio Armani slaví 90 let

    ― Reklama ―

    Návrhář Sean McGirr nečekaně zveřejnil svou první kampaň pro Alexander McQueen. Nový projekt zveřejnil také David Yurman, který nafotil své kolekce šperků společně se slavnými basketbalovými hvězdami. Tým gymnastek zastupujících USA zná své luxusní kostýmy a Giorgio Armani slaví 90 let. Balmain se pak chystá na show SWAIA, představující tvorbu domorodých návrhářů.

    Alexander McQueen vzdává hold Londýnu. McGirr představil první kampaň

    Návrhář Sean McGirr stojí v čele britského módního domu Alexander McQueen od loňského roku. Teprve nyní ovšem vydal svou první kampaň. Ponořená je do mírně temné, ale zároveň punkové atmosféry, odrážející nejen styl ikonické značky, ale také jejího domovského města, Londýna.

    Zdroj: Alexander McQueen

    „McQueen je společnost zrozená v Londýně, která vždy reprezentovala jeho jistou podobu, ke které jsem sám hluboce připoután,“ popsal pro WWD návrhář. Doplnil, že si proto přál ve své debutové kampani zachytit velkoměsto, které působí „poeticky, surově, silně, ale stále reálně“.

    Nové promo přichystal také David Yurman. Na pomoc si pozval slavné basketbalové hráče

    Zprávu o nové kampani zveřejnila také známá značka šperků David Yurman. Uvedla totiž sérii fotografií ve spolupráci se slavnými basketbalisty. Patří mezi ně Kyle Kuzma, D’Angelo Russell, Jalen Green, Jaime Jaquez Jr., Kevin Love, Josh Hart a Seth Curry. Sportovci se totiž zároveň stali globálními ambasadory společnosti. Spolu s fotkami se jejich fanoušci mohou těšit také na třídílný dokumentární seriál.

    Zdroj: David Yurman

    Balmain zpropaguje módu domorodých návrhářů. Připojí se k show SWAIA Native Fashion

    Ve městě Santa Fe v Novém Mexiku se tradičně koná série přehlídek s názvem SWAIA Native Fashion, uctívající práci návrhářů a modelek původních obyvatel. Letos se k nim poprvé přidá také jeden z tradičních módních domů, Balmain. Na akci odhalí některé návrhy ze své kolekce pro podzim 2024. Zaručeně tak k tvorbě domorodých návrhářů přitáhne žádanou pozornost.

    Giorgio Armani má 90 let. Narozeniny hodlá oslavit velkolepou akcí v New Yorku

    Slavný italský návrhář Giorgio Armani oslaví ve čtvrtek 90. narozeniny. Ve svém pravém stylu proto chystá velkolepou událost. Naplánoval ji ovšem až na polovinu října. Hodlá totiž odletět do New Yorku, kde slavnostně otevře svou novou budovu na Madison Avenue. Ve velkoměstě rovněž představí kolekci pro jaro 2025. Právě po show plánuje přichystat party, která uctí nejen jej, ale i jeho ikonickou tvorbu.

    Gymnastický tým USA zná své uniformy. Značka GK Elite odhalila luxusní dresy

    Společnost GK Elite poprvé v historii zveřejnila kostýmy gymnastek týmu USA ještě před samotnými Olympijskými hrami. Dresy pak mají zachycovat nejen americký patriotismus, ale také starý glamour Hollywoodu. Rovněž odkazují na vysokou módu Paříže, tedy města, ve kterém se Olympiáda letos koná. Sportovní uniformy jsou i proto poseté více než 47 tisíci krystaly z dílny Swarovski.

    Zdroj: GK Elite

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    ― Reklama ―

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―