Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Walt Disney jednou řekl: „Bez inspirace bychom zahynuli.“ A my tento citát potvrzujeme. Přinášíme vám proto denní dávku inspirace, tentokrát výhradně pro ženy. Podíváme se na módní ikony, které svou kariéru odstartovaly od nuly a zaměřily se přímo na dráhu módních influencerů a blogerů.

    Matilda Djerf

    Kdo by ji ze sociálních sítí neznal? Dnes už snad nikdo. Matilda na TikToku prorazila se svými spoty, kde nám ukazuje doslova každý počin ve svém životě. Od vaření ranní kávy, přes jednoduchý make-up až po vytvoření stylového looku do kanceláře. Díky tomu se stala nejen módní, ale i lifestyle ikonou. Její styl je jednoduchý, přesto však originální a pestrý. Nebojí se barev, ani nejrůznějších střihů. Pokud v hledání svého stylu stále tápete, inspirace u Matildy pro vás bude to pravé. Navíc má i svůj e-shop, kde najdete nejen módu, ale i homeware sekci.

    Loredana

    Tentokrát od nás uslyšíte nezvyklou kombinaci, a tou je rapperka kosovsko-albánského původu. Švýcarka Loridana Zefi se nejvíce zviditelnila po vydání alba King Lori. Ale to vše je jen přidaná hodnota k tomu, jak se obléká. My bychom její styl nazvali „evropským streetstylem“. A co si pod tím představit? Například záplatované kalhoty, oversized bílé triko, vesta a samozřejmě nesmí chybět devadesátkové tenisky a stříbrný chain kolem krku. To vše podtrhuje její „b*tch energy“.

    Hannah Whiting

    Pokud jste zastánci oversized střihů, jak u balzerů nebo všech druhů kabátů, jste u Hannah správně. Inspirovat se tu můžete jak střihy, tak i velikostním vrstvením všech kousků. Barev tu naopak najdeme méně. Hannah nosí hlavně přírodní odstíny a neutrální barvy. Její image lehce odráží skandinávskou módu i lifestyle, ale zároveň svůj styl protíná i americkými trendy. Proto jsou její kombinace tak kouzelné.

    Brittany Xavier

    Občas máte náladu se malinko odhalit a dát průchod francouzskému šmrncu? Pak se s inspirací obraťte jedině na Brittany. Fashion světu se věnuje již od roku 2013 a sledující má opravdu zasloužené. U Brittany se dostanete k módní klasice, inspirovat se u ní může opravdu každý. Středně velká crossbody bag, kožený blazer, výrazné podpatky a glow make-up. Nikdy neumírající a smyslný look.

    Tzuyu

    Teď z jiného soudku. Přesuneme se do Asie. Líbí-li se vám korejský styl, zpěvačka Tzuyu je pro vás jako stvořená. Její šatník má typicky asijské prvky, avšak s jistou mírou decentnosti. K-popová módní scéna sice svůj vrchol zažila již před pár lety, ale pokud všechny prvky a střihy zvolíte správně, budete vystupovat z davu.

    Mia RealityCrisis

    A nakonec pro alternativce. Černá barva, kožené prvky a sexy podtext. Na TikTokovém profilu @realitycrisis takové inspirace v módě i lifestylu najdete opravdu mnoho. Nadčasový a nesmrtelný trend tohoto stylu se poslední dobou víc a víc projevuje ve všech módních domech. Skvělé kousky najdeme v nadcházejících kolekcích značek Maison Margiela i Céline.

    Zdroj: TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Módní ikony sociálních sítí. Inspirujte se u nejlepších fashion blogerek

    ― Reklama ―

    Walt Disney jednou řekl: „Bez inspirace bychom zahynuli.“ A my tento citát potvrzujeme. Přinášíme vám proto denní dávku inspirace, tentokrát výhradně pro ženy. Podíváme se na módní ikony, které svou kariéru odstartovaly od nuly a zaměřily se přímo na dráhu módních influencerů a blogerů.

    Matilda Djerf

    Kdo by ji ze sociálních sítí neznal? Dnes už snad nikdo. Matilda na TikToku prorazila se svými spoty, kde nám ukazuje doslova každý počin ve svém životě. Od vaření ranní kávy, přes jednoduchý make-up až po vytvoření stylového looku do kanceláře. Díky tomu se stala nejen módní, ale i lifestyle ikonou. Její styl je jednoduchý, přesto však originální a pestrý. Nebojí se barev, ani nejrůznějších střihů. Pokud v hledání svého stylu stále tápete, inspirace u Matildy pro vás bude to pravé. Navíc má i svůj e-shop, kde najdete nejen módu, ale i homeware sekci.

    Loredana

    Tentokrát od nás uslyšíte nezvyklou kombinaci, a tou je rapperka kosovsko-albánského původu. Švýcarka Loridana Zefi se nejvíce zviditelnila po vydání alba King Lori. Ale to vše je jen přidaná hodnota k tomu, jak se obléká. My bychom její styl nazvali „evropským streetstylem“. A co si pod tím představit? Například záplatované kalhoty, oversized bílé triko, vesta a samozřejmě nesmí chybět devadesátkové tenisky a stříbrný chain kolem krku. To vše podtrhuje její „b*tch energy“.

    Hannah Whiting

    Pokud jste zastánci oversized střihů, jak u balzerů nebo všech druhů kabátů, jste u Hannah správně. Inspirovat se tu můžete jak střihy, tak i velikostním vrstvením všech kousků. Barev tu naopak najdeme méně. Hannah nosí hlavně přírodní odstíny a neutrální barvy. Její image lehce odráží skandinávskou módu i lifestyle, ale zároveň svůj styl protíná i americkými trendy. Proto jsou její kombinace tak kouzelné.

    Brittany Xavier

    Občas máte náladu se malinko odhalit a dát průchod francouzskému šmrncu? Pak se s inspirací obraťte jedině na Brittany. Fashion světu se věnuje již od roku 2013 a sledující má opravdu zasloužené. U Brittany se dostanete k módní klasice, inspirovat se u ní může opravdu každý. Středně velká crossbody bag, kožený blazer, výrazné podpatky a glow make-up. Nikdy neumírající a smyslný look.

    Tzuyu

    Teď z jiného soudku. Přesuneme se do Asie. Líbí-li se vám korejský styl, zpěvačka Tzuyu je pro vás jako stvořená. Její šatník má typicky asijské prvky, avšak s jistou mírou decentnosti. K-popová módní scéna sice svůj vrchol zažila již před pár lety, ale pokud všechny prvky a střihy zvolíte správně, budete vystupovat z davu.

    Mia RealityCrisis

    A nakonec pro alternativce. Černá barva, kožené prvky a sexy podtext. Na TikTokovém profilu @realitycrisis takové inspirace v módě i lifestylu najdete opravdu mnoho. Nadčasový a nesmrtelný trend tohoto stylu se poslední dobou víc a víc projevuje ve všech módních domech. Skvělé kousky najdeme v nadcházejících kolekcích značek Maison Margiela i Céline.

    Zdroj: TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―