Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známým značkám někdy jejich vlastní sláva nestačí, a tak využívají tu, vyzařující ze známých osobností. Například společnost Longchamp přijala do svých řad ambasadorů herečku Yitong Li. Herec Jackson Yee zase propaguje nejnovější sneakers od Golden Goose. Calvin Klein pak odhalil podzimní kampaň, v níž se hlavní role ujala herečka Greta Lee.

    Longchamp zastoupí herečka Yitong Li. Dle značky má postoj pařížské ženy

    Jednu z nejnovějších spoluprací se slavnou osobností zveřejnila například francouzská značka Longchamp. Za svou další ambasadorku si totiž vybrala čínskou herečku Yitong Li. „Nejen, že je ohromně talentovaná, má také skvělou energii a profesionalitu, které nás ohromily,“ prohlásila kreativní ředitelka společnosti Sophie Delfaontaine. Vyzdvihla také hereččin „přirozený a nenucený“ postoj pařížské ženy.

    Čínský trh využívá i Golden Goose. Jackon Yee zpropaguje její retro sneakers

    Není žádným tajemstvím, že se slavné módní značky snaží získat co nejlepší postavení na čínském trhu. Má totiž jeden z největších potenciálů. Mnohé módní domy si proto za své ambasadory vybírají právě čínské celebrity. Patří mezi ně také Golden Goose, který uzavřel spolupráci s čínským hercem Jackson Yee. Za úkol má propagovat především jeho nejnovější model tenisek, Lightstar.

    Zdroj: Golden Goose

    Jedná se o retro sneakers, definované především metalickými a třpytivými detaily. Zákazníci mají navíc možnost personalizovat si je dle svého přání, a to pomocí různých drobných doplňků. „Nejen, že dosáhl globálního uznání jako herec, zpěvák a tanečník, ale rovněž zvládl objevovat nová teritoria, jako je svět umění a módy,“ prohlásil ředitel italské značky Silvio Campara.

    Calvin Klein odstartoval podzimní kampaň. Zazáří v ní herečka Greta Lee

    Společnost Calvin Klein je kampaněmi plnými těch největších hvězd více než proslulá. Naposledy vzbudila obrovskou pozornost její reklama s hercem Jeremym Allenem White. Nyní si značka za hlavní hvězdu své podzimní kampaně vybrala pro změnu ženu, a to herečku Gretu Lee. Proslavila se mimo jiné v seriálu The Morning Show. Pro Calvina Klein pak odhalila své nejvíce „sebevědomé já“.

    „Byla jsem schopná opravdu ukázat samu sebe a ponořit se do své části, kterou jsem světu nikdy předtím neodhalila,“ okomentovala svůj zážitek herečka. Cílem kampaně totiž dle značky bylo představit Lee v novém světle. Série fotografií pak odhaluje některé z nejnovějších návrhů Calvina Klein. Doplňující video je vyobrazuje ve stylu 80. let, za doprovodu songu „We Got the Beat“ od The Go-Go’s.

    Zdroje: WWD, VMagazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní domy využívají sílu hvězd. Odhalily nové spolupráce se slavnými ambasadory

    Známým značkám někdy jejich vlastní sláva nestačí, a tak využívají tu, vyzařující ze známých osobností. Například společnost Longchamp přijala do svých řad ambasadorů herečku Yitong Li. Herec Jackson Yee zase propaguje nejnovější sneakers od Golden Goose. Calvin Klein pak odhalil podzimní kampaň, v níž se hlavní role ujala herečka Greta Lee.

    - Reklama -

    Longchamp zastoupí herečka Yitong Li. Dle značky má postoj pařížské ženy

    Jednu z nejnovějších spoluprací se slavnou osobností zveřejnila například francouzská značka Longchamp. Za svou další ambasadorku si totiž vybrala čínskou herečku Yitong Li. „Nejen, že je ohromně talentovaná, má také skvělou energii a profesionalitu, které nás ohromily,“ prohlásila kreativní ředitelka společnosti Sophie Delfaontaine. Vyzdvihla také hereččin „přirozený a nenucený“ postoj pařížské ženy.

    Čínský trh využívá i Golden Goose. Jackon Yee zpropaguje její retro sneakers

    Není žádným tajemstvím, že se slavné módní značky snaží získat co nejlepší postavení na čínském trhu. Má totiž jeden z největších potenciálů. Mnohé módní domy si proto za své ambasadory vybírají právě čínské celebrity. Patří mezi ně také Golden Goose, který uzavřel spolupráci s čínským hercem Jackson Yee. Za úkol má propagovat především jeho nejnovější model tenisek, Lightstar.

    Zdroj: Golden Goose

    - Reklama -

    Jedná se o retro sneakers, definované především metalickými a třpytivými detaily. Zákazníci mají navíc možnost personalizovat si je dle svého přání, a to pomocí různých drobných doplňků. „Nejen, že dosáhl globálního uznání jako herec, zpěvák a tanečník, ale rovněž zvládl objevovat nová teritoria, jako je svět umění a módy,“ prohlásil ředitel italské značky Silvio Campara.

    Calvin Klein odstartoval podzimní kampaň. Zazáří v ní herečka Greta Lee

    Společnost Calvin Klein je kampaněmi plnými těch největších hvězd více než proslulá. Naposledy vzbudila obrovskou pozornost její reklama s hercem Jeremym Allenem White. Nyní si značka za hlavní hvězdu své podzimní kampaně vybrala pro změnu ženu, a to herečku Gretu Lee. Proslavila se mimo jiné v seriálu The Morning Show. Pro Calvina Klein pak odhalila své nejvíce „sebevědomé já“.

    „Byla jsem schopná opravdu ukázat samu sebe a ponořit se do své části, kterou jsem světu nikdy předtím neodhalila,“ okomentovala svůj zážitek herečka. Cílem kampaně totiž dle značky bylo představit Lee v novém světle. Série fotografií pak odhaluje některé z nejnovějších návrhů Calvina Klein. Doplňující video je vyobrazuje ve stylu 80. let, za doprovodu songu „We Got the Beat“ od The Go-Go’s.

    Zdroje: WWD, VMagazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―