Více

    ― Reklama ―

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    Jarní kolekce Vivienne Westwood ožila v nové kampani. Zachytil ji Juergen Teller

    Nejnovější kolekce módního domu Vivienne Westwood vítá jaro pomocí hravých fotografií. Značka si na pomoc přizvala slavného fotografa Juergena Teller, známého svým neobvyklým přístupem. Tentokrát pro svou tvorbu využil pozadí od umělce Bernharda Willhelm. Při propojení módy a umění se nechal inspirovat slavnými osobnostmi módy, třeba Dianou Vreeland či Madeleine Vionnet.

    Proenza Schouler dává sbohem otcům zakladatelům. Hledá nové kreativní vedení

    Zakladatelé a kreativní ředitelé úspěšné značky Proenza Schouler Jack McCollough a Lazaro Hernandez oznámili svůj odchod. Nadále zůstanou akcionáři společnosti a budou spolupracovat s generální ředitelkou Shirou Suveyke Snyder. Navrhování ale přenechají jiným. „Cítíme, že je správný čas odejít z denního vedení a přenechat otěže někomu novému,“ prohlásili návrháři.

    Penn Badgley oblékl Moncler. Nafotil kampaň ve svém rodném městě

    Herec Penn Badgley nakoukl do módního světa, a to v nejnovější kampani značky Moncler. Ta ho nafotila v nejnovější kolekci na pozadí jeho rodného města, New Yorku. „Pamatuju si, když pro mě bunda od Moncler byla jistou aspirací,“ prohlásil herec dle server WWD. Do nové řady spadají oboustranné bundy, kabáty nebo odepínací vesty, a to v tlumených tónech béžové či černé.

    Zdroj: Moncler

    Diane von Furstenberg a David Beckham získají ocenění. Dostanou Crystal Awards

    Prestižní ocenění Crystal Award je tradičně udělované na výročním setkání Světového ekonomického fóra ve švýcarském Davosu. Vzdává hold osobnostem a kulturním lídrům, usilujícím o světový sociální, environmentální nebo kreativní progres. Letos se ceny dočká návrhářka Diane von Furstenberg, za podporu ženských práv, a fotbalista David Beckham, a to za vytrvalý boj za dětská práva.

    Saoirse Ronan odhalí svůj módní debut. Objeví se v první kampani Louis Vuitton

    Francouzský módní dům Louis Vuitton loni oznámil, že do svých řad slavných ambasadorů přivítal herečku Saoirse Ronan. Její první kampaní se nyní stane ta, představující letošní jarní kolekci. Kromě úspěšné herečky se v ní objeví také hvězda skupiny Blackpink, zpěvačka Lisa. Fotografie pak mají představovat „současné portréty na pozadí atmosférických maleb umělce Laurent Grasso“.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Móda v kostce: Proenza Schouler dává sbohem svým zakladatelům a módní scéna vítá jaro

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    - Reklama -

    Jarní kolekce Vivienne Westwood ožila v nové kampani. Zachytil ji Juergen Teller

    Nejnovější kolekce módního domu Vivienne Westwood vítá jaro pomocí hravých fotografií. Značka si na pomoc přizvala slavného fotografa Juergena Teller, známého svým neobvyklým přístupem. Tentokrát pro svou tvorbu využil pozadí od umělce Bernharda Willhelm. Při propojení módy a umění se nechal inspirovat slavnými osobnostmi módy, třeba Dianou Vreeland či Madeleine Vionnet.

    Proenza Schouler dává sbohem otcům zakladatelům. Hledá nové kreativní vedení

    Zakladatelé a kreativní ředitelé úspěšné značky Proenza Schouler Jack McCollough a Lazaro Hernandez oznámili svůj odchod. Nadále zůstanou akcionáři společnosti a budou spolupracovat s generální ředitelkou Shirou Suveyke Snyder. Navrhování ale přenechají jiným. „Cítíme, že je správný čas odejít z denního vedení a přenechat otěže někomu novému,“ prohlásili návrháři.

    Penn Badgley oblékl Moncler. Nafotil kampaň ve svém rodném městě

    Herec Penn Badgley nakoukl do módního světa, a to v nejnovější kampani značky Moncler. Ta ho nafotila v nejnovější kolekci na pozadí jeho rodného města, New Yorku. „Pamatuju si, když pro mě bunda od Moncler byla jistou aspirací,“ prohlásil herec dle server WWD. Do nové řady spadají oboustranné bundy, kabáty nebo odepínací vesty, a to v tlumených tónech béžové či černé.

    - Reklama -

    Zdroj: Moncler

    Diane von Furstenberg a David Beckham získají ocenění. Dostanou Crystal Awards

    Prestižní ocenění Crystal Award je tradičně udělované na výročním setkání Světového ekonomického fóra ve švýcarském Davosu. Vzdává hold osobnostem a kulturním lídrům, usilujícím o světový sociální, environmentální nebo kreativní progres. Letos se ceny dočká návrhářka Diane von Furstenberg, za podporu ženských práv, a fotbalista David Beckham, a to za vytrvalý boj za dětská práva.

    Saoirse Ronan odhalí svůj módní debut. Objeví se v první kampani Louis Vuitton

    Francouzský módní dům Louis Vuitton loni oznámil, že do svých řad slavných ambasadorů přivítal herečku Saoirse Ronan. Její první kampaní se nyní stane ta, představující letošní jarní kolekci. Kromě úspěšné herečky se v ní objeví také hvězda skupiny Blackpink, zpěvačka Lisa. Fotografie pak mají představovat „současné portréty na pozadí atmosférických maleb umělce Laurent Grasso“.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―