Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Supermodelka Kate Moss se o víkendu se speciální kolekcí ujmula módního řetězce Zara. Manolo Blahnik zase s nejnovějším návrhem oslavil 30. výročí Mary Jane. Louis Vuitton vydal očekávanou kampaň s hvězdnými tenisty. Zástupci Londýnského týdne módy překvapili zákazem exotické kůže a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Kate Moss navrací 70. léta minulého století. Uvedla speciální kolekci pro Zara

    Módní řetězec Zara na sebe přitáhl pozornost, a to díky speciální řadě vytvořené supermodelkou Kate Moss. Kolekci inspirovanou 70. léty minulého století představila světu o víkendu. „Chtěla jsem nabídnout kousky, které působí nenuceně chic, ale jsou stále edgy,“ popsala svou tvorbu slavná modelka. Mezi návrhy proto nechybí výrazný leopardí vzor a třpytivé nebo květinové šaty.

    Zdroj: Zara

    Louis Vuitton pokračuje ve své Core Values kampani. Z hvězdných tenistů učinil horolezce

    Slavní tenisté Roger Federer a Rafael Nadal v kampani pro Louis Vuitton dokázali, že dokáží zářit nejen na tenisovém kurtu. Italský módní dům totiž pověřil slavnou fotografku Annie Leibovitz, aby je vyfotila při slézání italských Dolomitů. Kampaň s názvem A Legendary Journey to the Top proto oba hvězdné sportovce zachycuje na společné cestě „ambice, odhodlání a objevování“.

    London fashion week překvapil. Jako první ze čtyř hlavních měst módy zakázal exotickou kůži

    Mezi čtyři nejdůležitější hlavní města módního světa patří Miláno, Paříž, New York a Londýn. Právě poslední z nich začátkem týdne překvapilo, když organizátoři tamního týdne módy oznámili, že od příštího roku pro všechny značky zavedou zákaz používání exotické kůže. Z Londýna tak učinili první ze čtyř velikánů, který k takovému kroku přistoupil. Loni přitom zakázali kožešinu.

    Manolo Blahnik slaví 30. výročí, jak se patří. Model Mary Jane ozdobil perlou

    Slavný návrhář obuvi Manolo Blahnik odstartoval oslavy 30. výročí svého slavného modelu Mary Jane. Vytvořil proto limitovanou edici boty, kterou ozdobil jemnou perlou. Jedná se totiž o tradiční dárek, spojený právě s číslem 30. Symbolizovat má navíc „vzácnost, čistotu, upřímnost a moudrost“. Původní model pak designér navrhl na základě fotografie Kate Moss z roku 1994.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    Organizace PETA poctila návrhářku Stellu McCartney. Označila ji za osobnost roku 2024

    Uskupení ochraňující práva zvířat PETA a návrhářka Stella McCartney mají dlouhodobě pevné vztahy. Není proto překvapením, že ji organizace jmenovala osobností letošního roku. Důvodem je především její nedávný závazek slibující, že ve svých kolekcích nebude používat peří. Designérka známá pro své úsilí chránit životní prostředí rovněž vyloučila kožešinu a běžnou i exotickou kůži.

    @officialpeta Did you hear the news? @Stella McCartney just announced that at #COP28 ♬ original sound – PETA

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Zara

    Móda v kostce: Kate Moss převzala Zaru a London Fashion Week zakázal exotickou kůži

    Supermodelka Kate Moss se o víkendu se speciální kolekcí ujmula módního řetězce Zara. Manolo Blahnik zase s nejnovějším návrhem oslavil 30. výročí Mary Jane. Louis Vuitton vydal očekávanou kampaň s hvězdnými tenisty. Zástupci Londýnského týdne módy překvapili zákazem exotické kůže a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Kate Moss navrací 70. léta minulého století. Uvedla speciální kolekci pro Zara

    Módní řetězec Zara na sebe přitáhl pozornost, a to díky speciální řadě vytvořené supermodelkou Kate Moss. Kolekci inspirovanou 70. léty minulého století představila světu o víkendu. „Chtěla jsem nabídnout kousky, které působí nenuceně chic, ale jsou stále edgy,“ popsala svou tvorbu slavná modelka. Mezi návrhy proto nechybí výrazný leopardí vzor a třpytivé nebo květinové šaty.

    Zdroj: Zara

    Louis Vuitton pokračuje ve své Core Values kampani. Z hvězdných tenistů učinil horolezce

    Slavní tenisté Roger Federer a Rafael Nadal v kampani pro Louis Vuitton dokázali, že dokáží zářit nejen na tenisovém kurtu. Italský módní dům totiž pověřil slavnou fotografku Annie Leibovitz, aby je vyfotila při slézání italských Dolomitů. Kampaň s názvem A Legendary Journey to the Top proto oba hvězdné sportovce zachycuje na společné cestě „ambice, odhodlání a objevování“.

    London fashion week překvapil. Jako první ze čtyř hlavních měst módy zakázal exotickou kůži

    Mezi čtyři nejdůležitější hlavní města módního světa patří Miláno, Paříž, New York a Londýn. Právě poslední z nich začátkem týdne překvapilo, když organizátoři tamního týdne módy oznámili, že od příštího roku pro všechny značky zavedou zákaz používání exotické kůže. Z Londýna tak učinili první ze čtyř velikánů, který k takovému kroku přistoupil. Loni přitom zakázali kožešinu.

    Manolo Blahnik slaví 30. výročí, jak se patří. Model Mary Jane ozdobil perlou

    Slavný návrhář obuvi Manolo Blahnik odstartoval oslavy 30. výročí svého slavného modelu Mary Jane. Vytvořil proto limitovanou edici boty, kterou ozdobil jemnou perlou. Jedná se totiž o tradiční dárek, spojený právě s číslem 30. Symbolizovat má navíc „vzácnost, čistotu, upřímnost a moudrost“. Původní model pak designér navrhl na základě fotografie Kate Moss z roku 1994.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    Organizace PETA poctila návrhářku Stellu McCartney. Označila ji za osobnost roku 2024

    Uskupení ochraňující práva zvířat PETA a návrhářka Stella McCartney mají dlouhodobě pevné vztahy. Není proto překvapením, že ji organizace jmenovala osobností letošního roku. Důvodem je především její nedávný závazek slibující, že ve svých kolekcích nebude používat peří. Designérka známá pro své úsilí chránit životní prostředí rovněž vyloučila kožešinu a běžnou i exotickou kůži.

    @officialpeta Did you hear the news? @Stella McCartney just announced that at #COP28 ♬ original sound – PETA

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―