Více

    ― Reklama ―

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Hermès objevuje nová odvětví. Nabídne svá první designová sluchátka

    Módní dům Hermès je proslulý především svými ikonickými kabelkami a jemnými zdobenými šátky. Jeho specializovaný luxusní workshop Ateliers Horizons mu ovšem pomáhá zkoumat i dosud nepoznané vody. Na trh proto letos v létě uvede první designová sluchátka z dílny Hermès s minimalistickým vzhledem a jemnými metalickými detaily, odkazujícími na slavnou kabelku Kelly.

    Burberry čerpá inspiraci z královské rodiny. Jarní kolekci zasadil do zahrad Highgrove

    Britská ikonická značka Burberry je s královskou rodinou přirozeně spjatá. Její členové ji pravidelně zařazují do svého šatníku, a tak není divu, že se jí společnost v letošní jarní kolekci rozhodla inspirovat. Související kampaň tak nafotila v královských zahradách Highgrove, tedy na soukromém pozemku monarchy. Na fotografiích pak spolupracovala s umělkyní Helen Bullock.

    Zdroj: Burberry

    Pařížský menswear fashion week zná svůj kalendář. Vrátí se na něj i Saint Laurent

    S rychle ubíhajícím jarem se začíná blížit další sezóna týdnů módy. Fédération de la Haute Couture et de la Mode proto zveřejnila oficiální kalendář očekávaného Pařížského menswear fashion weeku. Po několika sezónách se na něj navrátí také značka Saint Laurent. V minulosti totiž své nejnovější pánské kolekce představovala buď mimo oficiální program, nebo dokonce mimo Paříž.

    Londýn vítá nejvýše položenou restauraci v Evropě. Nabízí ji Gordon Ramsay

    Proslulý šéfkuchař Gordon Ramsay odhalil svůj nejnovější projekt. Jedná se o restauraci s názvem Gordon Ramsay High, nacházející se v budově 22 Bishopsgate, tedy jedné z nejvyšších staveb Londýna. Zároveň se tedy jedná o nejvýše položenou restauraci v Evropě. S pouze 12 místy tak jde o opravdu exkluzivní zážitek. Na stejné lokaci však najdete i Ramsayho další podniky.

    Zdroj: Gordon Ramsay High

    Rabanne vycestoval do Brazílie. Značka dosadila letní řadu do favely Rocinha

    Módní značka Rabanne je známá především svými blyštivými looky, jako jsou zlatá psaníčka, flitry poseté šaty nebo stříbrnými penízky osázené mini sukně. Spojovaná je proto často s divokými party. Jinak tomu proto není ani v její letošní letní kampani.

    Zdroj: Rabanne

    Společnost ji totiž zasadila do brazilské favely Rocinha, nacházející se ve městě Rio de Janeiro. O nafocení kampaně se pak postarala tamní pětadvacetiletá fotografka Melissa da Oliveira, která umně zachytila vše, co tamní nespoutaná energie nabízí.

    @rabanne A night remembered.​ #Rabanne ♬ original sound – rabanne

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    - Reklama -

    Hermès objevuje nová odvětví. Nabídne svá první designová sluchátka

    Módní dům Hermès je proslulý především svými ikonickými kabelkami a jemnými zdobenými šátky. Jeho specializovaný luxusní workshop Ateliers Horizons mu ovšem pomáhá zkoumat i dosud nepoznané vody. Na trh proto letos v létě uvede první designová sluchátka z dílny Hermès s minimalistickým vzhledem a jemnými metalickými detaily, odkazujícími na slavnou kabelku Kelly.

    Burberry čerpá inspiraci z královské rodiny. Jarní kolekci zasadil do zahrad Highgrove

    Britská ikonická značka Burberry je s královskou rodinou přirozeně spjatá. Její členové ji pravidelně zařazují do svého šatníku, a tak není divu, že se jí společnost v letošní jarní kolekci rozhodla inspirovat. Související kampaň tak nafotila v královských zahradách Highgrove, tedy na soukromém pozemku monarchy. Na fotografiích pak spolupracovala s umělkyní Helen Bullock.

    Zdroj: Burberry

    - Reklama -

    Pařížský menswear fashion week zná svůj kalendář. Vrátí se na něj i Saint Laurent

    S rychle ubíhajícím jarem se začíná blížit další sezóna týdnů módy. Fédération de la Haute Couture et de la Mode proto zveřejnila oficiální kalendář očekávaného Pařížského menswear fashion weeku. Po několika sezónách se na něj navrátí také značka Saint Laurent. V minulosti totiž své nejnovější pánské kolekce představovala buď mimo oficiální program, nebo dokonce mimo Paříž.

    Londýn vítá nejvýše položenou restauraci v Evropě. Nabízí ji Gordon Ramsay

    Proslulý šéfkuchař Gordon Ramsay odhalil svůj nejnovější projekt. Jedná se o restauraci s názvem Gordon Ramsay High, nacházející se v budově 22 Bishopsgate, tedy jedné z nejvyšších staveb Londýna. Zároveň se tedy jedná o nejvýše položenou restauraci v Evropě. S pouze 12 místy tak jde o opravdu exkluzivní zážitek. Na stejné lokaci však najdete i Ramsayho další podniky.

    Zdroj: Gordon Ramsay High

    Rabanne vycestoval do Brazílie. Značka dosadila letní řadu do favely Rocinha

    Módní značka Rabanne je známá především svými blyštivými looky, jako jsou zlatá psaníčka, flitry poseté šaty nebo stříbrnými penízky osázené mini sukně. Spojovaná je proto často s divokými party. Jinak tomu proto není ani v její letošní letní kampani.

    Zdroj: Rabanne

    Společnost ji totiž zasadila do brazilské favely Rocinha, nacházející se ve městě Rio de Janeiro. O nafocení kampaně se pak postarala tamní pětadvacetiletá fotografka Melissa da Oliveira, která umně zachytila vše, co tamní nespoutaná energie nabízí.

    @rabanne A night remembered.​ #Rabanne ♬ original sound – rabanne

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―