Více

    ― Reklama ―

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    Chanel pocítil dopad nestabilní ekonomiky. Značka zaznamenala pokles zisků

    Francouzský módní dům Chanel v úterý oznámil své výsledky za uplynulý rok. Vyplývá z nich, že značku trápí pokles zisků, spojený mimo jiné s většími výdaji za marketing. Společnost se totiž v době nepříznivých ekonomických podmínek snaží zůstat v povědomí svých zákazníků. Situaci zhoršuje stagnace poptávky čínských klientů, ale i nedávné tarify amerického prezidenta Donalda Trump.

    Gabriela Hearst zavádí novou službu. Zákazníkům nabídne Tailored Bespoke

    Úspěšná návrhářka Gabriela Hearst nadále rozšiřuje svou vzkvétající značku. Oznámila totiž zavedení nové služby s názvem Tailored Bespoke. Nabízet bude na míru šité obleky, a to jak pro dámy, tak pány. „Jedná se o naši nejrychleji rostoucí kategorii v oblasti ready-to-wear,“ odůvodnila designérka. Doplnila, že s kvalitním oblekem se nikdy nemůžete cítit přehnaně, ani nedostatečně oblečení.

    Zdroj: Gabriela Hearst

    Missoni a Delta opět spolupracují. Cestující vlákají do světa luxusu

    Italská značka Missoni a aerolinka Delta tvoří dlouhodobé partnery. Nyní ovšem cestujícím přináší nejnovější podobu své spolupráce. Společnosti totiž vytvořily speciální kosmetickou taštičku s klasickým klikatým logem Missoni. Ukrývat v sobě mají ponožky, masku na oči nebo špunty do uší. Součástí řady je ale i vylepšený set na spaní, nabízející mimo jiné i tmavě modré Missoni papuče.

    Zdroj: Delta News Hub

    Giorgio Armani uctívá důležitou kapitolu. Oslavuje 20 let v haute couture

    Módní nadšenci dostali poprvé v historii možnost spatřit jedinečné haute couture kousky z dílny návrháře Giorgia Armani na vlastní zrak. Designér totiž v úterý večer slavnostně zahájil výstavu s názvem Giorgio Armani Pirvé 2005-2025, Twenty Years of Haute Couture, oslavující 20 let ve světě vysoké módy. Veřejnosti bude přístupná od 21. května až do 28. prosince letošního roku.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Od svého založení byly haute couture kolekce vždy představovány pouze v Paříži. Jedná se proto o jedinečnou šanci prohlédnout si jedny z nejluxusnějších rób světa. Exhibici najdete v prostorách Silos, které spadají pod značku Giorgio Armani. Výstavu pak připravil samotný návrhář. „Chci publikum pozvat do mého snu, snu šatů spleteného z imaginace a půvabu,“ popsal devadesátiletý designér.

    @ghesemofficial Dal 21 maggio al 28 dicembre Armani/Silos #pertee ♬ Luminary – Joel Sunny

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    - Reklama -

    Chanel pocítil dopad nestabilní ekonomiky. Značka zaznamenala pokles zisků

    Francouzský módní dům Chanel v úterý oznámil své výsledky za uplynulý rok. Vyplývá z nich, že značku trápí pokles zisků, spojený mimo jiné s většími výdaji za marketing. Společnost se totiž v době nepříznivých ekonomických podmínek snaží zůstat v povědomí svých zákazníků. Situaci zhoršuje stagnace poptávky čínských klientů, ale i nedávné tarify amerického prezidenta Donalda Trump.

    Gabriela Hearst zavádí novou službu. Zákazníkům nabídne Tailored Bespoke

    Úspěšná návrhářka Gabriela Hearst nadále rozšiřuje svou vzkvétající značku. Oznámila totiž zavedení nové služby s názvem Tailored Bespoke. Nabízet bude na míru šité obleky, a to jak pro dámy, tak pány. „Jedná se o naši nejrychleji rostoucí kategorii v oblasti ready-to-wear,“ odůvodnila designérka. Doplnila, že s kvalitním oblekem se nikdy nemůžete cítit přehnaně, ani nedostatečně oblečení.

    Zdroj: Gabriela Hearst

    - Reklama -

    Missoni a Delta opět spolupracují. Cestující vlákají do světa luxusu

    Italská značka Missoni a aerolinka Delta tvoří dlouhodobé partnery. Nyní ovšem cestujícím přináší nejnovější podobu své spolupráce. Společnosti totiž vytvořily speciální kosmetickou taštičku s klasickým klikatým logem Missoni. Ukrývat v sobě mají ponožky, masku na oči nebo špunty do uší. Součástí řady je ale i vylepšený set na spaní, nabízející mimo jiné i tmavě modré Missoni papuče.

    Zdroj: Delta News Hub

    Giorgio Armani uctívá důležitou kapitolu. Oslavuje 20 let v haute couture

    Módní nadšenci dostali poprvé v historii možnost spatřit jedinečné haute couture kousky z dílny návrháře Giorgia Armani na vlastní zrak. Designér totiž v úterý večer slavnostně zahájil výstavu s názvem Giorgio Armani Pirvé 2005-2025, Twenty Years of Haute Couture, oslavující 20 let ve světě vysoké módy. Veřejnosti bude přístupná od 21. května až do 28. prosince letošního roku.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Od svého založení byly haute couture kolekce vždy představovány pouze v Paříži. Jedná se proto o jedinečnou šanci prohlédnout si jedny z nejluxusnějších rób světa. Exhibici najdete v prostorách Silos, které spadají pod značku Giorgio Armani. Výstavu pak připravil samotný návrhář. „Chci publikum pozvat do mého snu, snu šatů spleteného z imaginace a půvabu,“ popsal devadesátiletý designér.

    @ghesemofficial Dal 21 maggio al 28 dicembre Armani/Silos #pertee ♬ Luminary – Joel Sunny

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―