Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní módní sezóna teprve začíná. Po pánských a dechberoucích haute couture kolekcích čeká módní svět ještě řada přehlídek dámské módy. Ve čtvrtek je v New Yorku odstartoval Brandon Maxwell. Rovněž Milán už však chystá vlastní fashion week. Billie Eilish mezitím vydala nový parfém a Coperni oznámil nečekaný formát nadcházející show.

    Odstartoval NYFW. Brandon Maxwell představil vlastní pojetí sportswear

    Po štědrých dávkách pánských a haute couture kolekcí přichází na řadu dámské řady. Sérii přehlídek v hlavních městech módy zahájil ve čtvrtek New York. Oficiální rozvrh tamního týdne módy odstartoval návrhář Brandon Maxwell. Pomocí návrhů pro letošní podzim a zimu představil vlastní pojetí sportswear. Zaměřit se chtěl především na osobní, ale sofistikovaný a nositelný styl.

    Coperni chce opět šokovat. Chystanou show propojí s obří herní akcí

    Minulou sezónu na sebe módní dům Coperni přitáhl pozornost tím, že přehlídku pro letošní jaro a léto odhalil v Disneylandu v Paříži. Rovněž tentokrát se však nehodlá držet tradičních přehlídek. Chystanou show totiž propojí s takzvanou local area network (LAN) party. Jedná se o hromadnou herní akci, typickou pro 90. léta minulého století, kdy byl vývoj počítačových her ve svém rozpuku.

    Milán chystá módou nabitý kalendář. Na mola přivítá osm nováčků

    I když týden módy v současnosti hostí New York, na svou chvíli se připravuje i Milán. Fashion week totiž přivítá od 23. února do 3. března. Zatímco někteří jeho tradiční účastníci z oficiálního kalendáře zmizeli, další do módní metropole zavítají poprvé, nebo se do ní navrátí. Patří mezi ně jména jako Fiorucci či K-Way. Na molech se objeví také Giorgio Armani, MSGM, Blumarine nebo Fendi.

    Billie Eilish dobývá svět parfémů. Představila novou vůni Your Turn

    Beauty trh je plný značek z dílny slavných osobností, vydávajících vlastní šampony, kosmetiku nebo make-up. Ne všem však stačí známé jméno k tomu, aby opravdu uspěli. Výjimkou je zpěvačka Billie Eilish. Od doby, kdy v roce 2021 založila vlastní brand parfémů Billie Eilish Fragrance se jí totiž podařilo prorazit, a to navzdory silné konkurenci. Koncem týdne pak odhalila vydání nové vůně.

    Zdroj: Billie Eilish Fragrances

    Parfém tentokrát nese název Your Turn a stejně jako jeho předchůdci představuje nejen flakonek, ale i designovou dekoraci. Kopíruje totiž tvar dvou hracích kostek. Ty v sobě ukrývají tóny bergamotu, kardamomu, zázvoru, broskve, jasmínu a kokosové vody. Sérii vůní pak podtrhují stopy santalového dřeva či pižma. Produkt pak slibuje veganské složení bez testování na zvířatech.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Billie Eilish odhalila nový parfém a New York vítá týden módy

    Letošní módní sezóna teprve začíná. Po pánských a dechberoucích haute couture kolekcích čeká módní svět ještě řada přehlídek dámské módy. Ve čtvrtek je v New Yorku odstartoval Brandon Maxwell. Rovněž Milán už však chystá vlastní fashion week. Billie Eilish mezitím vydala nový parfém a Coperni oznámil nečekaný formát nadcházející show.

    Odstartoval NYFW. Brandon Maxwell představil vlastní pojetí sportswear

    Po štědrých dávkách pánských a haute couture kolekcí přichází na řadu dámské řady. Sérii přehlídek v hlavních městech módy zahájil ve čtvrtek New York. Oficiální rozvrh tamního týdne módy odstartoval návrhář Brandon Maxwell. Pomocí návrhů pro letošní podzim a zimu představil vlastní pojetí sportswear. Zaměřit se chtěl především na osobní, ale sofistikovaný a nositelný styl.

    Coperni chce opět šokovat. Chystanou show propojí s obří herní akcí

    Minulou sezónu na sebe módní dům Coperni přitáhl pozornost tím, že přehlídku pro letošní jaro a léto odhalil v Disneylandu v Paříži. Rovněž tentokrát se však nehodlá držet tradičních přehlídek. Chystanou show totiž propojí s takzvanou local area network (LAN) party. Jedná se o hromadnou herní akci, typickou pro 90. léta minulého století, kdy byl vývoj počítačových her ve svém rozpuku.

    Milán chystá módou nabitý kalendář. Na mola přivítá osm nováčků

    I když týden módy v současnosti hostí New York, na svou chvíli se připravuje i Milán. Fashion week totiž přivítá od 23. února do 3. března. Zatímco někteří jeho tradiční účastníci z oficiálního kalendáře zmizeli, další do módní metropole zavítají poprvé, nebo se do ní navrátí. Patří mezi ně jména jako Fiorucci či K-Way. Na molech se objeví také Giorgio Armani, MSGM, Blumarine nebo Fendi.

    Billie Eilish dobývá svět parfémů. Představila novou vůni Your Turn

    Beauty trh je plný značek z dílny slavných osobností, vydávajících vlastní šampony, kosmetiku nebo make-up. Ne všem však stačí známé jméno k tomu, aby opravdu uspěli. Výjimkou je zpěvačka Billie Eilish. Od doby, kdy v roce 2021 založila vlastní brand parfémů Billie Eilish Fragrance se jí totiž podařilo prorazit, a to navzdory silné konkurenci. Koncem týdne pak odhalila vydání nové vůně.

    Zdroj: Billie Eilish Fragrances

    Parfém tentokrát nese název Your Turn a stejně jako jeho předchůdci představuje nejen flakonek, ale i designovou dekoraci. Kopíruje totiž tvar dvou hracích kostek. Ty v sobě ukrývají tóny bergamotu, kardamomu, zázvoru, broskve, jasmínu a kokosové vody. Sérii vůní pak podtrhují stopy santalového dřeva či pižma. Produkt pak slibuje veganské složení bez testování na zvířatech.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―