Více

    ― Reklama ―

    Letošní módní sezóna teprve začíná. Po pánských a dechberoucích haute couture kolekcích čeká módní svět ještě řada přehlídek dámské módy. Ve čtvrtek je v New Yorku odstartoval Brandon Maxwell. Rovněž Milán už však chystá vlastní fashion week. Billie Eilish mezitím vydala nový parfém a Coperni oznámil nečekaný formát nadcházející show.

    Odstartoval NYFW. Brandon Maxwell představil vlastní pojetí sportswear

    Po štědrých dávkách pánských a haute couture kolekcí přichází na řadu dámské řady. Sérii přehlídek v hlavních městech módy zahájil ve čtvrtek New York. Oficiální rozvrh tamního týdne módy odstartoval návrhář Brandon Maxwell. Pomocí návrhů pro letošní podzim a zimu představil vlastní pojetí sportswear. Zaměřit se chtěl především na osobní, ale sofistikovaný a nositelný styl.

    Coperni chce opět šokovat. Chystanou show propojí s obří herní akcí

    Minulou sezónu na sebe módní dům Coperni přitáhl pozornost tím, že přehlídku pro letošní jaro a léto odhalil v Disneylandu v Paříži. Rovněž tentokrát se však nehodlá držet tradičních přehlídek. Chystanou show totiž propojí s takzvanou local area network (LAN) party. Jedná se o hromadnou herní akci, typickou pro 90. léta minulého století, kdy byl vývoj počítačových her ve svém rozpuku.

    Milán chystá módou nabitý kalendář. Na mola přivítá osm nováčků

    I když týden módy v současnosti hostí New York, na svou chvíli se připravuje i Milán. Fashion week totiž přivítá od 23. února do 3. března. Zatímco někteří jeho tradiční účastníci z oficiálního kalendáře zmizeli, další do módní metropole zavítají poprvé, nebo se do ní navrátí. Patří mezi ně jména jako Fiorucci či K-Way. Na molech se objeví také Giorgio Armani, MSGM, Blumarine nebo Fendi.

    Billie Eilish dobývá svět parfémů. Představila novou vůni Your Turn

    Beauty trh je plný značek z dílny slavných osobností, vydávajících vlastní šampony, kosmetiku nebo make-up. Ne všem však stačí známé jméno k tomu, aby opravdu uspěli. Výjimkou je zpěvačka Billie Eilish. Od doby, kdy v roce 2021 založila vlastní brand parfémů Billie Eilish Fragrance se jí totiž podařilo prorazit, a to navzdory silné konkurenci. Koncem týdne pak odhalila vydání nové vůně.

    Zdroj: Billie Eilish Fragrances

    Parfém tentokrát nese název Your Turn a stejně jako jeho předchůdci představuje nejen flakonek, ale i designovou dekoraci. Kopíruje totiž tvar dvou hracích kostek. Ty v sobě ukrývají tóny bergamotu, kardamomu, zázvoru, broskve, jasmínu a kokosové vody. Sérii vůní pak podtrhují stopy santalového dřeva či pižma. Produkt pak slibuje veganské složení bez testování na zvířatech.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Billie Eilish odhalila nový parfém a New York vítá týden módy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní módní sezóna teprve začíná. Po pánských a dechberoucích haute couture kolekcích čeká módní svět ještě řada přehlídek dámské módy. Ve čtvrtek je v New Yorku odstartoval Brandon Maxwell. Rovněž Milán už však chystá vlastní fashion week. Billie Eilish mezitím vydala nový parfém a Coperni oznámil nečekaný formát nadcházející show.

    - Reklama -

    Odstartoval NYFW. Brandon Maxwell představil vlastní pojetí sportswear

    Po štědrých dávkách pánských a haute couture kolekcí přichází na řadu dámské řady. Sérii přehlídek v hlavních městech módy zahájil ve čtvrtek New York. Oficiální rozvrh tamního týdne módy odstartoval návrhář Brandon Maxwell. Pomocí návrhů pro letošní podzim a zimu představil vlastní pojetí sportswear. Zaměřit se chtěl především na osobní, ale sofistikovaný a nositelný styl.

    Coperni chce opět šokovat. Chystanou show propojí s obří herní akcí

    Minulou sezónu na sebe módní dům Coperni přitáhl pozornost tím, že přehlídku pro letošní jaro a léto odhalil v Disneylandu v Paříži. Rovněž tentokrát se však nehodlá držet tradičních přehlídek. Chystanou show totiž propojí s takzvanou local area network (LAN) party. Jedná se o hromadnou herní akci, typickou pro 90. léta minulého století, kdy byl vývoj počítačových her ve svém rozpuku.

    Milán chystá módou nabitý kalendář. Na mola přivítá osm nováčků

    I když týden módy v současnosti hostí New York, na svou chvíli se připravuje i Milán. Fashion week totiž přivítá od 23. února do 3. března. Zatímco někteří jeho tradiční účastníci z oficiálního kalendáře zmizeli, další do módní metropole zavítají poprvé, nebo se do ní navrátí. Patří mezi ně jména jako Fiorucci či K-Way. Na molech se objeví také Giorgio Armani, MSGM, Blumarine nebo Fendi.

    - Reklama -

    Billie Eilish dobývá svět parfémů. Představila novou vůni Your Turn

    Beauty trh je plný značek z dílny slavných osobností, vydávajících vlastní šampony, kosmetiku nebo make-up. Ne všem však stačí známé jméno k tomu, aby opravdu uspěli. Výjimkou je zpěvačka Billie Eilish. Od doby, kdy v roce 2021 založila vlastní brand parfémů Billie Eilish Fragrance se jí totiž podařilo prorazit, a to navzdory silné konkurenci. Koncem týdne pak odhalila vydání nové vůně.

    Zdroj: Billie Eilish Fragrances

    Parfém tentokrát nese název Your Turn a stejně jako jeho předchůdci představuje nejen flakonek, ale i designovou dekoraci. Kopíruje totiž tvar dvou hracích kostek. Ty v sobě ukrývají tóny bergamotu, kardamomu, zázvoru, broskve, jasmínu a kokosové vody. Sérii vůní pak podtrhují stopy santalového dřeva či pižma. Produkt pak slibuje veganské složení bez testování na zvířatech.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―