Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oslavy blížícího se čínského nového roku neutichají. Přidal se k nim i módní dům Miu Miu či Gucci. Událost vítají pomocí speciálních kampaní. Emporio Armani se zatím věnuje novému hvězdnému ambasadorovi, herci Nicholasu Galitzine. Firma Salesforce pak informovala o rostoucím vlivu AI chatbotů, radících zákazníkům s on-line nákupy.

    Čínský nový rok hraje Gucci do karet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módní dům Gucci je neodmyslitelně spojený se symbolem hada, objevujícím se na kabelkách, páscích či botách. I z toho důvodu s takovou parádou vítá letošní čínský nový rok, jenž definuje právě znamení hada. Značka vytvořila speciální kampaň, zapojující čínské hvězdné ambasadory Ni Ni a Yiao Zhan. Jejím cílem je poctít hodnoty nadcházejícího roku, tedy rodinu, tradici nebo obnovení.

    Uplynulým svátečním prodejům napomohli AI chatboti. Asistují zákazníkům s nákupy

    Firma Salesforce zveřejnila report, ve kterém upozorňuje na příznivý vliv AI chatbotů. V uplynulé sváteční sezóně totiž dle ní pomohli ve Spojených státech amerických zvýšit on-line prodeje, a to o čtyři procenta oproti předešlému roku. Zákazníkům asistují s hledáním produktů, jejich vracením nebo zapojováním do věrnostních programů. Dokáží jim ale rovněž nabídnout cílenou propagaci.

    Oslav čínského nového roku se zúčastní i Miu Miu. Značka odhalila kampaň i krátký film

    Koncem ledna pohltí část světa velkolepé oslavy, vítající čínský nový rok. Kromě řady značek, nově včetně módního domu Gucci, ho oslaví také společnost Miu Miu. Pro velkolepou příležitost si nachystala speciální kampaň i krátký film, do něhož zapojila čínské herečky a své ambasadorky Liu Haocun a Zhao Jinmai. Ty se ve filmu potkají v kantonské čajovně uprostřed rušného Pekiingu, Yi Lau Yi.

    Zdroj: Miu Miu

    Následně zahájí očekávanou party, a to pomocí hudby a tance poté, co zbytek návštěvníků stylové čajovny záhadně zmizí. O režii a scénář krátkého snímku s názvem The Encounter se postaral Shujun Wei, se kterým italská značka spolupracuje poprvé. Herečky pak lákají na preppy, ale hravé looky, zahrnující oversized mikiny, perfektně střižené košile nebo ozdobné denim kousky.

    Emporio Armani startuje novou kapitolu. Přizval si na pomoc herce Nicholase Galitzine

    Parfém z dílny Emporio Armani s názvem Stronger With You se stal ještě přitažlivějším. Luxusní módní společnost totiž oznámila, že ho bude propagovat britský herec Nicholas Galitzine. Fanoušci hvězdu znají především z romantické komedie The Idea of You, ve které herec nedávno zazářil po boku slavné Anne Hathaway. „Silné jméno pro silnou vůni,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Introducing the newest Emporio Armani Global Fragrance Ambassador, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: “Born Slippy” – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Móda v kostce: Miu Miu slaví čínský nový rok a Armani vítá hvězdného ambasadora

    ― Reklama ―

    Oslavy blížícího se čínského nového roku neutichají. Přidal se k nim i módní dům Miu Miu či Gucci. Událost vítají pomocí speciálních kampaní. Emporio Armani se zatím věnuje novému hvězdnému ambasadorovi, herci Nicholasu Galitzine. Firma Salesforce pak informovala o rostoucím vlivu AI chatbotů, radících zákazníkům s on-line nákupy.

    Čínský nový rok hraje Gucci do karet. Zvýrazní ikonický symbol hada

    Módní dům Gucci je neodmyslitelně spojený se symbolem hada, objevujícím se na kabelkách, páscích či botách. I z toho důvodu s takovou parádou vítá letošní čínský nový rok, jenž definuje právě znamení hada. Značka vytvořila speciální kampaň, zapojující čínské hvězdné ambasadory Ni Ni a Yiao Zhan. Jejím cílem je poctít hodnoty nadcházejícího roku, tedy rodinu, tradici nebo obnovení.

    Uplynulým svátečním prodejům napomohli AI chatboti. Asistují zákazníkům s nákupy

    Firma Salesforce zveřejnila report, ve kterém upozorňuje na příznivý vliv AI chatbotů. V uplynulé sváteční sezóně totiž dle ní pomohli ve Spojených státech amerických zvýšit on-line prodeje, a to o čtyři procenta oproti předešlému roku. Zákazníkům asistují s hledáním produktů, jejich vracením nebo zapojováním do věrnostních programů. Dokáží jim ale rovněž nabídnout cílenou propagaci.

    Oslav čínského nového roku se zúčastní i Miu Miu. Značka odhalila kampaň i krátký film

    Koncem ledna pohltí část světa velkolepé oslavy, vítající čínský nový rok. Kromě řady značek, nově včetně módního domu Gucci, ho oslaví také společnost Miu Miu. Pro velkolepou příležitost si nachystala speciální kampaň i krátký film, do něhož zapojila čínské herečky a své ambasadorky Liu Haocun a Zhao Jinmai. Ty se ve filmu potkají v kantonské čajovně uprostřed rušného Pekiingu, Yi Lau Yi.

    Zdroj: Miu Miu

    Následně zahájí očekávanou party, a to pomocí hudby a tance poté, co zbytek návštěvníků stylové čajovny záhadně zmizí. O režii a scénář krátkého snímku s názvem The Encounter se postaral Shujun Wei, se kterým italská značka spolupracuje poprvé. Herečky pak lákají na preppy, ale hravé looky, zahrnující oversized mikiny, perfektně střižené košile nebo ozdobné denim kousky.

    Emporio Armani startuje novou kapitolu. Přizval si na pomoc herce Nicholase Galitzine

    Parfém z dílny Emporio Armani s názvem Stronger With You se stal ještě přitažlivějším. Luxusní módní společnost totiž oznámila, že ho bude propagovat britský herec Nicholas Galitzine. Fanoušci hvězdu znají především z romantické komedie The Idea of You, ve které herec nedávno zazářil po boku slavné Anne Hathaway. „Silné jméno pro silnou vůni,“ okomentovala značka novinku.

    @armanibeauty Introducing the newest Emporio Armani Global Fragrance Ambassador, @Nicholas Galitzine. Credits: Carlos Monet Music: “Born Slippy” – Underworld #Armanibeauty #EmporioArmani #StrongerWithYou #Fragrance ♬ son original – Armani beauty

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―