Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pro svou Louis Vuitton cruise kolekci si návrhář Nicholas Ghesquière vybral kouzelný ostrov Isola Bella uprostřed severoitalského jezera Maggiore. Romantickou lokaci nechal vstoupit do samotné kolekce. Modelky totiž vypadaly, jako by právě vystoupily z hlubin magických vod.

    Kolekce cruise typicky představují kousky, které zákazníci luxusních značek mohou nosit při svých zimních úprcích do teplých krajů. Kreativní ředitel Louis Vuitton Nicholas Ghesquière se ji ovšem letos rozhodl pojmout trochu jinak. Místo mořských vln se nechal inspirovat těmi jezerními. Do návrhů vtiskl také detaily paláce Borromeo ze 17. století i s okolními zahradami. Jak přehlídka postupovala, měnily se tak modelky z vodních bytostí do květinových víl.

    Návrhy cruise kolekce v sobě ovšem nesly také nádech futurismu, který je pro Chesquiére poměrně typický. První looky přehlídky tak připomínaly eklektická podvodní stvoření. Návrhář je totiž vytvořil z látek připomínajících neopren. Přidal jim ovšem také detaily kapek nebo volánů a mořských mušlí. Z podobné látky pak vytvořil například mini sukně a šaty, topy, dlouhé kalhoty, saka nebo body připomínající brnění.

    Nádech podvodního světa vytvořily také impozantní koruny a čelenky, které doplňovaly některé z outfitů. „Chtěl jsem vytvořit pocit, že modelky vystupují z vody, že jsou nádherná stvoření, téměř jako mořské panny s dračími křídly,“ okomentoval návrhář svoji představu. Návrhy připomínající starodávné válečnice pak postupně vystřídaly více elegantní střihy. Modelky tak předvedly například sukně, které střihem i materiálem evokovaly ocasy mytických sirén.

    Kolekci zakončily půvabné kousky připomínající okvětní lístky lučních květin

    Kouzelný nádech vytvořily také šaty z látky nařasené tak, že připomínala harmoniku. Modelkám se elegantně vinula kolem hrudi nebo ramen. Návštěvníci přehlídky tak měli pocit, že se dívají na tajuplné vodní princezny. Podmořský svět ovšem záhy vystřídal ten květinový. Další návrhy totiž zachytily květinové vzory tak, že téměř splývaly s okolními romantickými zahradami. Poslední kousky pak za pomocí impozantních balónových rukávů a nadýchaných sukní připomínajících okvětní lístky učinily z modelek půvabné víly.

    „Všichni si pod slovem plavba představí moře. Plavení se na jezeře je ovšem také velice romantické a krásné,“ vysvětlil dále Ghesquière. Palác Borromeo byl pak dokonalým příkladem návrhářovi vize. Kdysi ho totiž navštívila i královna Viktorie nebo princ Charles, dnes už král Karel III., a princezna Diana. Středeční magickou přehlídku pak navštívilo hned několik známých osobností. Patřila mezi ně například Emma Stone, Oprah Winfrey, Lea Seydoux, Jaden Smith nebo Cate Blanchett.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, W Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Místo moře poctil Louis Vuitton svou cruise kolekcí jezero. Modelky připomínaly vodní mytická stvoření

    Pro svou Louis Vuitton cruise kolekci si návrhář Nicholas Ghesquière vybral kouzelný ostrov Isola Bella uprostřed severoitalského jezera Maggiore. Romantickou lokaci nechal vstoupit do samotné kolekce. Modelky totiž vypadaly, jako by právě vystoupily z hlubin magických vod.

    - Reklama -

    Kolekce cruise typicky představují kousky, které zákazníci luxusních značek mohou nosit při svých zimních úprcích do teplých krajů. Kreativní ředitel Louis Vuitton Nicholas Ghesquière se ji ovšem letos rozhodl pojmout trochu jinak. Místo mořských vln se nechal inspirovat těmi jezerními. Do návrhů vtiskl také detaily paláce Borromeo ze 17. století i s okolními zahradami. Jak přehlídka postupovala, měnily se tak modelky z vodních bytostí do květinových víl.

    Návrhy cruise kolekce v sobě ovšem nesly také nádech futurismu, který je pro Chesquiére poměrně typický. První looky přehlídky tak připomínaly eklektická podvodní stvoření. Návrhář je totiž vytvořil z látek připomínajících neopren. Přidal jim ovšem také detaily kapek nebo volánů a mořských mušlí. Z podobné látky pak vytvořil například mini sukně a šaty, topy, dlouhé kalhoty, saka nebo body připomínající brnění.

    Nádech podvodního světa vytvořily také impozantní koruny a čelenky, které doplňovaly některé z outfitů. „Chtěl jsem vytvořit pocit, že modelky vystupují z vody, že jsou nádherná stvoření, téměř jako mořské panny s dračími křídly,“ okomentoval návrhář svoji představu. Návrhy připomínající starodávné válečnice pak postupně vystřídaly více elegantní střihy. Modelky tak předvedly například sukně, které střihem i materiálem evokovaly ocasy mytických sirén.

    - Reklama -

    Kolekci zakončily půvabné kousky připomínající okvětní lístky lučních květin

    Kouzelný nádech vytvořily také šaty z látky nařasené tak, že připomínala harmoniku. Modelkám se elegantně vinula kolem hrudi nebo ramen. Návštěvníci přehlídky tak měli pocit, že se dívají na tajuplné vodní princezny. Podmořský svět ovšem záhy vystřídal ten květinový. Další návrhy totiž zachytily květinové vzory tak, že téměř splývaly s okolními romantickými zahradami. Poslední kousky pak za pomocí impozantních balónových rukávů a nadýchaných sukní připomínajících okvětní lístky učinily z modelek půvabné víly.

    „Všichni si pod slovem plavba představí moře. Plavení se na jezeře je ovšem také velice romantické a krásné,“ vysvětlil dále Ghesquière. Palác Borromeo byl pak dokonalým příkladem návrhářovi vize. Kdysi ho totiž navštívila i královna Viktorie nebo princ Charles, dnes už král Karel III., a princezna Diana. Středeční magickou přehlídku pak navštívilo hned několik známých osobností. Patřila mezi ně například Emma Stone, Oprah Winfrey, Lea Seydoux, Jaden Smith nebo Cate Blanchett.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―