Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní a beauty průmysl se musí v současnosti potýkat s nelehkými vyhlídkami. Trápí ho nepříznivá ekonomická situace, způsobená především nízkou poptávkou. S podobnými problémy se setkala také značka E.l.f. nebo luxusní skupina Capri Holdings. Jednou z výjimek je naopak Manolo Blahnik. Nadějný je také červencový vzrůst spotřebitelských cen v Číně.

    Manolo Blahnik chystá velké plány do budoucna. Slaví druhý nejlepší rok

    Jednou z módních značek, kterým se daří navzdory nepříznivé ekonomické situaci, je Manolo Blahnik. Se svým nejnovějším reportem se tak zařadila po bok společností jako Prada či Moncler Group. Oznámila totiž, že rok 2023 považuje za svůj dosud druhý nejlepší rok, a to navzdory poklesu zisků. Ani ona tedy není imunní vůči zpomalení, v současnosti trápícího luxusní průmysl.

    Známá společnost si však byla vědomá toho, že se jí jen těžko podaří dosáhnout stejného úspěchu jako v roce 2022. Její prodeje totiž tehdy hnala obrovská poptávka, způsobená koncem světové pandemie. Nevěsí proto hlavu a se značným optimismem chystá velké plány do budoucna. Patří mezi ně například otevření nových poboček v nákupních hubech, jakými je Miami, Milán nebo Šanghaj.

    Zklamání vyjádřila skupina Capri Holdings. Spadá pod ní Versace, Michael Kors i Jimmy Choo

    O něco méně veselé zprávy ovšem zveřejnila luxusní skupina Capri Holdings. Její příjmy za poslední čtvrtletí totiž poklesly o 13 procent. Ředitel společnosti, sdružující Michael Kors, Versace nebo Jimmy Choo, tak přiznal zklamání. „Naše výsledky jsou nadále ovlivněny snižující se globální poptávkou po luxusním zboží,“ prohlásil John D Idol. Dodal ovšem, že módní společnosti nadále rezonují s novými zákazníky.

    Naději nabízí nárůst spotřebitelských cen v Číně. Červenec byl nečekaně úspěšný

    Globální poptávku po luxusním zboží pak ovlivňuje především ekonomická situace v Číně. Tamní zákazníci totiž kvůli trvající deflaci odmítají utrácet tak jako dříve. Naději ovšem nabídl červencový vzrůst tamních spotřebitelských cen. Oproti loňskému roku totiž stoupl o 0,5 procenta. Jedná se o největší nárůst od letošního února. Stojí za ním hlavně sektor vzdělávání a turismu.

    Značka E.l.f. snižuje vyhlídky do budoucna. Obává se následků prezidentství Donalda Trumpa

    Beauty společnost E.l.f. rovněž patří mezi značky bojující s nelehkou ekonomickou situací. Začátkem srpna tak snížila své odhadované budoucí výsledky. Trápí ji rovněž blížící se prezidentské volby ve Spojených státech amerických. Prohlásila totiž, že pokud se vítězem stane Donald Trump, zvýší ceny svých produktů. Obává se totiž navýšení tarifů na dovoz zboží z Číny, o kterém prezidentský kandidát uvažuje.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Luxusní značky nadále čelí nepříznivé ekonomické situaci. Jednou z výjimek je Manolo Blahnik

    Módní a beauty průmysl se musí v současnosti potýkat s nelehkými vyhlídkami. Trápí ho nepříznivá ekonomická situace, způsobená především nízkou poptávkou. S podobnými problémy se setkala také značka E.l.f. nebo luxusní skupina Capri Holdings. Jednou z výjimek je naopak Manolo Blahnik. Nadějný je také červencový vzrůst spotřebitelských cen v Číně.

    Manolo Blahnik chystá velké plány do budoucna. Slaví druhý nejlepší rok

    Jednou z módních značek, kterým se daří navzdory nepříznivé ekonomické situaci, je Manolo Blahnik. Se svým nejnovějším reportem se tak zařadila po bok společností jako Prada či Moncler Group. Oznámila totiž, že rok 2023 považuje za svůj dosud druhý nejlepší rok, a to navzdory poklesu zisků. Ani ona tedy není imunní vůči zpomalení, v současnosti trápícího luxusní průmysl.

    Známá společnost si však byla vědomá toho, že se jí jen těžko podaří dosáhnout stejného úspěchu jako v roce 2022. Její prodeje totiž tehdy hnala obrovská poptávka, způsobená koncem světové pandemie. Nevěsí proto hlavu a se značným optimismem chystá velké plány do budoucna. Patří mezi ně například otevření nových poboček v nákupních hubech, jakými je Miami, Milán nebo Šanghaj.

    Zklamání vyjádřila skupina Capri Holdings. Spadá pod ní Versace, Michael Kors i Jimmy Choo

    O něco méně veselé zprávy ovšem zveřejnila luxusní skupina Capri Holdings. Její příjmy za poslední čtvrtletí totiž poklesly o 13 procent. Ředitel společnosti, sdružující Michael Kors, Versace nebo Jimmy Choo, tak přiznal zklamání. „Naše výsledky jsou nadále ovlivněny snižující se globální poptávkou po luxusním zboží,“ prohlásil John D Idol. Dodal ovšem, že módní společnosti nadále rezonují s novými zákazníky.

    Naději nabízí nárůst spotřebitelských cen v Číně. Červenec byl nečekaně úspěšný

    Globální poptávku po luxusním zboží pak ovlivňuje především ekonomická situace v Číně. Tamní zákazníci totiž kvůli trvající deflaci odmítají utrácet tak jako dříve. Naději ovšem nabídl červencový vzrůst tamních spotřebitelských cen. Oproti loňskému roku totiž stoupl o 0,5 procenta. Jedná se o největší nárůst od letošního února. Stojí za ním hlavně sektor vzdělávání a turismu.

    Značka E.l.f. snižuje vyhlídky do budoucna. Obává se následků prezidentství Donalda Trumpa

    Beauty společnost E.l.f. rovněž patří mezi značky bojující s nelehkou ekonomickou situací. Začátkem srpna tak snížila své odhadované budoucí výsledky. Trápí ji rovněž blížící se prezidentské volby ve Spojených státech amerických. Prohlásila totiž, že pokud se vítězem stane Donald Trump, zvýší ceny svých produktů. Obává se totiž navýšení tarifů na dovoz zboží z Číny, o kterém prezidentský kandidát uvažuje.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―