Více

    ― Reklama ―

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:CHYLAK

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    - Reklama -

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    - Reklama -

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    E-shopy ve Spojeném království čelí kritice. Zaplavují ulice plastovými obaly

    Spojené království posílá ze všech ekonomik Evropy na skládky nejvíce plastových obalů pocházejících z on-line obchodů. Začátkem týdne na to upozornila firma produkující udržitelné alternativy DS Smith. Apeluje proto na vládu i značky, aby využívání plastů rapidně omezily. Do roku 2030 mají totiž britské e-shopy doručit sedm miliard plastových obalů.

    Bottega Veneta jako královna textury. Objevte kouzlo mistrovských kousků

    Pokud existuje módní dům, který dokázal povznést texturu na úroveň umění, pak je to bezesporu Bottega Veneta. Od svých ikonických intrecciato vzorů až po nejnovější experimenty s kůží, semišem a ultra originálními povrchy je značka již řadu let synonymem pro sofistikovanost, hmatový luxus a tiché mistrovství italského řemesla.

    Už vám nic nebude stát v cestě. Stylové tenisky, v nichž pokoříte kilometry

    Čeká-li vás v nejbližší době dovolená či větší výlet, součástí příprav by určitě měla být i volba vhodné obuvi. Zdá se to možná jako nepodstatný detail, ale pokud na vašich cestách rádi obdivujete populární místa, nachodíte klidně desítky kilometrů. Vybrané tenisky by tedy měly být pohodlné a zároveň stylové. Inspirujte se populárními oblíbenci.

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Tory Burch a Peter Copping bodují. Ocení je letošní ročník SCADstyle

    Módní akce SCADstyle pořádaná The Savannah College of Art and Design tradičně nabídne řadu talentů ze světa módy, beauty i designu. Její součástí je i ocenění návrhářů, zanechávajících na módní scéně významnou stopu. Tentokrát mezi ně patří návrhářka a zakladatelka stejnojmenné značky Tory Burch a kreativní ředitel Lanvin Peter Copping.

    Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

    Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―