Více

    ― Reklama ―

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:CHYLAK

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    - Reklama -

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    - Reklama -

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―