Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:CHYLAK

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    ― Reklama ―

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence. Často se ovšem jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    POLÈNE čerpá inspiraci z úchvatné přírody

    Za podmanivou minimalistickou alchymií značky POLÈNE se skrývá spojení francouzské kreativity, zlatých rukou řemeslníků ze španělské vesnice Ubrique a italské a španělské exkluzivní kůže. Kolekce pařížského designového studia jsou inspirovány nadpozemsky okouzlujícími scenériemi lokalit z celého světa.

    Za jemnou barevnou paletou a organickými tvary jednotlivých kabelek stojí přírodní krásy Mrtvého moře, Islandu nebo Menorky. Nečekejte proto žádné extravagantní designy, které by vám posloužily jako statement kousek.

    Zdroj: POLÈNE

    POLÈNE klade důraz na nadčasovou estetiku a staromódní až noblesní eleganci, vkusně a nenápadně doplňující každý outfit. Oblíbeným se stal prostorný model Numéro Neuf, který bezpochyby unese všechny vaše každodenní nezbytnosti.

    K vašim večerním dobrodružstvím se naopak s radostí přidá menší model Nodde, který se pyšní nastavitelným popruhem a obdivuhodně propracovaným designem po vnější straně tašky. Jednotlivé kousky značky POLÈNE se pohybují v cenovém rozpětí od 8 do 16 tisíc korun.

    Loro Oro si pohrává s kabelkovými trendy „hezky česky

    Na českém trhu s opravdu cenově dostupnými luxusními kabelkami má pomyslný monopol Loro Oro. Bijícím srdcem značky jsou dva čeští kreativci, kteří výrobu každého jednotlivého kusu svěřují do rukou řemeslníků na jihu Itálie.

    Značka se zaměřuje na populární siluety, vévodící aktuálním žebříčkům trendů. Můžete si tak ulovit svůj nový kousek ve tvaru půlměsíce nebo praktickou a nestárnoucí klasiku ve stylu tote.

    Mezi jejich bestsellery patří minimalistický a protáhlý model Ezra, který vám padne akorát do ruky nebo na rameno, a to díky odnímatelnému popruhu. Úspěch sklízí také nadčasová verze Isla, vzdávající hold legendární kabelce Kelly od domu Hermès. Za jeden kousek od Loro Oro zaplatíte zhruba dva až čtyři tisíce korun.

    THEMOIRè představuje vysněnou kabelkovou budoucnost

    THEMOIRè je milánská značka, která se zdá být ukázkovým příkladem udržitelné módní budoucnosti. Mezi její speciality patří kromě ready-to-wear také exkluzivní kabelky vyrobené z inovativních veganských materiálů z recyklovaných PET lahví, jablečných slupek nebo kaktusových listů.

    Pestrá paleta barev jednotlivých kolekcí pak zahrnuje odstíny z každého soudku. V podobném duchu se nesou také samotné kabelky. Na jedné straně totiž najdete v nabídce skutečně decentní designy, které jsou však vyváženy odvážnými kousky, jež se stanou hlavní hvězdou každého looku.

    Zdroj: THEMOIRè

    Obzvláště nás pak nadchla varianta Bios, ve stylu kabelky clutch s magnetickým uzávěrem. Malým, ale přesto šikovným modelem je Aria se zajímavým designem. THEMOIRè se snaží, aby móda byla nejen udržitelná, ale také cenově dostupná. Za jejich kabelky s příslibem minimálního dopadu na životní prostředí zaplatíte od 5 do 15 tisíc korun.

    CHYLAK dává lekci varšavského minimalismu

    Cenově dostupný přepych se rodí i u našich polských sousedů. Varšavská značka CHYLAK letos slaví 10. výročí. Za dekádu své existence přitom úspěšně přilákala klientky, jako je modelka Alexa Chung nebo herečka Margot Robbie.

    Cílovou skupinou značky jsou bezpochyby módní nadšenci, kteří si potrpí spíše na sofistikované skulpturální siluety a materiály než na výrazné barvy. Kabelky jsou proto laděny do tmavší barevné palety, v níž nesmí chybět černá a různé odstíny hnědé.

    Zdroj: CHYLAK

    Nejprodávanějším modelem je unikátní Shell s prostorným interiérem. Dech vám určitě vyrazí mistrovsky zhotovené zdobení na vnějších stěnách kabelky, připomínající mušli.

    Dalším bestsellerem je jednoduchá obdélníková kabelka přes rameno. Honosný nádech jí dodává dekorativní dvoudílný magnetický uzávěr ve zlaté barvě. Nejlevnější kousek u CHYLAK stojí zhruba 4 tisíce korun, nejdražší vychází na 18 tisíc.

    Zdroje: POLÈNE, Loro Oro, THEMOIRè, CHYLAK, Instagram

    ― Reklama ―

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Evropská unie brojí proti greenwashingu. Původ produktů prozradí digitální pasy

    Módní kousky čeká nový originální doplněk. Nejedná se o výšivky, korálky ani potisk, místo toho se mohou těšit na vlastní digitální pas. Evropská unie pokračuje ve svém boji proti greenwashingu. Již dříve představila koncept, na jehož základě by mělo být možné zkontrolovat původ produktu a "zelená" prohlášení značek. První pasy by mohly začít platit již v roce 2027.

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―