Více

    ― Reklama ―

    Kreativní duo návrhářů stojících za značkou Coperni opět vzalo divákům své nejnovější show dech. Na molo totiž nechalo vstoupit robotické psy, kteří se proplétali mezi samotnými modelkami. Message přehlídky tak byla jasná: lidstvo a stroje mohou žít v harmonii.

    Minimalismus typický pro módní značku Coperni tentokrát na přehlídce v Paříži rozbil nečekaný element. Ještě před první modelkou totiž na runway vstoupila „smečka“ psích robotů. Po celou show tak jejich zářivě žlutá barva probleskovala mezi modelkami, které kolem nich ladně kráčely. Návrháři Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v pátek představili svým fanouškům vlastní pojetí příběhu The Wolf and the Lamb od spisovatele Jean de La Fontaine.

    Do pozice „jehňátek“ tak postavili samotné modelky. Robotických „vlků“ se ovšem bát nemusely. Návrhářské duo totiž na příběhu ukázalo svou pozitivní vizi budoucnosti. „Neexistuje dominantní a podřízený, místo toho mohou lidstvo a stroje žít v harmonii,“ okomentovali Meyer a Vaillant svůj nápad. Ten vynikl ve chvíli, kdy se jedna z modelek pustila do překvapivé choreografie s jedním z robotů. Vyvrcholila ve chvíli, kdy jí „pes“ sebral černou bundu, ovinutou kolem jejích ramen.

    Další interakci s roboty pak divákům ukázala také dcera supermodelky Kate Moss, Lila Moss. Při chůzi po mole totiž předala jednomu z „psů“ svou kabelku, kterou si od něj na cestě zpět opět převzala. Vaillant pak vysvětlil, že se rozhodli se společností Boston Dynamics spolupracovat proto, že „jako první robotická firma podepsala dohodu, která jim zakazuje dát strojům zbraně“. Poslala sice roboty na Ukrajinu, kde ovšem pomáhají odklízet nebezpečná místa s bombami.

    Robotům se vyrovnaly i samotné návrhy. Diváky oslnila kabelka vyrobená z meteoritu

    Stejně impozantní jako roboti pak byly samotné návrhy inovativní módní značky. Modelky představily například černé mini šaty s kapucemi, blazery stejné barvy nebo světle šedé sukně po kolena. Diváky ale zaujaly také o něco propracovanější kousky, například dlouhé šaty s drobnými soškami ve tvaru emojis. Kromě oversized kabátů, roztrhaných džínů, stříbrných šatů a topů nebo kožešinových sukní pak návštěvníky přehlídky zaujala také nová varianta slavné kabelky Swipe.

    Tašku inspirovanou procházením sociálních sítí totiž tentokrát pařížské návrhářské duo vyrobilo nikoli ze skla, ale skutečného meteoritu. Originální pak byla také bunda s ručně malovaným obrázkem, který původně vyrobila umělá inteligence. Módní značka Coperni tak opět dokázala, že umí překvapit. Nenechala se tak odradit těžkým úkolem předčít své předchozí počiny. Při představení jarní kolekce totiž zahltila internet svými šaty, které nechala doslova „nastříkat“ na supermodelku Bellu Hadid.

    Zdroj: Fashion Network, Guardian, Highsnobiety, Fashion United, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Lidstvo a stroje dokáží žít v harmonii, ukázala značka Coperni v nejnovější kolekci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kreativní duo návrhářů stojících za značkou Coperni opět vzalo divákům své nejnovější show dech. Na molo totiž nechalo vstoupit robotické psy, kteří se proplétali mezi samotnými modelkami. Message přehlídky tak byla jasná: lidstvo a stroje mohou žít v harmonii.

    - Reklama -

    Minimalismus typický pro módní značku Coperni tentokrát na přehlídce v Paříži rozbil nečekaný element. Ještě před první modelkou totiž na runway vstoupila „smečka“ psích robotů. Po celou show tak jejich zářivě žlutá barva probleskovala mezi modelkami, které kolem nich ladně kráčely. Návrháři Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v pátek představili svým fanouškům vlastní pojetí příběhu The Wolf and the Lamb od spisovatele Jean de La Fontaine.

    Do pozice „jehňátek“ tak postavili samotné modelky. Robotických „vlků“ se ovšem bát nemusely. Návrhářské duo totiž na příběhu ukázalo svou pozitivní vizi budoucnosti. „Neexistuje dominantní a podřízený, místo toho mohou lidstvo a stroje žít v harmonii,“ okomentovali Meyer a Vaillant svůj nápad. Ten vynikl ve chvíli, kdy se jedna z modelek pustila do překvapivé choreografie s jedním z robotů. Vyvrcholila ve chvíli, kdy jí „pes“ sebral černou bundu, ovinutou kolem jejích ramen.

    Další interakci s roboty pak divákům ukázala také dcera supermodelky Kate Moss, Lila Moss. Při chůzi po mole totiž předala jednomu z „psů“ svou kabelku, kterou si od něj na cestě zpět opět převzala. Vaillant pak vysvětlil, že se rozhodli se společností Boston Dynamics spolupracovat proto, že „jako první robotická firma podepsala dohodu, která jim zakazuje dát strojům zbraně“. Poslala sice roboty na Ukrajinu, kde ovšem pomáhají odklízet nebezpečná místa s bombami.

    - Reklama -

    Robotům se vyrovnaly i samotné návrhy. Diváky oslnila kabelka vyrobená z meteoritu

    Stejně impozantní jako roboti pak byly samotné návrhy inovativní módní značky. Modelky představily například černé mini šaty s kapucemi, blazery stejné barvy nebo světle šedé sukně po kolena. Diváky ale zaujaly také o něco propracovanější kousky, například dlouhé šaty s drobnými soškami ve tvaru emojis. Kromě oversized kabátů, roztrhaných džínů, stříbrných šatů a topů nebo kožešinových sukní pak návštěvníky přehlídky zaujala také nová varianta slavné kabelky Swipe.

    Tašku inspirovanou procházením sociálních sítí totiž tentokrát pařížské návrhářské duo vyrobilo nikoli ze skla, ale skutečného meteoritu. Originální pak byla také bunda s ručně malovaným obrázkem, který původně vyrobila umělá inteligence. Módní značka Coperni tak opět dokázala, že umí překvapit. Nenechala se tak odradit těžkým úkolem předčít své předchozí počiny. Při představení jarní kolekce totiž zahltila internet svými šaty, které nechala doslova „nastříkat“ na supermodelku Bellu Hadid.

    Zdroj: Fashion Network, Guardian, Highsnobiety, Fashion United, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―