Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Kreativní duo návrhářů stojících za značkou Coperni opět vzalo divákům své nejnovější show dech. Na molo totiž nechalo vstoupit robotické psy, kteří se proplétali mezi samotnými modelkami. Message přehlídky tak byla jasná: lidstvo a stroje mohou žít v harmonii.

    Minimalismus typický pro módní značku Coperni tentokrát na přehlídce v Paříži rozbil nečekaný element. Ještě před první modelkou totiž na runway vstoupila „smečka“ psích robotů. Po celou show tak jejich zářivě žlutá barva probleskovala mezi modelkami, které kolem nich ladně kráčely. Návrháři Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v pátek představili svým fanouškům vlastní pojetí příběhu The Wolf and the Lamb od spisovatele Jean de La Fontaine.

    Do pozice „jehňátek“ tak postavili samotné modelky. Robotických „vlků“ se ovšem bát nemusely. Návrhářské duo totiž na příběhu ukázalo svou pozitivní vizi budoucnosti. „Neexistuje dominantní a podřízený, místo toho mohou lidstvo a stroje žít v harmonii,“ okomentovali Meyer a Vaillant svůj nápad. Ten vynikl ve chvíli, kdy se jedna z modelek pustila do překvapivé choreografie s jedním z robotů. Vyvrcholila ve chvíli, kdy jí „pes“ sebral černou bundu, ovinutou kolem jejích ramen.

    Další interakci s roboty pak divákům ukázala také dcera supermodelky Kate Moss, Lila Moss. Při chůzi po mole totiž předala jednomu z „psů“ svou kabelku, kterou si od něj na cestě zpět opět převzala. Vaillant pak vysvětlil, že se rozhodli se společností Boston Dynamics spolupracovat proto, že „jako první robotická firma podepsala dohodu, která jim zakazuje dát strojům zbraně“. Poslala sice roboty na Ukrajinu, kde ovšem pomáhají odklízet nebezpečná místa s bombami.

    Robotům se vyrovnaly i samotné návrhy. Diváky oslnila kabelka vyrobená z meteoritu

    Stejně impozantní jako roboti pak byly samotné návrhy inovativní módní značky. Modelky představily například černé mini šaty s kapucemi, blazery stejné barvy nebo světle šedé sukně po kolena. Diváky ale zaujaly také o něco propracovanější kousky, například dlouhé šaty s drobnými soškami ve tvaru emojis. Kromě oversized kabátů, roztrhaných džínů, stříbrných šatů a topů nebo kožešinových sukní pak návštěvníky přehlídky zaujala také nová varianta slavné kabelky Swipe.

    Tašku inspirovanou procházením sociálních sítí totiž tentokrát pařížské návrhářské duo vyrobilo nikoli ze skla, ale skutečného meteoritu. Originální pak byla také bunda s ručně malovaným obrázkem, který původně vyrobila umělá inteligence. Módní značka Coperni tak opět dokázala, že umí překvapit. Nenechala se tak odradit těžkým úkolem předčít své předchozí počiny. Při představení jarní kolekce totiž zahltila internet svými šaty, které nechala doslova „nastříkat“ na supermodelku Bellu Hadid.

    Zdroj: Fashion Network, Guardian, Highsnobiety, Fashion United, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Lidstvo a stroje dokáží žít v harmonii, ukázala značka Coperni v nejnovější kolekci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kreativní duo návrhářů stojících za značkou Coperni opět vzalo divákům své nejnovější show dech. Na molo totiž nechalo vstoupit robotické psy, kteří se proplétali mezi samotnými modelkami. Message přehlídky tak byla jasná: lidstvo a stroje mohou žít v harmonii.

    - Reklama -

    Minimalismus typický pro módní značku Coperni tentokrát na přehlídce v Paříži rozbil nečekaný element. Ještě před první modelkou totiž na runway vstoupila „smečka“ psích robotů. Po celou show tak jejich zářivě žlutá barva probleskovala mezi modelkami, které kolem nich ladně kráčely. Návrháři Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v pátek představili svým fanouškům vlastní pojetí příběhu The Wolf and the Lamb od spisovatele Jean de La Fontaine.

    Do pozice „jehňátek“ tak postavili samotné modelky. Robotických „vlků“ se ovšem bát nemusely. Návrhářské duo totiž na příběhu ukázalo svou pozitivní vizi budoucnosti. „Neexistuje dominantní a podřízený, místo toho mohou lidstvo a stroje žít v harmonii,“ okomentovali Meyer a Vaillant svůj nápad. Ten vynikl ve chvíli, kdy se jedna z modelek pustila do překvapivé choreografie s jedním z robotů. Vyvrcholila ve chvíli, kdy jí „pes“ sebral černou bundu, ovinutou kolem jejích ramen.

    Další interakci s roboty pak divákům ukázala také dcera supermodelky Kate Moss, Lila Moss. Při chůzi po mole totiž předala jednomu z „psů“ svou kabelku, kterou si od něj na cestě zpět opět převzala. Vaillant pak vysvětlil, že se rozhodli se společností Boston Dynamics spolupracovat proto, že „jako první robotická firma podepsala dohodu, která jim zakazuje dát strojům zbraně“. Poslala sice roboty na Ukrajinu, kde ovšem pomáhají odklízet nebezpečná místa s bombami.

    - Reklama -

    Robotům se vyrovnaly i samotné návrhy. Diváky oslnila kabelka vyrobená z meteoritu

    Stejně impozantní jako roboti pak byly samotné návrhy inovativní módní značky. Modelky představily například černé mini šaty s kapucemi, blazery stejné barvy nebo světle šedé sukně po kolena. Diváky ale zaujaly také o něco propracovanější kousky, například dlouhé šaty s drobnými soškami ve tvaru emojis. Kromě oversized kabátů, roztrhaných džínů, stříbrných šatů a topů nebo kožešinových sukní pak návštěvníky přehlídky zaujala také nová varianta slavné kabelky Swipe.

    Tašku inspirovanou procházením sociálních sítí totiž tentokrát pařížské návrhářské duo vyrobilo nikoli ze skla, ale skutečného meteoritu. Originální pak byla také bunda s ručně malovaným obrázkem, který původně vyrobila umělá inteligence. Módní značka Coperni tak opět dokázala, že umí překvapit. Nenechala se tak odradit těžkým úkolem předčít své předchozí počiny. Při představení jarní kolekce totiž zahltila internet svými šaty, které nechala doslova „nastříkat“ na supermodelku Bellu Hadid.

    Zdroj: Fashion Network, Guardian, Highsnobiety, Fashion United, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―