Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Nejnovější ready to wear kolekce Jean Paul Gaultier nese název Flowers. I když jsou květiny jejím hlavním tématem, působí nová řada rovněž trochu pohádkově. Modelka Kylie Jenner v ní totiž připomíná moderní mořskou pannu.

    Klasické jarní květinové téma se letos společnost Jean Paul Gaultier rozhodla podat trochu jinak. Propojila ho totiž hned s několika dalšími motivy. Nejnovější ready to wear kolekce tak vytváří pocit jakési futuristické pohádky. Vévodí jí totiž modelka Kylie Jenner, která ale jako by se proměnila v moderní mořskou pannu. K takové image přispívají dlouhé bílé splývavé vlasy, úzké geometrické šaty i výrazné květinové ozdoby.

    Téma kolekce pak pomáhají ucelit především fotografie doplňující nejnovější kampaň. Kylie Jenner totiž zachytila fotografka Elizaveta Podorina. Podle kreativní ředitelky Jean Paul Gaultier Florence Tétier tak spojení jejího „zvláštního vizuálního vesmíru“ s vizáží slavné modelky vytvořilo „ideální kombinací pro vytvoření mé vize virtuální přírody“. Jenner totiž návrhářka chtěla představit jako „reprezentaci moderní mořské panny“.

    Se svou volbou pak byla Tétier nadmíru spokojená. „Spolupráce s Kylie Jenner byla samozřejmostí. Dokázala perfektně znázornit mou představu silné bytosti schopné přizpůsobit se okolnímu prostředí,“ vysvětlila dále návrhářka. Futuristickou přírodu pak vytvořila za pomocí různých vzorů květin. Nechala se tak inspirovat archivy módního domu. Slavný návrhář totiž květinové motivy využil například ve své kolekci Louise Brooks Chez Easy Rider.

    Jarní kolekce odráží archiv značky. Využívá například slavné „špičaté“ košíčky zpěvačky Madonny

    Na květinových vzorech pak značka spolupracovala s umělcem Jean-Vincent Simonet. Pomohl jí vytvořit takzvaný „tekutý“ motiv nazvaný jako Fleurs Liquides. Objeví se proto nejen na šatech, ale také kalhotech nebo topech různých střihů. Doplňuje rovněž slavný „morphing“ motiv z roku 1996, který se tehdy objevil v kolekci Cyberbaba. Nová řada ale vzdává hold také svým minulým návrhům spodního prádla.

    Foto: Jean Paul Gaultier Official

    Kylie Jenner se proto na jedné z fotografií objeví v košilce s podobně „do špičky“ tvarovanými košíčky jako kdysi oblékla Madonna. Kolekce pak kromě zmíněných kousků zahrnuje také twinset z hedvábného kepru a různé sukně, topy nebo róby vytvořené z natahovacího tylu. Šaty z květinové řady pak Jenner ukázala také na večírku určeném pro oslavu nových návrhů. Značku ale reprezentovala i na minulý týden organizovaném Met Gala. Oblékla totiž její rudě červené šaty doplněné o světle modrý přehoz.

    Zdroj: WWD, Hypebae, People, Twitter, Instagram

    Kylie Jenner zazářila v nové kolekci pro Jean Paul Gaultier. Připomíná futuristickou mořskou pannu

    Globální second hand trh předčil loni ten tradiční. Jeho růst potvrdil nejnovější report ThredUp

    Platforma pro prodej second hand oblečení ThredUp odhalila ve středu zásadní report. Dle něj totiž globální trh s kousky z druhé ruky předčil loni ve svém růstu ten tradiční. Odhaduje se proto také, že v budoucnosti poroste třikrát rychleji a vyšplhá se tak do roku 2028 na 350 miliard dolarů. Jde tedy o skvělou zprávu pro životní prostředí.

    Je na čase posunout se dál. Trendy skin care střídá péče o tělo

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.

    Je trend ugly shoes skutečně ošklivý? Na obuvnickém hitu si zakládají i luxusní značky

    Takzvané ugly shoes, v doslovném překladu ošklivé boty, módní scénu doprovází víceméně už od roku 2017. Jejich hojný výskyt odstartovaly legendární YEEZY, které následoval například model Triples S od Balenciaga. Fenomén pak vyvrcholil s popularizací bot UGG. Je ovšem tento trend stále na vrcholu slávy?

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.