Více

    ― Reklama ―

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Ačkoliv se SPF faktor v poslední letech probojoval mezi nedílné součásti kosmetické rutiny, péče o rty v této oblasti bývá často přehlížena. Přitom je pokožka na obličeji nejtenčí a snadno podléhá působení slunečního záření. Na trhu existují SPF balzámy už nějakou dobu, hitem letošního léta jsou však jejich zabarvené varianty. Rtěnka a opalovací krém v jednom usnadní každé ráno.

    Nenápadný pomocník v kabelce. Vystačíte si i bez zrcadla

    Tónovaný balzám s ochranným faktorem není tak úplně náhradou rtěnky. Představuje spíše její sofistikovanou alternativu. Vytvoří jemnou vrstvu barvy, dodá lesk, ale zároveň zajišťuje ochranu. Další plus spočívá v nanášení. Díky lehké konzistenci si s SPF balzámy poradíte i bez zrcátka, což z nich dělá ideálního pomocníka do kabelky, cestovní tašky nebo pracovní zásuvky.

    Vše přitom záleží na osobních preferencích. Některé balzámy, jako například Caliray Lipguard SPF 31, mají strukturu lesku a výraznější barvu. Spolehlivě proto nahradí běžný lesk na rty či „máslovou“ rtěnku a zapadnou do ranní kosmetické rutiny. Nemusíte se přitom bát neladící barvy rtů s odstínem očních stínů, jelikož takové produkty spíš jen příjemně doplní váš přirozený podtón.

    SPF balzámy jako hudba budoucnosti. Naskočte na vlnu už letos

    V kontrastu lesků stojí jemnější SPF balzámy. Značka MDSolarSciences sází na téměř průsvitný tón a lehce rozzářený finiš. Funguje tak ideálně jako doplněk k sotva viditelnému make-upu, nebo pokud se snažíte o rozzářenou pleť bez dalšího líčení, ale i tak preferujete zbarvené rty. Přidaná ochrana proti slunečnímu záření je v tomto případě skvělou třešničkou na dortu.

    Velkou předností těchto balzámů je právě jejich víceúčelovost. Při teplejších dnech nebo během dovolené zcela nahradí klasickou rtěnku, při formálnějších příležitostech dobře spolupracují i s tužkou na rty či rozjasňujícím balzámem. Nevyžadují navíc žádné složité konturování a stávají se tak vděčným doplňkem každé kosmetické taštičky.

    Zdroj: Supergoop!, Tatcha

    Produkty na stejném principu nabízí i populární značka Supergoop!, dá se proto očekávat boom na trhu také ze strany dalších společností. Kombinace účinnosti a estetiky totiž sklízí virtuální potlesk, a tak značky přichází s dalšími inovacemi v dekorativní kosmetice. Nezapomeňte na opakovanou aplikaci v průběhu dne a užijte si zabarvené rty bez nežádoucího spálení.

    Zdroj: Ultra Violette, MDSolarSciences

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    - Reklama -

    Ačkoliv se SPF faktor v poslední letech probojoval mezi nedílné součásti kosmetické rutiny, péče o rty v této oblasti bývá často přehlížena. Přitom je pokožka na obličeji nejtenčí a snadno podléhá působení slunečního záření. Na trhu existují SPF balzámy už nějakou dobu, hitem letošního léta jsou však jejich zabarvené varianty. Rtěnka a opalovací krém v jednom usnadní každé ráno.

    Nenápadný pomocník v kabelce. Vystačíte si i bez zrcadla

    Tónovaný balzám s ochranným faktorem není tak úplně náhradou rtěnky. Představuje spíše její sofistikovanou alternativu. Vytvoří jemnou vrstvu barvy, dodá lesk, ale zároveň zajišťuje ochranu. Další plus spočívá v nanášení. Díky lehké konzistenci si s SPF balzámy poradíte i bez zrcátka, což z nich dělá ideálního pomocníka do kabelky, cestovní tašky nebo pracovní zásuvky.

    Vše přitom záleží na osobních preferencích. Některé balzámy, jako například Caliray Lipguard SPF 31, mají strukturu lesku a výraznější barvu. Spolehlivě proto nahradí běžný lesk na rty či „máslovou“ rtěnku a zapadnou do ranní kosmetické rutiny. Nemusíte se přitom bát neladící barvy rtů s odstínem očních stínů, jelikož takové produkty spíš jen příjemně doplní váš přirozený podtón.

    - Reklama -

    SPF balzámy jako hudba budoucnosti. Naskočte na vlnu už letos

    V kontrastu lesků stojí jemnější SPF balzámy. Značka MDSolarSciences sází na téměř průsvitný tón a lehce rozzářený finiš. Funguje tak ideálně jako doplněk k sotva viditelnému make-upu, nebo pokud se snažíte o rozzářenou pleť bez dalšího líčení, ale i tak preferujete zbarvené rty. Přidaná ochrana proti slunečnímu záření je v tomto případě skvělou třešničkou na dortu.

    Velkou předností těchto balzámů je právě jejich víceúčelovost. Při teplejších dnech nebo během dovolené zcela nahradí klasickou rtěnku, při formálnějších příležitostech dobře spolupracují i s tužkou na rty či rozjasňujícím balzámem. Nevyžadují navíc žádné složité konturování a stávají se tak vděčným doplňkem každé kosmetické taštičky.

    Zdroj: Supergoop!, Tatcha

    Produkty na stejném principu nabízí i populární značka Supergoop!, dá se proto očekávat boom na trhu také ze strany dalších společností. Kombinace účinnosti a estetiky totiž sklízí virtuální potlesk, a tak značky přichází s dalšími inovacemi v dekorativní kosmetice. Nezapomeňte na opakovanou aplikaci v průběhu dne a užijte si zabarvené rty bez nežádoucího spálení.

    Zdroj: Ultra Violette, MDSolarSciences

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―