Více

    ― Reklama ―

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Ačkoliv se SPF faktor v poslední letech probojoval mezi nedílné součásti kosmetické rutiny, péče o rty v této oblasti bývá často přehlížena. Přitom je pokožka na obličeji nejtenčí a snadno podléhá působení slunečního záření. Na trhu existují SPF balzámy už nějakou dobu, hitem letošního léta jsou však jejich zabarvené varianty. Rtěnka a opalovací krém v jednom usnadní každé ráno.

    Nenápadný pomocník v kabelce. Vystačíte si i bez zrcadla

    Tónovaný balzám s ochranným faktorem není tak úplně náhradou rtěnky. Představuje spíše její sofistikovanou alternativu. Vytvoří jemnou vrstvu barvy, dodá lesk, ale zároveň zajišťuje ochranu. Další plus spočívá v nanášení. Díky lehké konzistenci si s SPF balzámy poradíte i bez zrcátka, což z nich dělá ideálního pomocníka do kabelky, cestovní tašky nebo pracovní zásuvky.

    Vše přitom záleží na osobních preferencích. Některé balzámy, jako například Caliray Lipguard SPF 31, mají strukturu lesku a výraznější barvu. Spolehlivě proto nahradí běžný lesk na rty či „máslovou“ rtěnku a zapadnou do ranní kosmetické rutiny. Nemusíte se přitom bát neladící barvy rtů s odstínem očních stínů, jelikož takové produkty spíš jen příjemně doplní váš přirozený podtón.

    SPF balzámy jako hudba budoucnosti. Naskočte na vlnu už letos

    V kontrastu lesků stojí jemnější SPF balzámy. Značka MDSolarSciences sází na téměř průsvitný tón a lehce rozzářený finiš. Funguje tak ideálně jako doplněk k sotva viditelnému make-upu, nebo pokud se snažíte o rozzářenou pleť bez dalšího líčení, ale i tak preferujete zbarvené rty. Přidaná ochrana proti slunečnímu záření je v tomto případě skvělou třešničkou na dortu.

    Velkou předností těchto balzámů je právě jejich víceúčelovost. Při teplejších dnech nebo během dovolené zcela nahradí klasickou rtěnku, při formálnějších příležitostech dobře spolupracují i s tužkou na rty či rozjasňujícím balzámem. Nevyžadují navíc žádné složité konturování a stávají se tak vděčným doplňkem každé kosmetické taštičky.

    Zdroj: Supergoop!, Tatcha

    Produkty na stejném principu nabízí i populární značka Supergoop!, dá se proto očekávat boom na trhu také ze strany dalších společností. Kombinace účinnosti a estetiky totiž sklízí virtuální potlesk, a tak značky přichází s dalšími inovacemi v dekorativní kosmetice. Nezapomeňte na opakovanou aplikaci v průběhu dne a užijte si zabarvené rty bez nežádoucího spálení.

    Zdroj: Ultra Violette, MDSolarSciences

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    - Reklama -

    Ačkoliv se SPF faktor v poslední letech probojoval mezi nedílné součásti kosmetické rutiny, péče o rty v této oblasti bývá často přehlížena. Přitom je pokožka na obličeji nejtenčí a snadno podléhá působení slunečního záření. Na trhu existují SPF balzámy už nějakou dobu, hitem letošního léta jsou však jejich zabarvené varianty. Rtěnka a opalovací krém v jednom usnadní každé ráno.

    Nenápadný pomocník v kabelce. Vystačíte si i bez zrcadla

    Tónovaný balzám s ochranným faktorem není tak úplně náhradou rtěnky. Představuje spíše její sofistikovanou alternativu. Vytvoří jemnou vrstvu barvy, dodá lesk, ale zároveň zajišťuje ochranu. Další plus spočívá v nanášení. Díky lehké konzistenci si s SPF balzámy poradíte i bez zrcátka, což z nich dělá ideálního pomocníka do kabelky, cestovní tašky nebo pracovní zásuvky.

    Vše přitom záleží na osobních preferencích. Některé balzámy, jako například Caliray Lipguard SPF 31, mají strukturu lesku a výraznější barvu. Spolehlivě proto nahradí běžný lesk na rty či „máslovou“ rtěnku a zapadnou do ranní kosmetické rutiny. Nemusíte se přitom bát neladící barvy rtů s odstínem očních stínů, jelikož takové produkty spíš jen příjemně doplní váš přirozený podtón.

    - Reklama -

    SPF balzámy jako hudba budoucnosti. Naskočte na vlnu už letos

    V kontrastu lesků stojí jemnější SPF balzámy. Značka MDSolarSciences sází na téměř průsvitný tón a lehce rozzářený finiš. Funguje tak ideálně jako doplněk k sotva viditelnému make-upu, nebo pokud se snažíte o rozzářenou pleť bez dalšího líčení, ale i tak preferujete zbarvené rty. Přidaná ochrana proti slunečnímu záření je v tomto případě skvělou třešničkou na dortu.

    Velkou předností těchto balzámů je právě jejich víceúčelovost. Při teplejších dnech nebo během dovolené zcela nahradí klasickou rtěnku, při formálnějších příležitostech dobře spolupracují i s tužkou na rty či rozjasňujícím balzámem. Nevyžadují navíc žádné složité konturování a stávají se tak vděčným doplňkem každé kosmetické taštičky.

    Zdroj: Supergoop!, Tatcha

    Produkty na stejném principu nabízí i populární značka Supergoop!, dá se proto očekávat boom na trhu také ze strany dalších společností. Kombinace účinnosti a estetiky totiž sklízí virtuální potlesk, a tak značky přichází s dalšími inovacemi v dekorativní kosmetice. Nezapomeňte na opakovanou aplikaci v průběhu dne a užijte si zabarvené rty bez nežádoucího spálení.

    Zdroj: Ultra Violette, MDSolarSciences

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Skupina Capri má šanci na zářné zítřky. Slaví výsledky z prvního čtvrtletí

    Skupina Capri Holdings je na cestě za potenciálními lepšími zítřky. Společnost ve středu zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí, jež předčily očekávání analytiků. Důvodem je především zvyšující se poptávka po kabelkách a obuvi z dílny Michael Kors. Firma nemá zdaleka vyhráno, jedná se však o první známky, že by její nová strategie mohla fungovat.

    Thierry Mugler jako architekt módy. Jak přepsal pravidla úzkého pasu?

    Thierry Mugler navrhoval oblečení tak, jak se navrhuje architektura. S úmyslem vyvolat úžas, obdiv i odpor. Zatímco se svět módy cyklicky točil mezi minimalismem a extravagancí, Mugler byl o zhruba tři galaxie dál. Jeho pasy nebyly zúžením, byly explozí kontroly. Jak z obyčejného lidského trupu vytvořit monument? Mugler znal odpověď. A zanechal ji v každém korzetu, švu i nezapomenutelném přehlídkovém momentu.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Sofia Coppola natočila první dokument. Kameru namířila na Marca Jacobs

    Slavná režisérka Sofia Coppola proniká hlouběji do světa módy. Minulý týden prozradila, že na blížícím se filmovém festivalu v Benátkách odhalí svůj první dokument s názvem Marc by Sofia. Sledovat má nejen život a kariéru slavného návrháře Marca Jacobs, ale také jejich dlouhodobé přátelství a trvající spolupráci jak na poli módy, tak filmu.

    Červen zná své favority. CreatorIQ odhalil nejvíce virální make-up značky

    Sociální sítě představují pro módní a beauty značky významný zdroj pozornosti. Právě tu změřila platforma CreatorIQ, která vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up společností za měsíc červen. Své výpočty zakládala na jejich EMV, neboli získané mediální hodnotě. Mezi nejpopulárnější brandy patří Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―