Více

    Po osmi letech tvarování identity značky Jil Sander oznámili Lucie a Luke Meierovi svůj odchod z pozice kreativních ředitelů. Jejich poslední přehlídka pro sezónu podzim a zima 2025, která se nedávno odehrála v Miláně, byla prezentací nové kolekce, ale především také emocionální tečkou za jejich dlouholetým působením u ikonické společnosti.

    Kreativní duo návrhářů Lucie a Luke Meier odešlo z pomyslného trůnu Jil Sander. Vedení mateřské společnosti značky, OTB Group v čele s Renzem Rosso, jim proto vyjádřilo hluboké poděkování za přínos a neochvějnou oddanost. Tento okamžik znamená nejen změnu pro známý módní brand, ale také příležitost k ohlédnutí se za tím, co tento manželský a designérský pár dokázal.

    Módní svět děkuje. Především ctí nové pojetí minimalismu

    Manželé Meierovi nastoupili k Jil Sander v roce 2017 a už od počátku bylo jasné, že do minimalistické DNA značky vnesou novou dimenzi. Zatímco zakladatelka Jil Sander definovala purismus jako esenci moderního luxusu, Lucie a Luke se nebáli tento koncept obohatit o jemnější emoce, experimenty s texturami a nečekané detaily. Jejich práce ukázala, že minimalismus nemusí být chladný. Naopak, v jejich podání byl plný citu, sofistikovanosti a smyslné hloubky.

    Jejich návrhy se často opíraly o architektonické formy, precizní střihy a inovativní materiály. Přitom si ale zachovaly osobitost a živost. Inspiraci hledali v přírodě, japonské estetice i ambientní hudbě, což se promítlo do organických siluet a harmonických barevných palet. Značka pod jejich vedením vzkvétala nejen kreativně, ale i komerčně. Za jejich éry se otevřelo 18 nových butiků a Jil Sander si tak upevnila svou pozici mezi nejrespektovanějšími módními domy.

    Spojení dvou ikon. Jejich láska protkala všechny kolekce

    Lucie a Luke se seznámili v roce 2001, a to při studiích na Polimodě ve Florencii. Od té doby se jejich životní i profesní dráhy prolínají. Luke se etabloval jako designér v Supreme a později založil značku OAMC, zatímco Lucie pracovala u značek jako Louis Vuitton, Balenciaga či Dior, kde krátce působila jako kreativní ředitelka po odchodu Rafa Simons. Jejich spojení v Jil Sander bylo nejen logickým vyústěním, ale i důkazem, že sdílená vize přináší hloubku a autenticitu.

    Zdroj: Jil Sander

    Poslední řada dua, popisovaná jako „jasná metafora lásky“, dokonale reflektovala jeho estetiku a filozofii. Přehlídku provázely melancholické zvukové kulisy vytvořené Benji B, dlouholetým spolupracovníkem značky. Kolekce oscilovala mezi surovostí a něhou. Kožené kabáty a ostré střihy kontrastovaly s éterickými krajkami, květinovými vzory a vzdušnými peříčky. Byl to mistrovský závěr jejich éry, který oslovil jak odbornou veřejnost, tak oddané fanoušky.

    I když odchod dua znamená konec jedné kapitoly u Jil Sander, jeho práce zanechala nesmazatelný otisk. Meierovi dokázali, že minimalismus může být estetickou volbou, ale i emocionálním sdělením. Jejich smysl pro detail, dokonalé řemeslné zpracování a schopnost vnést hluboké myšlenky do oděvního designu nastavily vysokou laťku pro jejich nástupce, jehož jméno zatím neznáme.

    Zdroje: L’OFFICIEL, WWD, Hypebeast, The New York Times, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Konec velké éry. Lucie a Luke Meier opustili Jil Sander, jejich odkaz zůstává

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Po osmi letech tvarování identity značky Jil Sander oznámili Lucie a Luke Meierovi svůj odchod z pozice kreativních ředitelů. Jejich poslední přehlídka pro sezónu podzim a zima 2025, která se nedávno odehrála v Miláně, byla prezentací nové kolekce, ale především také emocionální tečkou za jejich dlouholetým působením u ikonické společnosti.

    - Reklama -

    Kreativní duo návrhářů Lucie a Luke Meier odešlo z pomyslného trůnu Jil Sander. Vedení mateřské společnosti značky, OTB Group v čele s Renzem Rosso, jim proto vyjádřilo hluboké poděkování za přínos a neochvějnou oddanost. Tento okamžik znamená nejen změnu pro známý módní brand, ale také příležitost k ohlédnutí se za tím, co tento manželský a designérský pár dokázal.

    Módní svět děkuje. Především ctí nové pojetí minimalismu

    Manželé Meierovi nastoupili k Jil Sander v roce 2017 a už od počátku bylo jasné, že do minimalistické DNA značky vnesou novou dimenzi. Zatímco zakladatelka Jil Sander definovala purismus jako esenci moderního luxusu, Lucie a Luke se nebáli tento koncept obohatit o jemnější emoce, experimenty s texturami a nečekané detaily. Jejich práce ukázala, že minimalismus nemusí být chladný. Naopak, v jejich podání byl plný citu, sofistikovanosti a smyslné hloubky.

    Jejich návrhy se často opíraly o architektonické formy, precizní střihy a inovativní materiály. Přitom si ale zachovaly osobitost a živost. Inspiraci hledali v přírodě, japonské estetice i ambientní hudbě, což se promítlo do organických siluet a harmonických barevných palet. Značka pod jejich vedením vzkvétala nejen kreativně, ale i komerčně. Za jejich éry se otevřelo 18 nových butiků a Jil Sander si tak upevnila svou pozici mezi nejrespektovanějšími módními domy.

    - Reklama -

    Spojení dvou ikon. Jejich láska protkala všechny kolekce

    Lucie a Luke se seznámili v roce 2001, a to při studiích na Polimodě ve Florencii. Od té doby se jejich životní i profesní dráhy prolínají. Luke se etabloval jako designér v Supreme a později založil značku OAMC, zatímco Lucie pracovala u značek jako Louis Vuitton, Balenciaga či Dior, kde krátce působila jako kreativní ředitelka po odchodu Rafa Simons. Jejich spojení v Jil Sander bylo nejen logickým vyústěním, ale i důkazem, že sdílená vize přináší hloubku a autenticitu.

    Zdroj: Jil Sander

    Poslední řada dua, popisovaná jako „jasná metafora lásky“, dokonale reflektovala jeho estetiku a filozofii. Přehlídku provázely melancholické zvukové kulisy vytvořené Benji B, dlouholetým spolupracovníkem značky. Kolekce oscilovala mezi surovostí a něhou. Kožené kabáty a ostré střihy kontrastovaly s éterickými krajkami, květinovými vzory a vzdušnými peříčky. Byl to mistrovský závěr jejich éry, který oslovil jak odbornou veřejnost, tak oddané fanoušky.

    I když odchod dua znamená konec jedné kapitoly u Jil Sander, jeho práce zanechala nesmazatelný otisk. Meierovi dokázali, že minimalismus může být estetickou volbou, ale i emocionálním sdělením. Jejich smysl pro detail, dokonalé řemeslné zpracování a schopnost vnést hluboké myšlenky do oděvního designu nastavily vysokou laťku pro jejich nástupce, jehož jméno zatím neznáme.

    Zdroje: L’OFFICIEL, WWD, Hypebeast, The New York Times, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Krásy Evropy na stříbrném podnose. Objevte je z pohodlí vlakového kupé

    Na cestování není kolikrát lákavá pouze vytoužená destinace, ale rovněž samotná cesta. Nejkrásnější kouty Evropy proto často ukrývají právě vlakové koleje vinoucí se kolem národních parků, průzračných jezer nebo malebných kopců. Vyberte si z řady proslulých vlaků, nabízejících tak úchvatné výhledy, že z nich už nikdy nebudete chtít vystoupit.

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―