Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Investice do hodinek může být trefou do černého nebo neúspěchem. Takže, jak říkají někteří nadšenci do hodinek, investujte do nich nejen kvůli pravděpodobnosti zhodnocení, ale kvůli tomu, že vás skutečně zaujmou.

    Pokud patříte k příznivcům nového barevného trendu, říkáme: „Ano.“ Barevné ciferníky totiž právě hýbou světem módy. Nejde sice o žádnou novinkou, ale současný nárůst zájmu o poutavé odstíny, který vyústil v explozivní ceny na trhu, způsobil, že se i hodinářské společnosti vrhly na tento trend s větší vervou.

    A proč se poohlédnout právě po něčem takovém? Příkladem mohou být například hodinky Patek Philippe Nautilus Ref. 5711 s ciferníkem Tiffany Blue. Jediný kus se v nedávné aukci Phillips prodal za neuvěřitelných 6,5 ​​milionu dolarů (v přepočtu zhruba 159 000 000 CZK).

    Pokud je to na Vás už trochu moc, skvělou investicí určitě byly také Rolex Oyster Perpetual s cukrově růžovým ciferníkem, které se původně prodávaly za 5 600 dolarů a nyní si ty stejné hodinky můžete od výrobce koupit za 16 000 dolarů.

    Foto: Patek Philippe, Rolex

    A protože modelů je na trhu opravdu hodně, připravili jsme pro vás patero krásek, které rozhodně za zvážení stojí.

    Omega Seamaster Aqua Terra

    Foto: Omega

    V letošním roce Omega vydala 10 nových referencí v řadě Seamaster Aqua Terra a všechny mají překrásný barevný číselník. Od modré Lagoon Blue či růžové Shell Pink nebo zelenou Bay Green.

    Jednou z verzí, která z řady vyčnívá, je model v odstínu Saffron. Oranžovo-žlutavý ciferník probarvený sluncem může mít při určitém osvětlení téměř lososovou barvu nebo jasně mandarinkový vzhled. V každém případě, podle nás nemohou zůstat bez povšimnutí. Hodinky si můžete pořídit za cenu od 6 000 dolarů.

    Zenith Chronomaster Original Pink

    Foto: Zenith

    Zenith’s Chronomaster Original Pink se složitějším mechanismem a podrobnějšími variacemi ciferníku se jeví za cenu 10 000 dolarů jako velmi vkusný doplněk vašeho outfitu. Navíc, když 20 procent z výtěžku jde ve prospěch Nadace Susan G. Komen na rakovinu prsu, získáte z nákupu ještě lepší pocit.

    Bovet Virtuoso V z 18karátového bílého zlata

    Foto: Bovet

    Zatímco někteří utrácejí stovky tisíc dolarů za barevné ciferníky pouze s datem, dovolte nám připomenout, že existují další krásky, a to s výrazně složitějším řemeslným zpracováním, které jsou dostupné nejen za lepší cenu, ale také s cenovkou odpovídající kvalitě konstrukce časomíry. 

    Jasně, mluvíme tu o Bovet Virtuoso V s nápadným oceánově modrým číselníkem. Pod tímto názvem se ve skutečnosti ukrývají nádherné švýcarské hodinky z 18karátového zlata, safíru a koženého řemínku.

    Za zmínku určitě stojí kalendář rozkládající se kolem ciferníku, který si „pamatuje“ 100 přestupných roků. Což znamená, že datum na nich bude třeba přenastavit nejblíže za 400 let. Takže, rozhodně nezapomenout na své potomky a uchovat si manuál. Pozor ale, cena této roztomilosti začíná na 79 000 dolarech.

    IWC Portugieser

    Foto: IWC

    IWC Portugiesen jsou zkrátka jedním slovem klasika. Tato 41mm verze s vínovým ciferníkem vrhá na tradiční model ale úplně nový lesk. Je zcela jisté, že kdekoliv se s nimi ukážete, každému spadne brada. Poslouží dokonale jak funkci, tak vašemu stylu. Pořídit je můžete již od 8 400 dolarů. 

    H. Moser & Cie Endeavour Center Seconds Concept Lime Green

    Foto: H. Moser & Cie Endeavour

    Máme zelené ciferníky a pak máme výjimečně zelené ciferníky40mm Endeavour Center Seconds Concept Lime Green od Moser nejenže přináší opravdovou pastvu pro oči ve svém ultra bohatém odstínu, ale také dodává hloubku pomocí textury. Efektu tohoto úžasného povrchu bylo dosaženo použitím tří pigmentů. Uvnitř hodinek se nachází automatický strojek HMC 200 s dvojitou vlásenkou vlastní značky. Prodávají se za cenu od 27 000 dolarů.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Když čas jsou peníze. Tady je 5 zářivých kousků, o kterých byste měli vědět

    ― Reklama ―

    Investice do hodinek může být trefou do černého nebo neúspěchem. Takže, jak říkají někteří nadšenci do hodinek, investujte do nich nejen kvůli pravděpodobnosti zhodnocení, ale kvůli tomu, že vás skutečně zaujmou.

    Pokud patříte k příznivcům nového barevného trendu, říkáme: „Ano.“ Barevné ciferníky totiž právě hýbou světem módy. Nejde sice o žádnou novinkou, ale současný nárůst zájmu o poutavé odstíny, který vyústil v explozivní ceny na trhu, způsobil, že se i hodinářské společnosti vrhly na tento trend s větší vervou.

    A proč se poohlédnout právě po něčem takovém? Příkladem mohou být například hodinky Patek Philippe Nautilus Ref. 5711 s ciferníkem Tiffany Blue. Jediný kus se v nedávné aukci Phillips prodal za neuvěřitelných 6,5 ​​milionu dolarů (v přepočtu zhruba 159 000 000 CZK).

    Pokud je to na Vás už trochu moc, skvělou investicí určitě byly také Rolex Oyster Perpetual s cukrově růžovým ciferníkem, které se původně prodávaly za 5 600 dolarů a nyní si ty stejné hodinky můžete od výrobce koupit za 16 000 dolarů.

    Foto: Patek Philippe, Rolex

    A protože modelů je na trhu opravdu hodně, připravili jsme pro vás patero krásek, které rozhodně za zvážení stojí.

    Omega Seamaster Aqua Terra

    Foto: Omega

    V letošním roce Omega vydala 10 nových referencí v řadě Seamaster Aqua Terra a všechny mají překrásný barevný číselník. Od modré Lagoon Blue či růžové Shell Pink nebo zelenou Bay Green.

    Jednou z verzí, která z řady vyčnívá, je model v odstínu Saffron. Oranžovo-žlutavý ciferník probarvený sluncem může mít při určitém osvětlení téměř lososovou barvu nebo jasně mandarinkový vzhled. V každém případě, podle nás nemohou zůstat bez povšimnutí. Hodinky si můžete pořídit za cenu od 6 000 dolarů.

    Zenith Chronomaster Original Pink

    Foto: Zenith

    Zenith’s Chronomaster Original Pink se složitějším mechanismem a podrobnějšími variacemi ciferníku se jeví za cenu 10 000 dolarů jako velmi vkusný doplněk vašeho outfitu. Navíc, když 20 procent z výtěžku jde ve prospěch Nadace Susan G. Komen na rakovinu prsu, získáte z nákupu ještě lepší pocit.

    Bovet Virtuoso V z 18karátového bílého zlata

    Foto: Bovet

    Zatímco někteří utrácejí stovky tisíc dolarů za barevné ciferníky pouze s datem, dovolte nám připomenout, že existují další krásky, a to s výrazně složitějším řemeslným zpracováním, které jsou dostupné nejen za lepší cenu, ale také s cenovkou odpovídající kvalitě konstrukce časomíry. 

    Jasně, mluvíme tu o Bovet Virtuoso V s nápadným oceánově modrým číselníkem. Pod tímto názvem se ve skutečnosti ukrývají nádherné švýcarské hodinky z 18karátového zlata, safíru a koženého řemínku.

    Za zmínku určitě stojí kalendář rozkládající se kolem ciferníku, který si „pamatuje“ 100 přestupných roků. Což znamená, že datum na nich bude třeba přenastavit nejblíže za 400 let. Takže, rozhodně nezapomenout na své potomky a uchovat si manuál. Pozor ale, cena této roztomilosti začíná na 79 000 dolarech.

    IWC Portugieser

    Foto: IWC

    IWC Portugiesen jsou zkrátka jedním slovem klasika. Tato 41mm verze s vínovým ciferníkem vrhá na tradiční model ale úplně nový lesk. Je zcela jisté, že kdekoliv se s nimi ukážete, každému spadne brada. Poslouží dokonale jak funkci, tak vašemu stylu. Pořídit je můžete již od 8 400 dolarů. 

    H. Moser & Cie Endeavour Center Seconds Concept Lime Green

    Foto: H. Moser & Cie Endeavour

    Máme zelené ciferníky a pak máme výjimečně zelené ciferníky40mm Endeavour Center Seconds Concept Lime Green od Moser nejenže přináší opravdovou pastvu pro oči ve svém ultra bohatém odstínu, ale také dodává hloubku pomocí textury. Efektu tohoto úžasného povrchu bylo dosaženo použitím tří pigmentů. Uvnitř hodinek se nachází automatický strojek HMC 200 s dvojitou vlásenkou vlastní značky. Prodávají se za cenu od 27 000 dolarů.

    ― Reklama ―

    Kreativní chaos. Vánoční sezóna mění podstatu módních kampaní

    Vánoce jsou tu a s nimi přichází nejkouzelnější a nejočekávanější marketingový moment roku. Od chvíle, kdy Mariah Carey s nadšením oznamuje „It’s time!“, až po ikonické červené kamiony Coca-Coly, které každoročně definují sváteční atmosféru. Vánoční kampaně nejsou jen o produktech. Stojí na emocích, sdílených vzpomínkách a kulturních tradicích, které značky využívají k vytvoření silného spojení s publikem, zejména na sociálních sítích.

    Pařížský soud rozhodl. Shein unikl ve Francii tříměsíčnímu zákazu

    Fast fashion gigant Shein se ve Francii vyhnul tříměsíčnímu zákazu. V pátek o tom rozhodl pařížský soud, který reagoval na požadavek vlády. Prohlásil totiž, že by byl podobný krok "nepřiměřený" vzhledem k tomu, jak rychle platforma na pochybení reagovala. Kritice čelila poté, co francouzští regulátoři našli na jejích stránkách zbraně a sex panenky připomínající děti.

    Proč je looksmaxxing nebezpečný? Negativní trend prorůstá sociální sítě

    Looksmaxxing není novým fenoménem digitální kultury. V posledních měsících se však znovu objevuje v jiných podobách, pod jemnějšími názvy a s širším dosahem. Původně okrajový koncept online komunit sdružujících muže dnes prorůstá mainstreamem sociálních sítí. Oslovuje tak i publikum, které se s tímto termínem nikdy vědomě neztotožňovalo. Jazyk se proměnil, princip zůstává. Právě tato proměna připomíná, proč se looksmaxxingu vyvarovat.

    Kabelky Hermès stojí v čele sekundárního trhu. Na trůnu letos vystřídaly Goyard

    Hermès se v roce 2025 znovu usazuje na prvním místě žebříčku hodnoty luxusních kabelek, který tradičně sestavuje společnost Rebag. Po loňském prvenství značky Goyard se pařížský módní dům vrací do čela hodnocení sledujícího, jak si luxusní kabelky a vybrané doplňky vedou na sekundárním trhu. Tedy jak dobře si dokážou udržet, případně navýšit svou cenu při dalším prodeji. Výsledky vycházejí z milionů transakcí a dlouhodobě sbíraných dat. Hermès tak znovu potvrzuje svou roli referenčního bodu luxusu s investičním přesahem.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―