Více

    ― Reklama ―

    Nový kreativní ředitel módního domu Dior Jonathan Anderson má před sebou nelehký úkol. Poprvé od dob vedení Christiana Dior totiž povládne všem sekcím slavné společnosti. Módní scéna proto spekulovala o tom, jak bude nadále vypadat chod jeho stejnojmenné značky JW Anderson. Zdá se, že zpomalí tempo a přesedlá na luxusní lifestyle společnost.

    Módní svět je neúprosný a žádá si neustálou pozornost. Už dávno nestačí vydat pouhé dvě kolekce za rok. Místo toho je potřeba myslet také na pre-fall a pre-spring řady, cruise a resort kousky a honosné haute couture návrhy. Také proto módní scéna spekulovala o budoucnosti značky JW Anderson. Její zakladatel a návrhář Jonathan Anderson totiž nedávno nastoupil do nové a nelehké pozice.

    Byl totiž jmenován kreativním ředitelem módního domu Dior. Poprvé od dob Christiana Dior tak převezme veškeré sekce známé značky. Nebylo tedy pravděpodobné, že by nadále zvládal obstarávat i chod a runway JW Anderson. Začátkem léta proto oznámil zásadní přestavbu své společnosti. Na dobu neurčitou pozastavil sezónní kolekce a s nimi spojené pravidelné přehlídky.

    Zdroj: JW Anderson

    JW Anderson také zahodí nálepku módní značky. Místo toho se z ní stane luxusní lifestyle brand nabízející nejen oblečení, ale také umění a další řemeslné kousky, a to nejen z vlastní dílny. Ze společnosti se stane jakýsi jedinečný kreativní hub pro lokální umělce a řemeslníky. „Moderní podoba kabinetu kuriozit,“ vysvětlil Jonathan Anderson. „Zaměřená na samotnou myšlenku sběratelství,“ dodal.

    JW Anderson vyzdvihne esenci luxusu. Tvořit hodlá pouze intuitivně

    Milovníci JW Anderson tak nemusí truchlit, populární značka jen tak neskončí. Připravit se ovšem musí na mnohem pomalejší tempo. Jonathan Anderson popsal, že k módě bude přistupovat velice intuitivně. Módní show přichystá pouze, když bude mít co říct, nový svetr vytvoří jen ve chvíli, kdy to bude potřeba. JW Anderson hodlá nabízet pravou esenci luxusu, tedy jedinečnost.

    @extravagantmag #jonathananderson #jwanderson #diorbeauty #diorfashion #parisfashionweek #parisfashion #pfw #fw #jonathan #fashion ♬ De Color De Rosa – Mentiras: La Serie & Belinda

    Talentovaný návrhář tak ukázal, že ví, jak naložit s vlastním dědictvím. V posledních týdnech na sociálních sítích kolují videa, která ho ukazují v poměrně vyčerpaném stavu. Vedení jak Dior, tak JW Anderson je proto více než nemyslitelné. Jonathan Anderson přesto své kořeny nezradil a pro vlastní značku vymyslel budoucnost, jež ji nejen zachrání, ale rovněž posune na novou úroveň.

    Zdroje: The Fashion Netowrk, Fashion United, NSS, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    JW Anderson mění směr. Oblékne háv pomalejší lifestyle značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nový kreativní ředitel módního domu Dior Jonathan Anderson má před sebou nelehký úkol. Poprvé od dob vedení Christiana Dior totiž povládne všem sekcím slavné společnosti. Módní scéna proto spekulovala o tom, jak bude nadále vypadat chod jeho stejnojmenné značky JW Anderson. Zdá se, že zpomalí tempo a přesedlá na luxusní lifestyle společnost.

    - Reklama -

    Módní svět je neúprosný a žádá si neustálou pozornost. Už dávno nestačí vydat pouhé dvě kolekce za rok. Místo toho je potřeba myslet také na pre-fall a pre-spring řady, cruise a resort kousky a honosné haute couture návrhy. Také proto módní scéna spekulovala o budoucnosti značky JW Anderson. Její zakladatel a návrhář Jonathan Anderson totiž nedávno nastoupil do nové a nelehké pozice.

    Byl totiž jmenován kreativním ředitelem módního domu Dior. Poprvé od dob Christiana Dior tak převezme veškeré sekce známé značky. Nebylo tedy pravděpodobné, že by nadále zvládal obstarávat i chod a runway JW Anderson. Začátkem léta proto oznámil zásadní přestavbu své společnosti. Na dobu neurčitou pozastavil sezónní kolekce a s nimi spojené pravidelné přehlídky.

    Zdroj: JW Anderson

    - Reklama -

    JW Anderson také zahodí nálepku módní značky. Místo toho se z ní stane luxusní lifestyle brand nabízející nejen oblečení, ale také umění a další řemeslné kousky, a to nejen z vlastní dílny. Ze společnosti se stane jakýsi jedinečný kreativní hub pro lokální umělce a řemeslníky. „Moderní podoba kabinetu kuriozit,“ vysvětlil Jonathan Anderson. „Zaměřená na samotnou myšlenku sběratelství,“ dodal.

    JW Anderson vyzdvihne esenci luxusu. Tvořit hodlá pouze intuitivně

    Milovníci JW Anderson tak nemusí truchlit, populární značka jen tak neskončí. Připravit se ovšem musí na mnohem pomalejší tempo. Jonathan Anderson popsal, že k módě bude přistupovat velice intuitivně. Módní show přichystá pouze, když bude mít co říct, nový svetr vytvoří jen ve chvíli, kdy to bude potřeba. JW Anderson hodlá nabízet pravou esenci luxusu, tedy jedinečnost.

    @extravagantmag #jonathananderson #jwanderson #diorbeauty #diorfashion #parisfashionweek #parisfashion #pfw #fw #jonathan #fashion ♬ De Color De Rosa – Mentiras: La Serie & Belinda

    Talentovaný návrhář tak ukázal, že ví, jak naložit s vlastním dědictvím. V posledních týdnech na sociálních sítích kolují videa, která ho ukazují v poměrně vyčerpaném stavu. Vedení jak Dior, tak JW Anderson je proto více než nemyslitelné. Jonathan Anderson přesto své kořeny nezradil a pro vlastní značku vymyslel budoucnost, jež ji nejen zachrání, ale rovněž posune na novou úroveň.

    Zdroje: The Fashion Netowrk, Fashion United, NSS, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Millie Bobby Brown čelí kritice. Média nepochopila, že už není dítě

    Herečku Millie Bobby Brown zná většina internetu jako roztomilou postavu Eleven ze seriálu Stranger Things. Jednadvacetiletá hvězda proto nedávno schytala kritiku ze strany tisku. Novináři ji totiž označili za příliš starou na svůj věk. Zdá se, že ještě nepochopili, že i slavné ženy mají právo na to vyrůst a co víc, učinit tak dle vlastních pravidel.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Úkol století? Převzít otěže po Gallianovi. Debut Glenna Martens u Maison Margiela

    Nahradit Johna Galliano není pouze výzva. Je to pomyslný módní Everest. A přesto se návrhář Glenn Martens pustil do svého debutu u Maison Margiela s takovou grácií, jako by šlo o běžnou sezonní přehlídku. Přitom šlo o moment, který mohl dopadnout buď jako tragédie, nebo jako módní zázrak. A stalo se to druhé. 

    Podpora žen od Keni po Koreu. Women@Dior a UNESCO plní sny po celém světě

    Program Women@Dior, který vznikl ve spolupráci módního domu Dior s organizací UNESCO, letos oslavil pět let existence. Na konferenci v Paříži minulý týden představil pět inspirativních projektů mladých nadaných žen z různých koutů světa. V Keni vzniká AI chatbot pomáhající ženám s finanční gramotností, Korea vítá digitální slovník měnící genderové stereotypy a v Nepálu oživují nevidomí mentoři výrobu vonných tyčinek.

    Léto slaví další nostalgický návrat. Tankinis jsou opět trendy

    Další z dávno zapomenutých módních kousků slaví nově získanou slávu. Mezi plavkami totiž letos zazáří také takzvané tankinis. Jedná se o plavky připomínající klasický tank top, neboli tílko. Oblíbené jsou v kombinaci nejen s klasickými kalhotkovými plavkami, ale také "boy shorts". Nostalgie nás zkrátka letos pohltila a nehodlá se jen tak pustit.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―