Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    John Malkovich má novou roli. Překvapivě se stal tváří nové kampaně z dílny JW Anderson. Značka založená návrhářem Jonathanem Anderson propaguje svou resort a jarní kolekci pro rok 2026. V srdci reklamy ovšem stojí rovněž nové podoby tašky Loafer Bag, vyrobené z italské kůže a semiše. Úspěšný brand tím rozšiřuje svou novou image, kterou odstartoval poté, co jeho zakladatel přejal vedení Dior.

    Společnost se nyní hodlá kromě módy zaměřit zejména na lifestyle a exkluzivní doplňky pro domácnost. Rebranding webové stránky značky doprovázejí rovněž další známé tváře, jako je režisér Luca Guadagnino nebo britský herec Ben Whishaw. Kampaň ovšem představuje první spolupráci mezi uznávaným návrhářem a slavným hercem, jenž se proslavil filmy jako Nebezpečné známosti či Being John Malkovich.

    Zdroj: JW Anderson

    Kampaň nafotil fotograf Heikki Kaski, zatímco o styling se postaral Benjamin Bruno. Fotky vznikly na pozadí Stepney Townhouse v East London, tedy zrestaurovaném historickém domově. Kolekce z fotografií je pak dostupná jak na webové stránce, tak v obchodech v Londýně a Miláně. Jonathan Anderson přitom hodlá do konce roku otevřít v britské metropoli na Pimlico Road novou vlajkovou pobočku.

    Shrnuje všechny mé obsese. JW Anderson odráží osobnost svého zakladatele

    Překvapivá kampaň pak podtrhuje nový směr značky, která do popředí staví exkluzivitu a pomalejší přístup k módě a designu. JW Anderson nyní nabízí také limitované edice nebo jedinečné řemeslné produkty. „Pokud něco prodáváme, chci, aby to bylo nádherně zpracováno správným řemeslníkem, správnou osobou,“ popsal dle serveru WWD návrhář, který nyní šéfuje dámské i pánské divizi Dior.

    Dává tedy smysl, že má na vlastní značku méně času a snaží se ji postrčit o něco blíže sféře pomalého luxusu. „Shrnuje všechny mé obsese,“ popsal talentovaný designér novou image společnosti. Doplnil rovněž, že se jí od nedávného rebrandingu daří lépe než kdy dřív. „Je to vzrušující okamžik, věci se mění a domov je v současnosti důležitější než dříve,“ vysvětlil svůj úspěch Jonathan Anderson.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    John Malkovich má novou roli. Překvapivě se stal tváří nové kampaně z dílny JW Anderson. Značka založená návrhářem Jonathanem Anderson propaguje svou resort a jarní kolekci pro rok 2026. V srdci reklamy ovšem stojí rovněž nové podoby tašky Loafer Bag, vyrobené z italské kůže a semiše. Úspěšný brand tím rozšiřuje svou novou image, kterou odstartoval poté, co jeho zakladatel přejal vedení Dior.

    Společnost se nyní hodlá kromě módy zaměřit zejména na lifestyle a exkluzivní doplňky pro domácnost. Rebranding webové stránky značky doprovázejí rovněž další známé tváře, jako je režisér Luca Guadagnino nebo britský herec Ben Whishaw. Kampaň ovšem představuje první spolupráci mezi uznávaným návrhářem a slavným hercem, jenž se proslavil filmy jako Nebezpečné známosti či Being John Malkovich.

    Zdroj: JW Anderson

    Kampaň nafotil fotograf Heikki Kaski, zatímco o styling se postaral Benjamin Bruno. Fotky vznikly na pozadí Stepney Townhouse v East London, tedy zrestaurovaném historickém domově. Kolekce z fotografií je pak dostupná jak na webové stránce, tak v obchodech v Londýně a Miláně. Jonathan Anderson přitom hodlá do konce roku otevřít v britské metropoli na Pimlico Road novou vlajkovou pobočku.

    Shrnuje všechny mé obsese. JW Anderson odráží osobnost svého zakladatele

    Překvapivá kampaň pak podtrhuje nový směr značky, která do popředí staví exkluzivitu a pomalejší přístup k módě a designu. JW Anderson nyní nabízí také limitované edice nebo jedinečné řemeslné produkty. „Pokud něco prodáváme, chci, aby to bylo nádherně zpracováno správným řemeslníkem, správnou osobou,“ popsal dle serveru WWD návrhář, který nyní šéfuje dámské i pánské divizi Dior.

    Dává tedy smysl, že má na vlastní značku méně času a snaží se ji postrčit o něco blíže sféře pomalého luxusu. „Shrnuje všechny mé obsese,“ popsal talentovaný designér novou image společnosti. Doplnil rovněž, že se jí od nedávného rebrandingu daří lépe než kdy dřív. „Je to vzrušující okamžik, věci se mění a domov je v současnosti důležitější než dříve,“ vysvětlil svůj úspěch Jonathan Anderson.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―