Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.
John Malkovich má novou roli. Překvapivě se stal tváří nové kampaně z dílny JW Anderson. Značka založená návrhářem Jonathanem Anderson propaguje svou resort a jarní kolekci pro rok 2026. V srdci reklamy ovšem stojí rovněž nové podoby tašky Loafer Bag, vyrobené z italské kůže a semiše. Úspěšný brand tím rozšiřuje svou novou image, kterou odstartoval poté, co jeho zakladatel přejal vedení Dior.
Společnost se nyní hodlá kromě módy zaměřit zejména na lifestyle a exkluzivní doplňky pro domácnost. Rebranding webové stránky značky doprovázejí rovněž další známé tváře, jako je režisér Luca Guadagnino nebo britský herec Ben Whishaw. Kampaň ovšem představuje první spolupráci mezi uznávaným návrhářem a slavným hercem, jenž se proslavil filmy jako Nebezpečné známosti či Being John Malkovich.




Zdroj: JW Anderson
Kampaň nafotil fotograf Heikki Kaski, zatímco o styling se postaral Benjamin Bruno. Fotky vznikly na pozadí Stepney Townhouse v East London, tedy zrestaurovaném historickém domově. Kolekce z fotografií je pak dostupná jak na webové stránce, tak v obchodech v Londýně a Miláně. Jonathan Anderson přitom hodlá do konce roku otevřít v britské metropoli na Pimlico Road novou vlajkovou pobočku.
Shrnuje všechny mé obsese. JW Anderson odráží osobnost svého zakladatele
Překvapivá kampaň pak podtrhuje nový směr značky, která do popředí staví exkluzivitu a pomalejší přístup k módě a designu. JW Anderson nyní nabízí také limitované edice nebo jedinečné řemeslné produkty. „Pokud něco prodáváme, chci, aby to bylo nádherně zpracováno správným řemeslníkem, správnou osobou,“ popsal dle serveru WWD návrhář, který nyní šéfuje dámské i pánské divizi Dior.
Dává tedy smysl, že má na vlastní značku méně času a snaží se ji postrčit o něco blíže sféře pomalého luxusu. „Shrnuje všechny mé obsese,“ popsal talentovaný designér novou image společnosti. Doplnil rovněž, že se jí od nedávného rebrandingu daří lépe než kdy dřív. „Je to vzrušující okamžik, věci se mění a domov je v současnosti důležitější než dříve,“ vysvětlil svůj úspěch Jonathan Anderson.
Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

