Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V moderním světě, ve kterém se krása často rovná štíhlosti, není divu, že lidé stále hledají nové a inovativní způsoby, jak zhubnout. Nedávno se proto do středu pozornosti dostal také lék Ozempic, a to díky svému nečekanému „vedlejšímu účinku“, tedy úbytku hmotnosti. Jak je to ale s tímto fenoménem doopravdy? Podle nových studií můžete oslepnout a přiberete dvakrát tolik.

    Lék, známý jako Ozempic, je primárně určený pro léčbu cukrovky 2. typu. Nedávno ose ovšem stal hitem také mezi těmi, kteří zoufale hledají zázračný prostředek na hubnutí. Ve skutečnosti jde ovšem o tichého zabijáka, který v těle takzvaně naseká více škody než užitku. 

    Co se skrývá za pojmem Ozempic? Znáte dostatečně jeho temnou stránku?

    Jakmile se začaly objevovat první zprávy o vedlejších účincích Ozempicu, způsobující hubnutí, stal se okamžitě senzací mezi celebritami i influencery. Někteří lidé se tak v honbě za dokonalým tělem obrací na tento lék s nadějí, že zhubnou rychle a snadno.

    Sociální sítě se proto zaplnily příspěvky oslavujícími zázračné proměny a příběhy o dramatickém, a hlavně rychlém úbytku hmotnosti. Stejného výsledku však můžete dosáhnout i s řadou přírodních podpůrných látek.

    Jak se říká, každá mince má dvě strany. Ozempic, navzdory svým přínosům pro diabetiky, není určený pro zdravé jedince, kteří touží po tom zhubnout. Používání tohoto léku bez lékařského dohledu tak může mít vážné zdravotní následky.

    Mezi nejčastější vedlejší účinky patří nevolnost, zvracení, průjem a bolest břicha. U některých pacientů může navíc dojít k závažnějším komplikacím, jako je pankreatitida, tedy zánět slinivky břišní, který může být i život ohrožující.

    Nové studie varují před oslepnutím. Po probuzení můžete nevidět na jedno oko

    Nové studie navíc dokazují, že užívání Ozempicu může mít vážné vedlejší účinky, a to včetně rizika oslepnutí. Někteří pacienti hlásí, že se ráno probudili a náhle ztratili zrak na jedno oko. Tento dramatický a děsivý symptom je připisován nežádoucím reakcím na léčbu semaglutidem, tedy účinnou látkou v Ozempicu. Uvádí tak oční chirurgové z Bostonu.

    Ozempic se proměnil v „kulturní“ záležitost. Oslavuje ho také kontroverzní značka Namilia

    Nápis I love Ozempic v současnosti skandují i loga na topech kontroverzní značky Namilia. Vycházející hvězda berlínské módní scény tak oblétla se svou přehlídkou všechny sociální sítě. Právě díky kontroverzi, ve spojení s lékem Ozempic, se tvorba a marketing značky doslova katapultovaly mezi nejvirálnější momenty července.

    @pierrelouisvlr 2010 inspired fashion is all I need @Namilia #berlinfashionweek #berlin #bfw #namilia ♬ Sexy Bitch (feat. Akon) – David Guetta

    Využívání Ozempicu k hubnutí otevírá také řadu etických otázek. Lékaři varují, že zneužívání léků určených pro specifické zdravotní problémy může mít dlouhodobé důsledky nejen pro jednotlivce, ale i pro společnost. Díky jeho výše popsaným vedlejším účinkům tedy produkt jednoznačně odmítáme a nedoporučujeme.

    Zdroje: Instagram, TikTok, MedLegal360, Hospodářské noviny, Dr. Max, USA Today, CNN

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Je Ozempic zázračný lék, nebo zákeřná past? Nebezpečná honba za dokonalým tělem

    ― Reklama ―

    V moderním světě, ve kterém se krása často rovná štíhlosti, není divu, že lidé stále hledají nové a inovativní způsoby, jak zhubnout. Nedávno se proto do středu pozornosti dostal také lék Ozempic, a to díky svému nečekanému „vedlejšímu účinku“, tedy úbytku hmotnosti. Jak je to ale s tímto fenoménem doopravdy? Podle nových studií můžete oslepnout a přiberete dvakrát tolik.

    Lék, známý jako Ozempic, je primárně určený pro léčbu cukrovky 2. typu. Nedávno ose ovšem stal hitem také mezi těmi, kteří zoufale hledají zázračný prostředek na hubnutí. Ve skutečnosti jde ovšem o tichého zabijáka, který v těle takzvaně naseká více škody než užitku. 

    Co se skrývá za pojmem Ozempic? Znáte dostatečně jeho temnou stránku?

    Jakmile se začaly objevovat první zprávy o vedlejších účincích Ozempicu, způsobující hubnutí, stal se okamžitě senzací mezi celebritami i influencery. Někteří lidé se tak v honbě za dokonalým tělem obrací na tento lék s nadějí, že zhubnou rychle a snadno.

    Sociální sítě se proto zaplnily příspěvky oslavujícími zázračné proměny a příběhy o dramatickém, a hlavně rychlém úbytku hmotnosti. Stejného výsledku však můžete dosáhnout i s řadou přírodních podpůrných látek.

    Jak se říká, každá mince má dvě strany. Ozempic, navzdory svým přínosům pro diabetiky, není určený pro zdravé jedince, kteří touží po tom zhubnout. Používání tohoto léku bez lékařského dohledu tak může mít vážné zdravotní následky.

    Mezi nejčastější vedlejší účinky patří nevolnost, zvracení, průjem a bolest břicha. U některých pacientů může navíc dojít k závažnějším komplikacím, jako je pankreatitida, tedy zánět slinivky břišní, který může být i život ohrožující.

    Nové studie varují před oslepnutím. Po probuzení můžete nevidět na jedno oko

    Nové studie navíc dokazují, že užívání Ozempicu může mít vážné vedlejší účinky, a to včetně rizika oslepnutí. Někteří pacienti hlásí, že se ráno probudili a náhle ztratili zrak na jedno oko. Tento dramatický a děsivý symptom je připisován nežádoucím reakcím na léčbu semaglutidem, tedy účinnou látkou v Ozempicu. Uvádí tak oční chirurgové z Bostonu.

    Ozempic se proměnil v „kulturní“ záležitost. Oslavuje ho také kontroverzní značka Namilia

    Nápis I love Ozempic v současnosti skandují i loga na topech kontroverzní značky Namilia. Vycházející hvězda berlínské módní scény tak oblétla se svou přehlídkou všechny sociální sítě. Právě díky kontroverzi, ve spojení s lékem Ozempic, se tvorba a marketing značky doslova katapultovaly mezi nejvirálnější momenty července.

    @pierrelouisvlr 2010 inspired fashion is all I need @Namilia #berlinfashionweek #berlin #bfw #namilia ♬ Sexy Bitch (feat. Akon) – David Guetta

    Využívání Ozempicu k hubnutí otevírá také řadu etických otázek. Lékaři varují, že zneužívání léků určených pro specifické zdravotní problémy může mít dlouhodobé důsledky nejen pro jednotlivce, ale i pro společnost. Díky jeho výše popsaným vedlejším účinkům tedy produkt jednoznačně odmítáme a nedoporučujeme.

    Zdroje: Instagram, TikTok, MedLegal360, Hospodářské noviny, Dr. Max, USA Today, CNN

    ― Reklama ―

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―