Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V exkluzivním pohledu do zákulisí natáčení nové televizní kampaně Emirates se objevuje hollywoodská hvězda Penélope Cruz. Nedávno se totiž stala tváří známého leteckého giganta. V sérii reklam, které slibují být více než jen cestou k cíli, Cruz demonstruje eleganci a pohodlí cestování první a business třídou.

    Nejnovější reklamní kampaň letecké společnosti Emirates představila Penélope Cruz jako ambasadorku značky. Reklama je pak vytvořena s důrazem na to, že „cestování není jen o cíli, ale také o tom, jak se do cílové destinace dostanete“. Ukazuje proto slavnou herečku, jak si užívá luxusních služeb první a byznys třídy na palubě Emirates.

    Videa budou vysílána po celém světě jak v angličtině, tak ve španělštině. Zobrazují Cruz, jak například ochutnává luxusní nápoje v palubním salonku letounu A380, osvěžuje se ve sprše v oblacích nebo fandí fotbalovému zápasu přímo na palubě. Dále ukazují, jak herečka vychutnává bohaté porce drahého kaviáru.

    Emirates zaujala Cruz hlavně svým moderním globálním půvabem. Dlouhodobě inspiruje i Chanel

    Kampaň zrežíroval Robert Stromberg, dvojnásobný držitel Oscara. Za produkcí zase stojí společnost Ridley Scott Associates spolu se studiem Framestore, které je pro změnu zodpovědné za speciální efekty. Penélope Cruz se pak prezentuje jako osobnost vysoké třídy a stylu. Zároveň je kladen důraz na její moderní globální půvab, tedy aspekt klíčový pro značku Emirates při samotném výběru ambasadora.

    Foto: Emirates

    Slavná herečka je rovněž dlouhodobou múzou módního domu Chanel. Její stylové a elegantní outfity lze také často vidět na červených kobercích a prestižních událostech. Podrobnosti o outfitu, který oblékla na natáčení kampaně Emirates nebyly zveřejněny.

    Na afterparty letošního Met Gala se ovšem objevila v malých černých šatech od Chanel. Ukázala tím svůj nadčasový vkus. Outfit se vyznačoval baletně inspirovaným designem s koženým korzetem a hlubokým výstřihem, zdůrazňujícím její nohy.

    Zdroje: Emirates, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Nahlédněte do zákulisí luxusních letů Emirates. V nové kampani vás jím provede Penélope Cruz

    V exkluzivním pohledu do zákulisí natáčení nové televizní kampaně Emirates se objevuje hollywoodská hvězda Penélope Cruz. Nedávno se totiž stala tváří známého leteckého giganta. V sérii reklam, které slibují být více než jen cestou k cíli, Cruz demonstruje eleganci a pohodlí cestování první a business třídou.

    Nejnovější reklamní kampaň letecké společnosti Emirates představila Penélope Cruz jako ambasadorku značky. Reklama je pak vytvořena s důrazem na to, že „cestování není jen o cíli, ale také o tom, jak se do cílové destinace dostanete“. Ukazuje proto slavnou herečku, jak si užívá luxusních služeb první a byznys třídy na palubě Emirates.

    Videa budou vysílána po celém světě jak v angličtině, tak ve španělštině. Zobrazují Cruz, jak například ochutnává luxusní nápoje v palubním salonku letounu A380, osvěžuje se ve sprše v oblacích nebo fandí fotbalovému zápasu přímo na palubě. Dále ukazují, jak herečka vychutnává bohaté porce drahého kaviáru.

    Emirates zaujala Cruz hlavně svým moderním globálním půvabem. Dlouhodobě inspiruje i Chanel

    Kampaň zrežíroval Robert Stromberg, dvojnásobný držitel Oscara. Za produkcí zase stojí společnost Ridley Scott Associates spolu se studiem Framestore, které je pro změnu zodpovědné za speciální efekty. Penélope Cruz se pak prezentuje jako osobnost vysoké třídy a stylu. Zároveň je kladen důraz na její moderní globální půvab, tedy aspekt klíčový pro značku Emirates při samotném výběru ambasadora.

    Foto: Emirates

    Slavná herečka je rovněž dlouhodobou múzou módního domu Chanel. Její stylové a elegantní outfity lze také často vidět na červených kobercích a prestižních událostech. Podrobnosti o outfitu, který oblékla na natáčení kampaně Emirates nebyly zveřejněny.

    Na afterparty letošního Met Gala se ovšem objevila v malých černých šatech od Chanel. Ukázala tím svůj nadčasový vkus. Outfit se vyznačoval baletně inspirovaným designem s koženým korzetem a hlubokým výstřihem, zdůrazňujícím její nohy.

    Zdroje: Emirates, YouTube

    ― Reklama ―

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―