Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Říká se, že podle toho, co má člověk na sobě, o něm hodně vypovídá, a rčení rozhodně platí i pro postavy Bílého lotosu. Jejich hodinky až neuvěřitelně dobře odpovídají jejich identitě. Od finančníka Camerona Sullivana (Theo James), který nosí Rolexky, až po nenápadného technologického magnáta Ethana Spillera (Will Sharpe), který je vybaven chytrými hodinkami.

    Dominic di Grasso: Panerai Submersible Quarantaquattro Goldtech Oro Carbo

    Foto: HBO, Panerai

    Dominic di Grasso, kterého hraje herec Michael Imperioli, má starostí nad hlavu. Velkolepý hollywoodský producent má několik démonů, které skrývá. Je závislý na sexu, prožívá krizi středního věku, opustila ho manželka a on se to celé snaží zoufale napravit. Moc mu to ale nejde. Když se v nóbl letovisku stane terčem dvou dívek, vidíme, jak se snaží vyhnout svým pudům. Je to muž, který si zoufale přeje být respektován, ale vede dvojí život.

    Jeho volba hodinek tedy odpovídá jeho křehké existenci. Panerai Submersible Quarantaquattro Goldtech Oro Carbo v hodnotě 31 800 dolarů přesně odrážejí jeho dobře situovaný životní styl a zároveň dávají najevo, že je mužem, který má svůj osud ve svých rukou. Hodinky mají 44 mm a jsou vyrobeny z patentovaného zlata GoldTech značky Panerai, což je typ zlata s podílem mědi, který nabízí intenzivní červený odstín. Rozhodně se jedná o hodinky, které mají být vidět.

    Jsou to však také hodinky pro drsné chlapy. Tyto automatické mechanické potápěčské hodinky na pryžovém řemínku s vodotěsností přibližně 300 metrů jsou vybaveny třídenní rezervou chodu a zařízením Incablock proti otřesům, které zabraňuje poškození strojku v případě, že se s hodinkami o něco výrazněji narazíte.

    Ethan Spiller: TAG Heuer Connected

    Foto: HBO, TAG Heuer Connected

    Ethan, kterého hraje Will Sharpe, je chlapík, který na sebe nevezme téměř nic jiného než šortky a tričko. Je to miliardář, který vydělal své jmění v oblasti technologií, a proto nepřekvapivě nosí chytré hodinky TAG Heuer Connected. Je také vášnivým běžcem, který vždy časně ráno vyběhne přímo z postele dlouho předtím, než se jeho žena vůbec probudí.

    Dává smysl, že se rozhodl pro poměrně nenápadného, praktického a funkčního náramkového společníka za 1800 dolarů. Je vybaven sportovní aplikací pro běh, jízdu na kole, plavání, fitness a golf. Má stopky, časovač a budík. A pro muže, jako je Ethan, který prochází krizí identity, nabízejí hodinky několik různých ciferníků pro neustále se měnící nálady.

    Daphne Sullivan: Cartier Tank Louis Cartier

    Foto: HBO, Cartier

    Může působit jako typ z reality show „Žena v domácnosti“, ale postava Daphne Sullivan v podání herečky Meghann Fahy není tak jednoduchá, jak se na první pohled zdá. Předvádí se jako neutrálně přátelská, dobromyslná a dobře situovaná žena, která je zdánlivě šťastně vdaná za finančníka, jenž jí zajišťuje velmi pohodlný životní styl. V průběhu seriálu se ukáže, že je mnohem chytřejší a důvtipnější, než dává najevo. Ví o manželových nevěrách a nehraje si na oběť. Chce se mu pomstít.

    Co má tedy její Cartier Tank Louis Cartier za 10 700 dolarů společného s hodnocením této postavy? Nadčasová klasika naznačuje, že zná svou roli privilegované a dobře vychované ženy. Jsou to hodinky, které dobře fungují v jakémkoli kruhu, ale zároveň naznačují úroveň sofistikovanosti a nenápadné elegance.

    Jsou diskrétní a zároveň naznačují určitou úroveň bohatství ve správném prostředí. Ideální pro někoho, jako je paní Sullivan, kdo se snaží udržet si zdání prostřednictvím společenských norem staré školy a přitom si diskrétně udržet svou moc způsobem, který je rozhodně v souladu s myšlením ženy 21. století.

    Cameron Sullivan: Rolex Submariner ‘Smurf’

    Foto: HBO, Rolex

    Bylo by divné, kdyby se Cameron Sullivan neproháněl po Sicílii s těmi nejbravurnějšími hodinkami ze všech. Hodinky Rolex Submariner „Smurf“ Ref. 116619LB, vyřazený model, který se v současnosti na sekundárním trhu prodává za 43 000 dolarů, byl uveden v roce 2008 u příležitosti 100. výročí založení společnosti Rolex. Jedná se o první model Submariner, který má pouzdro a náramek ze zvýšeného 18karátového bílého zlata. Má modrý číselník a modrý rámeček Cerachrom, což je důvodem jeho přezdívky „Šmoula“ v odkazu na kreslený film.

    Sullivan, kterého hraje Theo James, je bohatý, pohledný a charismatický. Přesto si stále potřebuje vynutit, že je „ten pravý“. Proto jsou pro něj tyto hodinky tak vhodné. Všichni znají Rolexky, takže každý, s kým se setká, bude vědět, že je dost zámožný na to, aby si je mohl koupit. Jejich modrý ciferník a rámeček přímo křičí, aby si jich někdo všiml. A ti, kdo sledují hodinky, budou přesně vědět, jakou mají cenu.

    „Mám peníze, zlato. To je jediná věc, kterou mám,“ říká Sullivan ve třetí epizodě dvojici dívek, které přizval ke stolu.

    Quentin: Rolex Datejust

    Foto: HBO, Rolex

    Quentin, anglický emigrant, který tráví dovolenou se svými přáteli a synovcem Jackem (Leo Woodall), je temná postava. Není zcela jasné, odkud pochází jeho bohatství, ale tvrdí, že zdědil palác v Palermu po svém dědečkovi. Zůstává mu na krku údržba a daně ze stárnoucího a velkolepého majetku.

    Je bohatý majetkem, ale chudý penězi? To není jasné. Před finálem sezóny se diváci domnívají, že postava, kterou hraje Tom Hollander, by mohla být nájemným vrahem najatým manželem Jennifer Coolidge, aby se dostal k jejímu bohatství. V každém případě se snaží, aby ho všichni považovali za bohatého a zároveň na sebe neupoutával příliš pozornosti.

    Jeho hodinky Rolex Oyster Perpetual Datejust jsou pak ideální volbou. Na sekundárním trhu stojí 10 300 dolarů. Nejsou nijak zvlášť nápadné. Model z nerezové oceli s bílým ciferníkem je pro tuto jet-set enklávu spíše podružný.

    Zdroj: RobB Report, HBO, Rolex, Cartier, TAG Heuer, Panerai

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Jak kostýmní výtvarník Alex Bovaird zcela vystihl charaktery postav Bílého lotosu ve spojení s jejich hodinkami

    ― Reklama ―

    Říká se, že podle toho, co má člověk na sobě, o něm hodně vypovídá, a rčení rozhodně platí i pro postavy Bílého lotosu. Jejich hodinky až neuvěřitelně dobře odpovídají jejich identitě. Od finančníka Camerona Sullivana (Theo James), který nosí Rolexky, až po nenápadného technologického magnáta Ethana Spillera (Will Sharpe), který je vybaven chytrými hodinkami.

    Dominic di Grasso: Panerai Submersible Quarantaquattro Goldtech Oro Carbo

    Foto: HBO, Panerai

    Dominic di Grasso, kterého hraje herec Michael Imperioli, má starostí nad hlavu. Velkolepý hollywoodský producent má několik démonů, které skrývá. Je závislý na sexu, prožívá krizi středního věku, opustila ho manželka a on se to celé snaží zoufale napravit. Moc mu to ale nejde. Když se v nóbl letovisku stane terčem dvou dívek, vidíme, jak se snaží vyhnout svým pudům. Je to muž, který si zoufale přeje být respektován, ale vede dvojí život.

    Jeho volba hodinek tedy odpovídá jeho křehké existenci. Panerai Submersible Quarantaquattro Goldtech Oro Carbo v hodnotě 31 800 dolarů přesně odrážejí jeho dobře situovaný životní styl a zároveň dávají najevo, že je mužem, který má svůj osud ve svých rukou. Hodinky mají 44 mm a jsou vyrobeny z patentovaného zlata GoldTech značky Panerai, což je typ zlata s podílem mědi, který nabízí intenzivní červený odstín. Rozhodně se jedná o hodinky, které mají být vidět.

    Jsou to však také hodinky pro drsné chlapy. Tyto automatické mechanické potápěčské hodinky na pryžovém řemínku s vodotěsností přibližně 300 metrů jsou vybaveny třídenní rezervou chodu a zařízením Incablock proti otřesům, které zabraňuje poškození strojku v případě, že se s hodinkami o něco výrazněji narazíte.

    Ethan Spiller: TAG Heuer Connected

    Foto: HBO, TAG Heuer Connected

    Ethan, kterého hraje Will Sharpe, je chlapík, který na sebe nevezme téměř nic jiného než šortky a tričko. Je to miliardář, který vydělal své jmění v oblasti technologií, a proto nepřekvapivě nosí chytré hodinky TAG Heuer Connected. Je také vášnivým běžcem, který vždy časně ráno vyběhne přímo z postele dlouho předtím, než se jeho žena vůbec probudí.

    Dává smysl, že se rozhodl pro poměrně nenápadného, praktického a funkčního náramkového společníka za 1800 dolarů. Je vybaven sportovní aplikací pro běh, jízdu na kole, plavání, fitness a golf. Má stopky, časovač a budík. A pro muže, jako je Ethan, který prochází krizí identity, nabízejí hodinky několik různých ciferníků pro neustále se měnící nálady.

    Daphne Sullivan: Cartier Tank Louis Cartier

    Foto: HBO, Cartier

    Může působit jako typ z reality show „Žena v domácnosti“, ale postava Daphne Sullivan v podání herečky Meghann Fahy není tak jednoduchá, jak se na první pohled zdá. Předvádí se jako neutrálně přátelská, dobromyslná a dobře situovaná žena, která je zdánlivě šťastně vdaná za finančníka, jenž jí zajišťuje velmi pohodlný životní styl. V průběhu seriálu se ukáže, že je mnohem chytřejší a důvtipnější, než dává najevo. Ví o manželových nevěrách a nehraje si na oběť. Chce se mu pomstít.

    Co má tedy její Cartier Tank Louis Cartier za 10 700 dolarů společného s hodnocením této postavy? Nadčasová klasika naznačuje, že zná svou roli privilegované a dobře vychované ženy. Jsou to hodinky, které dobře fungují v jakémkoli kruhu, ale zároveň naznačují úroveň sofistikovanosti a nenápadné elegance.

    Jsou diskrétní a zároveň naznačují určitou úroveň bohatství ve správném prostředí. Ideální pro někoho, jako je paní Sullivan, kdo se snaží udržet si zdání prostřednictvím společenských norem staré školy a přitom si diskrétně udržet svou moc způsobem, který je rozhodně v souladu s myšlením ženy 21. století.

    Cameron Sullivan: Rolex Submariner ‘Smurf’

    Foto: HBO, Rolex

    Bylo by divné, kdyby se Cameron Sullivan neproháněl po Sicílii s těmi nejbravurnějšími hodinkami ze všech. Hodinky Rolex Submariner „Smurf“ Ref. 116619LB, vyřazený model, který se v současnosti na sekundárním trhu prodává za 43 000 dolarů, byl uveden v roce 2008 u příležitosti 100. výročí založení společnosti Rolex. Jedná se o první model Submariner, který má pouzdro a náramek ze zvýšeného 18karátového bílého zlata. Má modrý číselník a modrý rámeček Cerachrom, což je důvodem jeho přezdívky „Šmoula“ v odkazu na kreslený film.

    Sullivan, kterého hraje Theo James, je bohatý, pohledný a charismatický. Přesto si stále potřebuje vynutit, že je „ten pravý“. Proto jsou pro něj tyto hodinky tak vhodné. Všichni znají Rolexky, takže každý, s kým se setká, bude vědět, že je dost zámožný na to, aby si je mohl koupit. Jejich modrý ciferník a rámeček přímo křičí, aby si jich někdo všiml. A ti, kdo sledují hodinky, budou přesně vědět, jakou mají cenu.

    „Mám peníze, zlato. To je jediná věc, kterou mám,“ říká Sullivan ve třetí epizodě dvojici dívek, které přizval ke stolu.

    Quentin: Rolex Datejust

    Foto: HBO, Rolex

    Quentin, anglický emigrant, který tráví dovolenou se svými přáteli a synovcem Jackem (Leo Woodall), je temná postava. Není zcela jasné, odkud pochází jeho bohatství, ale tvrdí, že zdědil palác v Palermu po svém dědečkovi. Zůstává mu na krku údržba a daně ze stárnoucího a velkolepého majetku.

    Je bohatý majetkem, ale chudý penězi? To není jasné. Před finálem sezóny se diváci domnívají, že postava, kterou hraje Tom Hollander, by mohla být nájemným vrahem najatým manželem Jennifer Coolidge, aby se dostal k jejímu bohatství. V každém případě se snaží, aby ho všichni považovali za bohatého a zároveň na sebe neupoutával příliš pozornosti.

    Jeho hodinky Rolex Oyster Perpetual Datejust jsou pak ideální volbou. Na sekundárním trhu stojí 10 300 dolarů. Nejsou nijak zvlášť nápadné. Model z nerezové oceli s bílým ciferníkem je pro tuto jet-set enklávu spíše podružný.

    Zdroj: RobB Report, HBO, Rolex, Cartier, TAG Heuer, Panerai

    ― Reklama ―

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―