Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Snem snad každého sběratele kabelek je vlastnit alespoň jeden kousek od francouzského módního domu Hermès. Mezi nejžádanější a nejluxusnější modely patří legendy jako Birkin nebo Kelly. Pokud vás však zajímá, co dalšího značka v oblasti kabelek nabízí, narazili jste na správný článek.

    Constance

    Kabelka Constance tvoří spolu s modely Birkin a Kelly svatou trojici známé francouzské značky. Constance je minimalistická taška čtvercového tvaru. Klasická verze je vytvořená z různých druhů telecí kůže. Hermès však vyrábí i speciální edice z krokodýlí, ještěří nebo pštrosí kůže. Exkluzivita těchto materiálů se ovšem následně odráží i na cenovce.

    Dále má jedinečný kousek posuvný kožený popruh. Umožňuje tedy snadné nastavení délky kabelky pro nošení jak na rameno, tak křížem přes tělo. Jejím poznávacím znamením je však kovové písmeno H, kterým se taška uzavírá. Pokud po modelu Constance zatoužíte, budete mít možnost vybrat si ze tří velikostí.

    Největší verzí je Constance III 24, která uvnitř skrývá dvě velké přihrádky. Její mladší sestrou je Constance I 24. Na rozdíl od verze III má pouze jednu vnitřní přihrádku a místo té druhé má přidanou kapsu na své vnější zadní stěně. Třetí malá velikost se nazývá Constance III 18 a označovaná je také jako mini.

    Vybrat si můžete rovněž z obrovské palety barev. Háček je ale v dostupnosti této kabelky. Constance je totiž jedním z modelů, které nelze zakoupit přímo na webových stránkách Hermès. Obtížně ji lze sehnat také v kamenných buticích. Značka má totiž velmi přísný systém kvót založený na věrnosti zákazníků.

    Pro on-line nákup však můžete využít nezávislého prodejce nebo re-sell platformy, jako jsou Sotheby’s, Rebag nebo FarFetch. Vzhledem k úrovni exkluzivity, kterou si Hermès zachovává, je pro nás ovšem obtížné odhadnout cenu tohoto luxusního modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusní a nadčasový design s krásným kovovým detailem ve tvaru písmene H dělá z Constance ideální kabelku pro každou příležitost. Nedávno jsme ji spatřili například v bílé verzi na instagramovém profilu influencerky Leonie Hanne. Ve své kolekci ji mají také modelky Elsa Hosk nebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Design modelu Picotin vzdává hold bohaté jezdecké historii módního domu Hermès. Jeho tvar je totiž inspirován taškou, která se používá ke krmení koní. Kabelka má proto tvar připomínající měkký kbelík.

    Tradičně se vyrábí z kůže, k dispozici jsou ale i speciální edice z jiných materiálů. Díky dvěma rukojetím ji vynosíte zejména v ruce nebo na rameni. Taška se uzavírá koženým řemínkem zakončeným roztomilým kovovým zámkem. Její vnitřní prostor je neforemný a prostorný.

    Kabelka se v současné době prodává ve třech velikostech. Nejmenší je model Picotin 18. Ve střední velikostní kategorii zase najdete Picotin 22 a v té největší Picotin 26. Od uvedení kabelky na trh v roce 2002 představila značka Hermès mnoho barevných a designových variant, takže budete mít jistě z čeho vybírat.

    Z hlediska dostupnosti platí i pro tuto kabelku jemně elitářský přístup. Model Picotin však občas spatříte i na webových stránkách značky. Objevují se tam ovšem sporadicky a jsou vyprodány během několika minut. Doporučujeme proto opět využít nezávislé prodejce nebo re-sell platformy. Rovněž je ale z tohoto důvodu těžké odhadnout cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módní dům Hermès je specialistou na nadčasový a moderní design. Model Picotin stále rezonuje u zákazníků, přestože loni oslavil 20. narozeniny. Drobnou nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelé Picotin proto doporučují dokoupit organizéry, které vyztuží její vnitřek a vytvoří oddělený prostor. Od jejího uvedení na trh jsme ji pak spatřili na herečkách, jako je Julia Roberts, Sofía Vergara nebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Hermès se vyplatí?

    Snem snad každého sběratele kabelek je vlastnit alespoň jeden kousek od francouzského módního domu Hermès. Mezi nejžádanější a nejluxusnější modely patří legendy jako Birkin nebo Kelly. Pokud vás však zajímá, co dalšího značka v oblasti kabelek nabízí, narazili jste na správný článek.

    - Reklama -

    Constance

    Kabelka Constance tvoří spolu s modely Birkin a Kelly svatou trojici známé francouzské značky. Constance je minimalistická taška čtvercového tvaru. Klasická verze je vytvořená z různých druhů telecí kůže. Hermès však vyrábí i speciální edice z krokodýlí, ještěří nebo pštrosí kůže. Exkluzivita těchto materiálů se ovšem následně odráží i na cenovce.

    Dále má jedinečný kousek posuvný kožený popruh. Umožňuje tedy snadné nastavení délky kabelky pro nošení jak na rameno, tak křížem přes tělo. Jejím poznávacím znamením je však kovové písmeno H, kterým se taška uzavírá. Pokud po modelu Constance zatoužíte, budete mít možnost vybrat si ze tří velikostí.

    Největší verzí je Constance III 24, která uvnitř skrývá dvě velké přihrádky. Její mladší sestrou je Constance I 24. Na rozdíl od verze III má pouze jednu vnitřní přihrádku a místo té druhé má přidanou kapsu na své vnější zadní stěně. Třetí malá velikost se nazývá Constance III 18 a označovaná je také jako mini.

    - Reklama -

    Vybrat si můžete rovněž z obrovské palety barev. Háček je ale v dostupnosti této kabelky. Constance je totiž jedním z modelů, které nelze zakoupit přímo na webových stránkách Hermès. Obtížně ji lze sehnat také v kamenných buticích. Značka má totiž velmi přísný systém kvót založený na věrnosti zákazníků.

    Pro on-line nákup však můžete využít nezávislého prodejce nebo re-sell platformy, jako jsou Sotheby’s, Rebag nebo FarFetch. Vzhledem k úrovni exkluzivity, kterou si Hermès zachovává, je pro nás ovšem obtížné odhadnout cenu tohoto luxusního modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusní a nadčasový design s krásným kovovým detailem ve tvaru písmene H dělá z Constance ideální kabelku pro každou příležitost. Nedávno jsme ji spatřili například v bílé verzi na instagramovém profilu influencerky Leonie Hanne. Ve své kolekci ji mají také modelky Elsa Hosk nebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Design modelu Picotin vzdává hold bohaté jezdecké historii módního domu Hermès. Jeho tvar je totiž inspirován taškou, která se používá ke krmení koní. Kabelka má proto tvar připomínající měkký kbelík.

    Tradičně se vyrábí z kůže, k dispozici jsou ale i speciální edice z jiných materiálů. Díky dvěma rukojetím ji vynosíte zejména v ruce nebo na rameni. Taška se uzavírá koženým řemínkem zakončeným roztomilým kovovým zámkem. Její vnitřní prostor je neforemný a prostorný.

    Kabelka se v současné době prodává ve třech velikostech. Nejmenší je model Picotin 18. Ve střední velikostní kategorii zase najdete Picotin 22 a v té největší Picotin 26. Od uvedení kabelky na trh v roce 2002 představila značka Hermès mnoho barevných a designových variant, takže budete mít jistě z čeho vybírat.

    Z hlediska dostupnosti platí i pro tuto kabelku jemně elitářský přístup. Model Picotin však občas spatříte i na webových stránkách značky. Objevují se tam ovšem sporadicky a jsou vyprodány během několika minut. Doporučujeme proto opět využít nezávislé prodejce nebo re-sell platformy. Rovněž je ale z tohoto důvodu těžké odhadnout cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módní dům Hermès je specialistou na nadčasový a moderní design. Model Picotin stále rezonuje u zákazníků, přestože loni oslavil 20. narozeniny. Drobnou nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelé Picotin proto doporučují dokoupit organizéry, které vyztuží její vnitřek a vytvoří oddělený prostor. Od jejího uvedení na trh jsme ji pak spatřili na herečkách, jako je Julia Roberts, Sofía Vergara nebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    ― Reklama ―

    Dopřejte si trochu nadhledu. Objevte luxusní střešní bary Evropy

    Jeden z nejlepších způsobů, jak objevit nové město, je spatřit ho z dostatečné vzdálenosti. Střešní bary nabízejí perfektní lokaci, která vám dané místo nabídne jako na dlani. Pozvedněte svůj příští luxusní výlet na vyšší úroveň a objevte evropská velkoměsta z nového úhlu. Stačí si objednat oblíbené bublinky, pohodlně se uvelebit a už jen vychutnávat.

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―