Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Snem snad každého sběratele kabelek je vlastnit alespoň jeden kousek od francouzského módního domu Hermès. Mezi nejžádanější a nejluxusnější modely patří legendy jako Birkin nebo Kelly. Pokud vás však zajímá, co dalšího značka v oblasti kabelek nabízí, narazili jste na správný článek.

    Constance

    Kabelka Constance tvoří spolu s modely Birkin a Kelly svatou trojici známé francouzské značky. Constance je minimalistická taška čtvercového tvaru. Klasická verze je vytvořená z různých druhů telecí kůže. Hermès však vyrábí i speciální edice z krokodýlí, ještěří nebo pštrosí kůže. Exkluzivita těchto materiálů se ovšem následně odráží i na cenovce.

    Dále má jedinečný kousek posuvný kožený popruh. Umožňuje tedy snadné nastavení délky kabelky pro nošení jak na rameno, tak křížem přes tělo. Jejím poznávacím znamením je však kovové písmeno H, kterým se taška uzavírá. Pokud po modelu Constance zatoužíte, budete mít možnost vybrat si ze tří velikostí.

    Největší verzí je Constance III 24, která uvnitř skrývá dvě velké přihrádky. Její mladší sestrou je Constance I 24. Na rozdíl od verze III má pouze jednu vnitřní přihrádku a místo té druhé má přidanou kapsu na své vnější zadní stěně. Třetí malá velikost se nazývá Constance III 18 a označovaná je také jako mini.

    Vybrat si můžete rovněž z obrovské palety barev. Háček je ale v dostupnosti této kabelky. Constance je totiž jedním z modelů, které nelze zakoupit přímo na webových stránkách Hermès. Obtížně ji lze sehnat také v kamenných buticích. Značka má totiž velmi přísný systém kvót založený na věrnosti zákazníků.

    Pro on-line nákup však můžete využít nezávislého prodejce nebo re-sell platformy, jako jsou Sotheby’s, Rebag nebo FarFetch. Vzhledem k úrovni exkluzivity, kterou si Hermès zachovává, je pro nás ovšem obtížné odhadnout cenu tohoto luxusního modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusní a nadčasový design s krásným kovovým detailem ve tvaru písmene H dělá z Constance ideální kabelku pro každou příležitost. Nedávno jsme ji spatřili například v bílé verzi na instagramovém profilu influencerky Leonie Hanne. Ve své kolekci ji mají také modelky Elsa Hosk nebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Design modelu Picotin vzdává hold bohaté jezdecké historii módního domu Hermès. Jeho tvar je totiž inspirován taškou, která se používá ke krmení koní. Kabelka má proto tvar připomínající měkký kbelík.

    Tradičně se vyrábí z kůže, k dispozici jsou ale i speciální edice z jiných materiálů. Díky dvěma rukojetím ji vynosíte zejména v ruce nebo na rameni. Taška se uzavírá koženým řemínkem zakončeným roztomilým kovovým zámkem. Její vnitřní prostor je neforemný a prostorný.

    Kabelka se v současné době prodává ve třech velikostech. Nejmenší je model Picotin 18. Ve střední velikostní kategorii zase najdete Picotin 22 a v té největší Picotin 26. Od uvedení kabelky na trh v roce 2002 představila značka Hermès mnoho barevných a designových variant, takže budete mít jistě z čeho vybírat.

    Z hlediska dostupnosti platí i pro tuto kabelku jemně elitářský přístup. Model Picotin však občas spatříte i na webových stránkách značky. Objevují se tam ovšem sporadicky a jsou vyprodány během několika minut. Doporučujeme proto opět využít nezávislé prodejce nebo re-sell platformy. Rovněž je ale z tohoto důvodu těžké odhadnout cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módní dům Hermès je specialistou na nadčasový a moderní design. Model Picotin stále rezonuje u zákazníků, přestože loni oslavil 20. narozeniny. Drobnou nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelé Picotin proto doporučují dokoupit organizéry, které vyztuží její vnitřek a vytvoří oddělený prostor. Od jejího uvedení na trh jsme ji pak spatřili na herečkách, jako je Julia Roberts, Sofía Vergara nebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Hermès se vyplatí?

    Snem snad každého sběratele kabelek je vlastnit alespoň jeden kousek od francouzského módního domu Hermès. Mezi nejžádanější a nejluxusnější modely patří legendy jako Birkin nebo Kelly. Pokud vás však zajímá, co dalšího značka v oblasti kabelek nabízí, narazili jste na správný článek.

    Constance

    Kabelka Constance tvoří spolu s modely Birkin a Kelly svatou trojici známé francouzské značky. Constance je minimalistická taška čtvercového tvaru. Klasická verze je vytvořená z různých druhů telecí kůže. Hermès však vyrábí i speciální edice z krokodýlí, ještěří nebo pštrosí kůže. Exkluzivita těchto materiálů se ovšem následně odráží i na cenovce.

    Dále má jedinečný kousek posuvný kožený popruh. Umožňuje tedy snadné nastavení délky kabelky pro nošení jak na rameno, tak křížem přes tělo. Jejím poznávacím znamením je však kovové písmeno H, kterým se taška uzavírá. Pokud po modelu Constance zatoužíte, budete mít možnost vybrat si ze tří velikostí.

    Největší verzí je Constance III 24, která uvnitř skrývá dvě velké přihrádky. Její mladší sestrou je Constance I 24. Na rozdíl od verze III má pouze jednu vnitřní přihrádku a místo té druhé má přidanou kapsu na své vnější zadní stěně. Třetí malá velikost se nazývá Constance III 18 a označovaná je také jako mini.

    Vybrat si můžete rovněž z obrovské palety barev. Háček je ale v dostupnosti této kabelky. Constance je totiž jedním z modelů, které nelze zakoupit přímo na webových stránkách Hermès. Obtížně ji lze sehnat také v kamenných buticích. Značka má totiž velmi přísný systém kvót založený na věrnosti zákazníků.

    Pro on-line nákup však můžete využít nezávislého prodejce nebo re-sell platformy, jako jsou Sotheby’s, Rebag nebo FarFetch. Vzhledem k úrovni exkluzivity, kterou si Hermès zachovává, je pro nás ovšem obtížné odhadnout cenu tohoto luxusního modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Luxusní a nadčasový design s krásným kovovým detailem ve tvaru písmene H dělá z Constance ideální kabelku pro každou příležitost. Nedávno jsme ji spatřili například v bílé verzi na instagramovém profilu influencerky Leonie Hanne. Ve své kolekci ji mají také modelky Elsa Hosk nebo Viktória Ortner.

    Picotin

    Design modelu Picotin vzdává hold bohaté jezdecké historii módního domu Hermès. Jeho tvar je totiž inspirován taškou, která se používá ke krmení koní. Kabelka má proto tvar připomínající měkký kbelík.

    Tradičně se vyrábí z kůže, k dispozici jsou ale i speciální edice z jiných materiálů. Díky dvěma rukojetím ji vynosíte zejména v ruce nebo na rameni. Taška se uzavírá koženým řemínkem zakončeným roztomilým kovovým zámkem. Její vnitřní prostor je neforemný a prostorný.

    Kabelka se v současné době prodává ve třech velikostech. Nejmenší je model Picotin 18. Ve střední velikostní kategorii zase najdete Picotin 22 a v té největší Picotin 26. Od uvedení kabelky na trh v roce 2002 představila značka Hermès mnoho barevných a designových variant, takže budete mít jistě z čeho vybírat.

    Z hlediska dostupnosti platí i pro tuto kabelku jemně elitářský přístup. Model Picotin však občas spatříte i na webových stránkách značky. Objevují se tam ovšem sporadicky a jsou vyprodány během několika minut. Doporučujeme proto opět využít nezávislé prodejce nebo re-sell platformy. Rovněž je ale z tohoto důvodu těžké odhadnout cenu modelu.

    Zdroj: Hermès

    Verdikt?

    Módní dům Hermès je specialistou na nadčasový a moderní design. Model Picotin stále rezonuje u zákazníků, přestože loni oslavil 20. narozeniny. Drobnou nevýhodu vidíme v beztvarosti kabelky. Majitelé Picotin proto doporučují dokoupit organizéry, které vyztuží její vnitřek a vytvoří oddělený prostor. Od jejího uvedení na trh jsme ji pak spatřili na herečkách, jako je Julia Roberts, Sofía Vergara nebo Jennifer Aniston.

    Zdroje: Hermès, Sotheby’s, Madison Avenue Couture, Purse Blog

    ― Reklama ―

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―