Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kabelky jsou snad jednou z nejžádanějších komodit ve světě luxusu. Často se kolem nich točí kult obdivovatelů a sběratelů a pro mnoho značek se stávají poznávacím znamením, lákavým symbolem prestiže. Módní dům Gucci s obrovským kulturním dědictvím představil od počátku své existence několik kabelek, které se vešly do historie jako „It bags“ nebo klasiky. Které z nich prokazatelně překonají zub času a stanou se vašimi oddanými společníky?

    Jackie 1961

    Jackie 1961, poprvé představená v 60. letech jako Constance, milovaná a později přejmenovaná podle Jackie Kennedy Onassis, nestárnoucí. Skvělým atributem celé řady je bohatý výběr. V současné době máte na výběr z mini, small a medium velikostí. Barevná škála sahá od černé po světle zelenou a k dispozici jsou i varianty s jinými povrchovými úpravami. Verze debutující během přehlídky podzim/zima 2020 má přidanou hodnotu v podobě odnímatelného popruhu. Poznávacím znamením je bezpochyby druhý popruh se zlatou přezkou, který tašku bezpečně uzavře. Notoricky známý je také samotný tvar půlměsíce. Cena závisí na konkrétním modelu, ale za malou verzi zaplatíte přibližně 61 238 Kč.

    Zdroj: Gucci

    Verdikt?

    Skutečně dobrá investice se nese ve znamení Jackie 1961. Nadčasovost jí zajišťuje krásný design, který se od jejího uvedení na trh nijak dramaticky nezměnil. Kromě speciálních edic na sobě nemá žádné logo, což jí dodává určitou diskrétnost pro všechny milovníky nenápadného luxusu. Tvar půlměsíce přeje současnému velkému trendu kabelek tohoto tvaru. Díky odnímatelnému popruhu ji můžete nosit v ruce, na rameni nebo ve stylu cross-body. Nedá na ní dopustit ani ambasadorka domu Dakota Johnson, Chiara Ferragni a červenou a bílou verzi vlastní Dua Lipa.

    Zdroj: Gucci

    Bamboo 1947

    Jedním z nejoblíbenějších produktů vůbec je i model Bamboo 1947. Zrozená v podstatě náhodou kvůli nedostatku materiálu po druhé světové válce, kdy Guccio Gucci musel na rukojeť místo kůže použít bambus. Spadá do kategorie spíše menších kabelek, ale unese vše, co během dne potřebujete. Půlkruhový baculatý tvar je inspirován koňským sedlem. Opět si můžete vybrat mezi mini, small a medium verzí. K dispozici je v mnoha odstínech, od těch nejneutrálnějších až po ty excentrické, podobně je to i s materiálem. Má dva popruhy, přičemž oba jsou odnímatelné. Kabelka se uzavírá lakovaným bambusovým zámkem. Cena se pohybuje od 78 385 korun výše.

    Zdroj: Gucci

    Verdikt?

    Paradoxně nejlepší investicí se zdají být ty nejstarší kabelky z dílny Gucci. V tomto případě plně platí, že věk je jen číslo. Bamboo 1947 (ani Jackie 1961) není výjimkou. Splňuje všechny požadavky pro nadčasovou mini kabelku pro večerní drink ve městě nebo společenskou událost. Bambusová rukojeť je hravým, ale stále elegantním detailem. Popruh vám dává možnost nosit ji i jako cross-body, nejen v ruce. Harry Styles si ji vzal na červený koberec na předávání Brit Awards v roce 2021, Leonie Hanne s ní letos strávila letní dovolenou a Rosie Huntington-Whiteley ji měla na akci domu Gucci.

    Zdroj: Gucci, Leonie Hanne

    Zdroje: L’Officiel, Luxe Digital, Editorialist, Instagram, Gucci, Leonie Hanne

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Gucci se vám vyplatí?

    Kabelky jsou snad jednou z nejžádanějších komodit ve světě luxusu. Často se kolem nich točí kult obdivovatelů a sběratelů a pro mnoho značek se stávají poznávacím znamením, lákavým symbolem prestiže. Módní dům Gucci s obrovským kulturním dědictvím představil od počátku své existence několik kabelek, které se vešly do historie jako „It bags“ nebo klasiky. Které z nich prokazatelně překonají zub času a stanou se vašimi oddanými společníky?

    Jackie 1961

    Jackie 1961, poprvé představená v 60. letech jako Constance, milovaná a později přejmenovaná podle Jackie Kennedy Onassis, nestárnoucí. Skvělým atributem celé řady je bohatý výběr. V současné době máte na výběr z mini, small a medium velikostí. Barevná škála sahá od černé po světle zelenou a k dispozici jsou i varianty s jinými povrchovými úpravami. Verze debutující během přehlídky podzim/zima 2020 má přidanou hodnotu v podobě odnímatelného popruhu. Poznávacím znamením je bezpochyby druhý popruh se zlatou přezkou, který tašku bezpečně uzavře. Notoricky známý je také samotný tvar půlměsíce. Cena závisí na konkrétním modelu, ale za malou verzi zaplatíte přibližně 61 238 Kč.

    Zdroj: Gucci

    Verdikt?

    Skutečně dobrá investice se nese ve znamení Jackie 1961. Nadčasovost jí zajišťuje krásný design, který se od jejího uvedení na trh nijak dramaticky nezměnil. Kromě speciálních edic na sobě nemá žádné logo, což jí dodává určitou diskrétnost pro všechny milovníky nenápadného luxusu. Tvar půlměsíce přeje současnému velkému trendu kabelek tohoto tvaru. Díky odnímatelnému popruhu ji můžete nosit v ruce, na rameni nebo ve stylu cross-body. Nedá na ní dopustit ani ambasadorka domu Dakota Johnson, Chiara Ferragni a červenou a bílou verzi vlastní Dua Lipa.

    Zdroj: Gucci

    Bamboo 1947

    Jedním z nejoblíbenějších produktů vůbec je i model Bamboo 1947. Zrozená v podstatě náhodou kvůli nedostatku materiálu po druhé světové válce, kdy Guccio Gucci musel na rukojeť místo kůže použít bambus. Spadá do kategorie spíše menších kabelek, ale unese vše, co během dne potřebujete. Půlkruhový baculatý tvar je inspirován koňským sedlem. Opět si můžete vybrat mezi mini, small a medium verzí. K dispozici je v mnoha odstínech, od těch nejneutrálnějších až po ty excentrické, podobně je to i s materiálem. Má dva popruhy, přičemž oba jsou odnímatelné. Kabelka se uzavírá lakovaným bambusovým zámkem. Cena se pohybuje od 78 385 korun výše.

    Zdroj: Gucci

    Verdikt?

    Paradoxně nejlepší investicí se zdají být ty nejstarší kabelky z dílny Gucci. V tomto případě plně platí, že věk je jen číslo. Bamboo 1947 (ani Jackie 1961) není výjimkou. Splňuje všechny požadavky pro nadčasovou mini kabelku pro večerní drink ve městě nebo společenskou událost. Bambusová rukojeť je hravým, ale stále elegantním detailem. Popruh vám dává možnost nosit ji i jako cross-body, nejen v ruce. Harry Styles si ji vzal na červený koberec na předávání Brit Awards v roce 2021, Leonie Hanne s ní letos strávila letní dovolenou a Rosie Huntington-Whiteley ji měla na akci domu Gucci.

    Zdroj: Gucci, Leonie Hanne

    Zdroje: L’Officiel, Luxe Digital, Editorialist, Instagram, Gucci, Leonie Hanne

    ― Reklama ―

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―