Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský dům Celine je více než jen synonymem pro velmi specifickou a cool francouzskou eleganci. Od svého vzniku v roce 1945 ji totiž významně pomáhá definovat. Kabelky Celine možná nejsou tak komerčně a masově oblíbené, ale značka nabízí několik úspěšných modelů, které si vždy najdou věrnou klientelu. Pojďte se s námi podívat, po jakých kouscích byste se měli poohlédnout, pokud chcete do svého šatníku vnést pověstný pařížský chic.

    Triomphe

    Naprosto nezpochybnitelnou Celine klasikou je kabelka Triomphe. Poprvé se objevila v roce 2018 poté, co Hedi Slimane převzal funkci kreativního ředitele. Při pilném studiu archivů domu pro jeho debutovou kolekci jaro/léto 2019 narazil na emblém navržený jeho zakladatelkou. Céline Vipiana v 70. letech navrhla motiv dvou propojených písmen C. Na internetových stránkách Celine je model momentálně k dispozici ve velikostech classique (22 x 15,5 x 6 cm) a teen (18,5 x 13,5 x 7 cm). Kabelka má jednoduchý obdélníkový tvar se zaoblenými hranami. Nechybí ani různé barevné varianty a na vyžádání si můžete pořídit verzi z krokodýlí nebo ještěrčí kůže. Je vyrobena z telecí kůže a disponuje nastavitelným popruhem. Uzavírá se právě pomocí zlatého kovového uzávěru ve tvaru slavného motivu Triomphe. Má čtyři přihrádky, z nichž jedna je na zip. Za classique v černé barvě zaplatíte 91 tisíc Kč.

    Zdroj: Celine

    Verdikt?

    Těžko říct, zda je to nestárnoucím obdélníkovým a pevným tvarem nebo vintage aurou 70. let, kterou kabelka oplývá, ale za nás je verdikt rozhodně kladný. Celine není značka, která si potrpí na loga a enormní pozornost. Spíše se zaměřuje na klienty, kterým skutečně imponuje její specifická estetika. Její tvar je skutečně nadčasový a jednoduchý design zaručuje, že na první pohled opravdu nepoznáte, zda je kabelka z minulého století nebo z roku 2018. Díky nastavitelnému popruhu ji můžete denně nosit na rameni nebo ve stylu cross-body. Viděli jsme ji na Lise z Blackpink a Angelina Jolie ji má v několika barvách.

    Ava

    Dalším modelem se zajímavým příběhem a nedávným vylepšením je Ava. Původně ji vytvořil Hedi Slimane pro modelku a ambasadorku domu Kaiu Gerber. Nakonec si však našla cestu na přehlídkové molo pro kolekci jaro/léto 2021. Má tvar půlměsíce a je primárně určena k nošení na rameni, ale má také do jisté míry nastavitelný popruh. Je k dispozici v telecí kůži, ovšem Celine se specializuje také na modely s monogramem Triomphe. Uzavírá se na zip a má jednu hlavní přihrádku. Nedávno se dočkala oživení v podobě popruhu se zlatým kovovým zapínáním Triomphe. Nová verze Ava Triomphe je tedy jakýmsi hybridem. Na webových stránkách značky ji najdete v jedné velikosti (označované také jako medium), ale v edici s monogramem je na výběr také velikost mini. Klasická černá Ava Triomphe stojí 57 tisíc korun.

    Zdroj: Celine

    Verdikt?

    Ava a její mladší sestra Ava Triomphe dokonale zapadají do konceptu současných minimalistických tašek přes rameno. Pokud chcete investovat do trendy kabelky, aniž byste toho později litovali, Ava je tím správným kouskem. Nachází se totiž někde na pomezí. Má moderní a populární kvality (například siluetu půlměsíce), ale zároveň to nepřehání. Kaia Gerber ji nosí téměř všude a spatřili jsme ji i na Leonie Hanne.

    Zdroj: Leonie Hanne

    Zdroje: Celine, Who What Wear, Editorialist, L’Officiel, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Celine se vyplatí?

    Francouzský dům Celine je více než jen synonymem pro velmi specifickou a cool francouzskou eleganci. Od svého vzniku v roce 1945 ji totiž významně pomáhá definovat. Kabelky Celine možná nejsou tak komerčně a masově oblíbené, ale značka nabízí několik úspěšných modelů, které si vždy najdou věrnou klientelu. Pojďte se s námi podívat, po jakých kouscích byste se měli poohlédnout, pokud chcete do svého šatníku vnést pověstný pařížský chic.

    - Reklama -

    Triomphe

    Naprosto nezpochybnitelnou Celine klasikou je kabelka Triomphe. Poprvé se objevila v roce 2018 poté, co Hedi Slimane převzal funkci kreativního ředitele. Při pilném studiu archivů domu pro jeho debutovou kolekci jaro/léto 2019 narazil na emblém navržený jeho zakladatelkou. Céline Vipiana v 70. letech navrhla motiv dvou propojených písmen C. Na internetových stránkách Celine je model momentálně k dispozici ve velikostech classique (22 x 15,5 x 6 cm) a teen (18,5 x 13,5 x 7 cm). Kabelka má jednoduchý obdélníkový tvar se zaoblenými hranami. Nechybí ani různé barevné varianty a na vyžádání si můžete pořídit verzi z krokodýlí nebo ještěrčí kůže. Je vyrobena z telecí kůže a disponuje nastavitelným popruhem. Uzavírá se právě pomocí zlatého kovového uzávěru ve tvaru slavného motivu Triomphe. Má čtyři přihrádky, z nichž jedna je na zip. Za classique v černé barvě zaplatíte 91 tisíc Kč.

    Zdroj: Celine

    Verdikt?

    Těžko říct, zda je to nestárnoucím obdélníkovým a pevným tvarem nebo vintage aurou 70. let, kterou kabelka oplývá, ale za nás je verdikt rozhodně kladný. Celine není značka, která si potrpí na loga a enormní pozornost. Spíše se zaměřuje na klienty, kterým skutečně imponuje její specifická estetika. Její tvar je skutečně nadčasový a jednoduchý design zaručuje, že na první pohled opravdu nepoznáte, zda je kabelka z minulého století nebo z roku 2018. Díky nastavitelnému popruhu ji můžete denně nosit na rameni nebo ve stylu cross-body. Viděli jsme ji na Lise z Blackpink a Angelina Jolie ji má v několika barvách.

    - Reklama -

    Ava

    Dalším modelem se zajímavým příběhem a nedávným vylepšením je Ava. Původně ji vytvořil Hedi Slimane pro modelku a ambasadorku domu Kaiu Gerber. Nakonec si však našla cestu na přehlídkové molo pro kolekci jaro/léto 2021. Má tvar půlměsíce a je primárně určena k nošení na rameni, ale má také do jisté míry nastavitelný popruh. Je k dispozici v telecí kůži, ovšem Celine se specializuje také na modely s monogramem Triomphe. Uzavírá se na zip a má jednu hlavní přihrádku. Nedávno se dočkala oživení v podobě popruhu se zlatým kovovým zapínáním Triomphe. Nová verze Ava Triomphe je tedy jakýmsi hybridem. Na webových stránkách značky ji najdete v jedné velikosti (označované také jako medium), ale v edici s monogramem je na výběr také velikost mini. Klasická černá Ava Triomphe stojí 57 tisíc korun.

    Zdroj: Celine

    Verdikt?

    Ava a její mladší sestra Ava Triomphe dokonale zapadají do konceptu současných minimalistických tašek přes rameno. Pokud chcete investovat do trendy kabelky, aniž byste toho později litovali, Ava je tím správným kouskem. Nachází se totiž někde na pomezí. Má moderní a populární kvality (například siluetu půlměsíce), ale zároveň to nepřehání. Kaia Gerber ji nosí téměř všude a spatřili jsme ji i na Leonie Hanne.

    Zdroj: Leonie Hanne

    Zdroje: Celine, Who What Wear, Editorialist, L’Officiel, Instagram

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―