Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Christian Dior je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasový styl. Letošní podzimní ready-to-wear kolekce, kterou má pod taktovkou Maria Grazia Chiuri, však ukázala, že i největší módní domy mohou mít slabší chvilky. Kolekce, jež měla sloužit jako pocta tradičním prvkům Dioru, čelí silné kritice jak ze strany veřejnosti, tak módních nadšenců.

    Přehnaná loga, nevkusný a nemoderní font či přehršel zlatého zdobení. Tak lze ve zkratce popsat dle sociálních sítí ne příliš povedenou kolekci francouzského módního domu Dior. Přestože v ní nalezneme i pár perfektních kousků, jako celek je kolekce takzvaný flop, tedy propadák.

    Původní myšlenka kolekce byla slibná. Opak se však stal pravdou

    Kolekce, inspirovaná 60. léty a estetikou Marlene Dietrich, se vyznačuje mixem maskulinních a ženských prvků. Kreativní ředitelka značky, Maria Grazia Chiuri, do svých návrhů začlenila prvky pánských obleků, jako jsou strukturované svršky a široké kalhoty, které následně zkombinovala s dámskými kousky, například s maxi sukněmi. 

    Zdroj: Dior

    Nicméně místo toho, aby kolekce působila jako oslava ženské síly a sebevědomí, je jen nešťastně překombinovanou a nevkusnou. Nejvíce si pak kritici stěžují na přehnané používání loga Dior, které se objevuje na prakticky každém kousku, od doplňků až po hlavní oděvy.

    Krok, který měl pravděpodobně za cíl zvýšit povědomí o značce, je tak vnímán jako přeplácaný a nevkusný. Mnozí fanoušci značky Dior se na sociálních sítích shodují, že zmíněná strategie podkopává exkluzivitu a eleganci, kterou Dior vždy ztělesňoval.

    Sociální sítě mluví jasně. Logo Miss Dior střídají komentáře „I miss Dior!“

    Za další problém se dá považovat koncepční nejednotnost kolekce. Zatímco některé kousky působí jako moderní reinterpretace klasiky, jiné se jeví zastarale a postrádají jasný směr. Střihy se podle mnohých kritiků nedokázaly dostatečně odlišit od předchozích kolekcí, což vedlo k dojmu stagnace i nedostatku nového nápadu. S podobnou vlnou negativních ohlasů se letos setkala i značka Gucci, v čele se Sabato de Sarno.

    Pokud by se negativní a pochopitelné komentáře měly všechny sepsat, nestačila by ani celá kniha. Pod každým příspěvkem na Instagramu, kde dominuje logo Miss Dior, naleznete nespočet negativních dojmů. Některé z nich dokonce hlásají absolutní odklon od značky a bývalí fanoušci si tak opravdu neberou servítky. „No thanks! Flop!“ nebo „Hate Dior“ doplňují emoji v podobě zvracejících smajlíků či palců dolů.

    Zdroj: Dior

    V módním světě, kde je Dior považován za jednoho z lídrů, je taková reakce na novou kolekci opravdu překvapivá. Podzimní ready-to-wear kolekce pro rok 2024 tak připomíná, že i ti nejlepší z nejlepších mohou někdy udělat krok vedle. Přestože se Dior snažil propojit minulost s přítomností, výsledný efekt byl pro mnohé jen zklamáním.

    Zdroje: Instagram, Dior, WWD, Grazia, Hypebae, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    I mistr tesař se někdy utne. Podzimní RTW kolekce módního domu Dior schytává kritiku

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Christian Dior je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasový styl. Letošní podzimní ready-to-wear kolekce, kterou má pod taktovkou Maria Grazia Chiuri, však ukázala, že i největší módní domy mohou mít slabší chvilky. Kolekce, jež měla sloužit jako pocta tradičním prvkům Dioru, čelí silné kritice jak ze strany veřejnosti, tak módních nadšenců.

    - Reklama -

    Přehnaná loga, nevkusný a nemoderní font či přehršel zlatého zdobení. Tak lze ve zkratce popsat dle sociálních sítí ne příliš povedenou kolekci francouzského módního domu Dior. Přestože v ní nalezneme i pár perfektních kousků, jako celek je kolekce takzvaný flop, tedy propadák.

    Původní myšlenka kolekce byla slibná. Opak se však stal pravdou

    Kolekce, inspirovaná 60. léty a estetikou Marlene Dietrich, se vyznačuje mixem maskulinních a ženských prvků. Kreativní ředitelka značky, Maria Grazia Chiuri, do svých návrhů začlenila prvky pánských obleků, jako jsou strukturované svršky a široké kalhoty, které následně zkombinovala s dámskými kousky, například s maxi sukněmi. 

    Zdroj: Dior

    - Reklama -

    Nicméně místo toho, aby kolekce působila jako oslava ženské síly a sebevědomí, je jen nešťastně překombinovanou a nevkusnou. Nejvíce si pak kritici stěžují na přehnané používání loga Dior, které se objevuje na prakticky každém kousku, od doplňků až po hlavní oděvy.

    Krok, který měl pravděpodobně za cíl zvýšit povědomí o značce, je tak vnímán jako přeplácaný a nevkusný. Mnozí fanoušci značky Dior se na sociálních sítích shodují, že zmíněná strategie podkopává exkluzivitu a eleganci, kterou Dior vždy ztělesňoval.

    Sociální sítě mluví jasně. Logo Miss Dior střídají komentáře „I miss Dior!“

    Za další problém se dá považovat koncepční nejednotnost kolekce. Zatímco některé kousky působí jako moderní reinterpretace klasiky, jiné se jeví zastarale a postrádají jasný směr. Střihy se podle mnohých kritiků nedokázaly dostatečně odlišit od předchozích kolekcí, což vedlo k dojmu stagnace i nedostatku nového nápadu. S podobnou vlnou negativních ohlasů se letos setkala i značka Gucci, v čele se Sabato de Sarno.

    Pokud by se negativní a pochopitelné komentáře měly všechny sepsat, nestačila by ani celá kniha. Pod každým příspěvkem na Instagramu, kde dominuje logo Miss Dior, naleznete nespočet negativních dojmů. Některé z nich dokonce hlásají absolutní odklon od značky a bývalí fanoušci si tak opravdu neberou servítky. „No thanks! Flop!“ nebo „Hate Dior“ doplňují emoji v podobě zvracejících smajlíků či palců dolů.

    Zdroj: Dior

    V módním světě, kde je Dior považován za jednoho z lídrů, je taková reakce na novou kolekci opravdu překvapivá. Podzimní ready-to-wear kolekce pro rok 2024 tak připomíná, že i ti nejlepší z nejlepších mohou někdy udělat krok vedle. Přestože se Dior snažil propojit minulost s přítomností, výsledný efekt byl pro mnohé jen zklamáním.

    Zdroje: Instagram, Dior, WWD, Grazia, Hypebae, TikTok

    ― Reklama ―

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―