Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Populární platforma TikTok neslouží pouze pro generaci módních a beauty trendů. Její uživatelé si od ní s radostí nechají diktovat, co na talíř. Blížící se konec roku je proto ideální příležitostí vyzkoušet oblíbená jídla sociálních sítí. Připravte se na sodu se smetanou, strouhaná mražená rajčata nebo lavinu sýru cottage.

    Nalijte si kávu jako z dětství. Nostalgii ji dodá příchuť oblíbených cereálií

    Pole kávových trendů letos na TikToku dobylo mimo jiné Cereal Milk Latte. Uživatelé sociální sítě si ho oblíbili především díky jeho dávce nostalgie. Základem je totiž mléko, do kterého předtím namočíte své nejoblíbenější cereálie. Doplnit jimi můžete i finální kávový nápoj. Jeho zastánci si na něm mimo jiné chválí to, že je mléko jemně nasládlé, ale ne přeslazené.

    Sýr cottage vyhrál díky své dávce proteinu. Dostal se do všech koutů kuchyně

    Pokud nepatříte mezi fanoušky kávy nebo sladkého, pak si vás možná získá následující trend. U uživatelů sociálních sítí vyhrál především díky svému množství proteinu, ale zároveň poměrně nízkým kaloriím. Prodral se tak do všech možných pokrmů, od těsta na sušenky přes toasty a flatbread až do zeleninových misek. Zdá se, že je na čase, aby patřil i mezi vaše favority.

    Zdroj: Pexels

    Největším hitem se stal okurkový salát. Připravte se na dávku zeleniny a koření

    Oblíbená sociální síť TikTok vynesla do výšin i další, rovněž poměrně zdravý recept. Jedná se o okurkový salát na mnoho způsobů. Důležité je, abyste ho připravili buď v zavařovačce nebo kelímku. Budete ho totiž muset pořádně protřepat. Jinak je na vás, co do něj přidáte, většinou se jedná o směs sójové omáčky, chilli, soli a cukru. Cílem je vytvořit výraznou chuť, balancující okurku.

    Zdroj: Pexels

    Soda, jak ji neznáte. K „nudnému“ nápoji přidejte kokosovou šťávu nebo smetanu

    Nečekaného updatu se letos dostala také klasická soda. Nezáleží přitom na tom, zda se jedná o Coca Colu, Pepsi, Fantu nebo jakýkoli další slazený nápoj. Klíčem je totiž jeho smíchání s nezvyklým doplňkem. Nejčastěji se jedná o kokosovou šťávu, uživatelé TikToku si však vyhrávají i s ještě více neobvyklými kombinacemi. Mezi tu nejpopulárnější patří různé ochucené druhy smetany.

    Zdroj: Monin

    Ochutnejte jeden z nejdivnějších trendů. Zmražená rajčata na TikToku zabodovala

    Ještě jste neslyšeli o Tomato Ice Toast? Pak je na čase, abyste svou neznalost letošních food trendů dohnali. Nezvyklý recept na sociální síti TikTok proslavil kuchař Eitan Bernath. Jeho nejdůležitější částí je zmražené rajče, nastrouhané na toast nebo mozzarellu či burratu. Na vyšší úroveň ho posune především kvalitní olivový olej, balzamikový ocet, sůl, pepř a hrst voňavé čerstvé bazalky.

    @eitan Shaved frozen tomatoes over burrata with olive oil, balsamic, flakey salt, and cracked pepper felt like the natural next iteration. #shavedice #recipe #frozentreats #caprese #burrata ♬ Che La Luna – Louis Prima

    Zdroje: Axios, Delish, Mashable, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Hody podle TikToku. Rok 2024 si získaly trendy recepty sociálních sítí

    ― Reklama ―

    Populární platforma TikTok neslouží pouze pro generaci módních a beauty trendů. Její uživatelé si od ní s radostí nechají diktovat, co na talíř. Blížící se konec roku je proto ideální příležitostí vyzkoušet oblíbená jídla sociálních sítí. Připravte se na sodu se smetanou, strouhaná mražená rajčata nebo lavinu sýru cottage.

    Nalijte si kávu jako z dětství. Nostalgii ji dodá příchuť oblíbených cereálií

    Pole kávových trendů letos na TikToku dobylo mimo jiné Cereal Milk Latte. Uživatelé sociální sítě si ho oblíbili především díky jeho dávce nostalgie. Základem je totiž mléko, do kterého předtím namočíte své nejoblíbenější cereálie. Doplnit jimi můžete i finální kávový nápoj. Jeho zastánci si na něm mimo jiné chválí to, že je mléko jemně nasládlé, ale ne přeslazené.

    Sýr cottage vyhrál díky své dávce proteinu. Dostal se do všech koutů kuchyně

    Pokud nepatříte mezi fanoušky kávy nebo sladkého, pak si vás možná získá následující trend. U uživatelů sociálních sítí vyhrál především díky svému množství proteinu, ale zároveň poměrně nízkým kaloriím. Prodral se tak do všech možných pokrmů, od těsta na sušenky přes toasty a flatbread až do zeleninových misek. Zdá se, že je na čase, aby patřil i mezi vaše favority.

    Zdroj: Pexels

    Největším hitem se stal okurkový salát. Připravte se na dávku zeleniny a koření

    Oblíbená sociální síť TikTok vynesla do výšin i další, rovněž poměrně zdravý recept. Jedná se o okurkový salát na mnoho způsobů. Důležité je, abyste ho připravili buď v zavařovačce nebo kelímku. Budete ho totiž muset pořádně protřepat. Jinak je na vás, co do něj přidáte, většinou se jedná o směs sójové omáčky, chilli, soli a cukru. Cílem je vytvořit výraznou chuť, balancující okurku.

    Zdroj: Pexels

    Soda, jak ji neznáte. K „nudnému“ nápoji přidejte kokosovou šťávu nebo smetanu

    Nečekaného updatu se letos dostala také klasická soda. Nezáleží přitom na tom, zda se jedná o Coca Colu, Pepsi, Fantu nebo jakýkoli další slazený nápoj. Klíčem je totiž jeho smíchání s nezvyklým doplňkem. Nejčastěji se jedná o kokosovou šťávu, uživatelé TikToku si však vyhrávají i s ještě více neobvyklými kombinacemi. Mezi tu nejpopulárnější patří různé ochucené druhy smetany.

    Zdroj: Monin

    Ochutnejte jeden z nejdivnějších trendů. Zmražená rajčata na TikToku zabodovala

    Ještě jste neslyšeli o Tomato Ice Toast? Pak je na čase, abyste svou neznalost letošních food trendů dohnali. Nezvyklý recept na sociální síti TikTok proslavil kuchař Eitan Bernath. Jeho nejdůležitější částí je zmražené rajče, nastrouhané na toast nebo mozzarellu či burratu. Na vyšší úroveň ho posune především kvalitní olivový olej, balzamikový ocet, sůl, pepř a hrst voňavé čerstvé bazalky.

    @eitan Shaved frozen tomatoes over burrata with olive oil, balsamic, flakey salt, and cracked pepper felt like the natural next iteration. #shavedice #recipe #frozentreats #caprese #burrata ♬ Che La Luna – Louis Prima

    Zdroje: Axios, Delish, Mashable, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―