Více
    Redakce

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, odehrávajícího se v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    Nejnovější vlajková prodejna značky Gentle Monster, s názvem Haus Nowhere, ukazuje, že prodejní místo může fungovat jako kulturní instituce. Návštěvníci do ní proto nechodí jen kvůli cool brýlím, ale proto, aby na vlastní kůži zažili kulturu úspěšné značky. Jedinečné prostředí propojuje čajové rituály, vůně, designové instalace a nejrůznější performance. Brand tak ukázkově produkuje komplexně kvalitní marketing, jímž by se mnoho společností mohlo inspirovat.

    Gentle Monster uvádí kolekci BOLD. V hlavní roli s Tildou Swinton

    Label Gentle Monster v posledních letech vybudoval pověst značky, jež rozhodně nezůstává u konvenční reklamy. Například nejnovější kolekce BOLD přináší tradičně futuristické tvary a zároveň s nimi i perfektní kampaň. Hlavní tváří se stala Tilda Swinton, jejíž charisma přesahuje filmové plátno a dodává reklamě nezaměnitelný, až dechberoucí náboj. Místo běžné prezentace sledujeme audiovizuální inscenaci, která má charakter, troufáme si říct, moderní mytologie.

    Zdroj: Gentle Monster

    Za vizuálním stylem Gentle Monster stojí propracovaná strategie, jež mixuje design, architekturu a kulturní experiment. V centru filosofie se nachází zmíněný Haus Nowhere. Unikátní prostor v Soulu, který slouží jako živý organismus značky. Každé patro nese jiné poselství a spojuje několik lifestylových oborů i produktů do konzistentního celku. Výsledkem je monumentální a intimní retail zážitek.

    Haus Nowhere nabízí různorodý lifestyle. Umění doplňuje prodej nádobí

    Otevření kulturního centra Haus Nowhere v Soulu potvrzuje, že Gentle Monster neusíná na vavřínech. Ve čtyřech patrech propojuje koncepty spřízněných značek. Tamburins uvádí nové parfémy Sunshine, Nudake zve do čajového domu s dezerty a Nuflaat představuje nádobí s futuristickým designem. Každý z konceptů rozšiřuje vizi, v níž retail znamená kulturní dobrodružství.

    Zdroj: Nudake

    Nový prostor nabízí i intenzivní umělecký náboj. Instalace „More Is More“ od Maxe Siedentopf přináší sochařskou scénu s figurínou obklopenou černými plastovými odpadkovými pytli. Dílo se dle informací zahraničních médií postupně objeví i v dalších městech. Koncept Haus Nowhere se tak přetavuje do instituce, která propojuje retail s uměním a otevírá nové možnosti pro zákazníky i umělce.

    Síla Gentle Monster pak spočívá v důslednosti, s jakou buduje svůj svět. Každá kampaň, každý produkt i každé patro Haus Nowhere působí naprosto autenticky a překvapivě. Společnost těmito kroky deklaruje, že její největší přitažlivost nevychází z pouhého designu, ale ze schopnosti vytvářet kulturní zážitek, který rezonuje globálně. V širším kontextu tak úspěšný módní dům reaguje na situaci luxusního trhu, kde se exkluzivní módní zážitek stává novou samozřejmostí.

    Zdroje: Inside Retail, Dscene, PAUSE, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, odehrávajícího se v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    - Reklama -

    Nejnovější vlajková prodejna značky Gentle Monster, s názvem Haus Nowhere, ukazuje, že prodejní místo může fungovat jako kulturní instituce. Návštěvníci do ní proto nechodí jen kvůli cool brýlím, ale proto, aby na vlastní kůži zažili kulturu úspěšné značky. Jedinečné prostředí propojuje čajové rituály, vůně, designové instalace a nejrůznější performance. Brand tak ukázkově produkuje komplexně kvalitní marketing, jímž by se mnoho společností mohlo inspirovat.

    Gentle Monster uvádí kolekci BOLD. V hlavní roli s Tildou Swinton

    Label Gentle Monster v posledních letech vybudoval pověst značky, jež rozhodně nezůstává u konvenční reklamy. Například nejnovější kolekce BOLD přináší tradičně futuristické tvary a zároveň s nimi i perfektní kampaň. Hlavní tváří se stala Tilda Swinton, jejíž charisma přesahuje filmové plátno a dodává reklamě nezaměnitelný, až dechberoucí náboj. Místo běžné prezentace sledujeme audiovizuální inscenaci, která má charakter, troufáme si říct, moderní mytologie.

    Zdroj: Gentle Monster

    - Reklama -

    Za vizuálním stylem Gentle Monster stojí propracovaná strategie, jež mixuje design, architekturu a kulturní experiment. V centru filosofie se nachází zmíněný Haus Nowhere. Unikátní prostor v Soulu, který slouží jako živý organismus značky. Každé patro nese jiné poselství a spojuje několik lifestylových oborů i produktů do konzistentního celku. Výsledkem je monumentální a intimní retail zážitek.

    Haus Nowhere nabízí různorodý lifestyle. Umění doplňuje prodej nádobí

    Otevření kulturního centra Haus Nowhere v Soulu potvrzuje, že Gentle Monster neusíná na vavřínech. Ve čtyřech patrech propojuje koncepty spřízněných značek. Tamburins uvádí nové parfémy Sunshine, Nudake zve do čajového domu s dezerty a Nuflaat představuje nádobí s futuristickým designem. Každý z konceptů rozšiřuje vizi, v níž retail znamená kulturní dobrodružství.

    Zdroj: Nudake

    Nový prostor nabízí i intenzivní umělecký náboj. Instalace „More Is More“ od Maxe Siedentopf přináší sochařskou scénu s figurínou obklopenou černými plastovými odpadkovými pytli. Dílo se dle informací zahraničních médií postupně objeví i v dalších městech. Koncept Haus Nowhere se tak přetavuje do instituce, která propojuje retail s uměním a otevírá nové možnosti pro zákazníky i umělce.

    Síla Gentle Monster pak spočívá v důslednosti, s jakou buduje svůj svět. Každá kampaň, každý produkt i každé patro Haus Nowhere působí naprosto autenticky a překvapivě. Společnost těmito kroky deklaruje, že její největší přitažlivost nevychází z pouhého designu, ale ze schopnosti vytvářet kulturní zážitek, který rezonuje globálně. V širším kontextu tak úspěšný módní dům reaguje na situaci luxusního trhu, kde se exkluzivní módní zážitek stává novou samozřejmostí.

    Zdroje: Inside Retail, Dscene, PAUSE, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánské baleríny přinesly organickou revoluci. Zaplní podzimní botníky

    Pánské baleríny se na letošních přehlídkách staly symbolem nové kapitoly. V dámských botnících se subtilní obuv objevuje už léta, tentokrát se ale její silueta přelila i do pánského segmentu. Návštěvníci fashion weeků dali najevo, že minimalistická elegance ploché obuvi patří do každého botníku. V okamžiku, kdy se v balerínách začali objevovat známí umělci a trendsetteři, bylo jasné, že jde o nový obuvnický směr.

    Značka Oishii posouvá hranice luxusu. Nabízí exkluzivní virální jahody

    Sociální sítě v posledních měsících zaplavila videa uživatelů, jež s nečekaným očekáváním pojídají jahody. Jedná se totiž o luxusní balení osmi plodů z dílny značky Oishii, za které mnozí zaplatí až 12 dolarů. Lákavé jsou především díky svému až dystopicky perfektnímu tvaru, barvě a vůni. Pěstované jsou po celý rok ve vertikálních farmách.

    Giorgio Armani zemřel. Nechává za sebou legendární módní dědictví

    Módní svět truchlí. Ve čtvrtek zemřel ikonický italský návrhář Giorgio Armani, a to ve věku 91 let. Zanechal tak za sebou legendární dědictví, které přepsalo módní historii. Svět poprvé uchvátil svou dokonalou balancí mezi elegantními pánskými návrhy a bohatými haute couture kolekcemi. Jeho stejnojmenná značka letos oslavila 50. narozeniny.

    Když se taška změní v bagetu. Baguette kabelky definují aktuální trendy

    Tašky, které dříve stavěly na pevné konstrukci a objemu, se najednou natahují do delší a nižší linie. Baguette kabelky se stávají symbolem, jenž nezatěžuje, ale působí přirozeně a svižně. Minimalistické pojetí otevírá nové možnosti stylingu a zároveň dodává ikonickým modelům čerstvou energii. Připomíná nám, že krása tkví v detailu, a že i jednoduchá kabelka může mít proporce hodné složité architektury.

    Jak na pánský krém? Průvodce, který ušetří suchou pleť i experimenty

    Krém je základní kámen jakékoliv péče o pleť, ať už se jedná o muže, nebo ženy. Jenže zatímco někomu vyhovuje lehký gel, jiný potřebuje hutnou variantu, která zvládne i drsnější podmínky. Přidáme-li k tomu rozdílné typy pleti, tedy mastnou, suchou nebo citlivou, je jasné, že univerzální recept prostě neexistuje. Jak tedy na co nejsnadnější výběr?

    Julia Roberts vynesla novou verzi Versace. Internet mluví o druhé vraždě Gianniho

    Julia Roberts měla na filmovém festivalu v Benátkách ukázat eleganci a tradici. Místo toho se stala symbolem bouře, která otřásá světem módy. Její outfit z dílny nového kreativního ředitele Versace, Daria Vitale, spustil lavinu kritiky. Sociální sítě zaplavily komentáře, které hovoří o "druhé vraždě Gianniho" a o tom, že se slavná herečka nevědomky stala tváří jednoho z nejkontroverznějších módních debutů poslední dekády.

    Po stopách módních ikon: Jak Raf Simons definoval minimalismus?

    Designér Raf Simons se do světa módy nevrhl ihned. Původně studoval průmyslový design a navrhoval nábytek. Teprve setkání s antverpskou módní scénou a návštěvy pařížských přehlídek ho přivedly k rozhodnutí vydat se módní cestou. V roce 1995 založil značku nesoucí jeho jméno a už brzy se ukázalo, že jeho rukopis bude jedinečný. Geniální tvorba ho dovedla na vrcholy módních domů jako Prada, Dior nebo Jil Sander.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―