Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Tisíce uchazečů, 105 zemí světa a 40 finalistů. Tak zní letošní 40. ročník soutěže Schwarzkopf Elite Model Look v číslech. Už potřetí se prestižní akce odehrála v Česku, nově se však konala v pražské O2 areně. I když šanci vstoupit do vytouženého světa modelingu získají všichni soutěžící, výherce vždy zvolí porota pouze dva. Letos se jimi stali Imade Darouache a Micklate Décio Macobola.

    Soutěž Schwarzkopf Elite Model Look slouží jako vstupenka do světa modelingu pro mnoho mladých talentů. Prestižní soutěž, která každoročně přitahuje tisíce uchazečů z celého světa, se tak stala odrazovým můstkem řady ikonických modelů a modelek.

    Mezi známé osobnosti, které díky ní zazářily na světových přehlídkových molech a obálkách lifestylových magazínů, patří například Cindy Crawford, Gisele Bündchen nebo Lara Stone.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Letos se ovšem šťastnými výherci stali Ital Imade Darouache a dívka z Mozambiku Micklate Décio Macobola. Stejně jako ostatní finalisté se na mole prošli v kouscích od značek Etro, Nanushka nebo Victoria Beckham. O nelehký výběr výherců se pak postarala odborná porota. Skupina 30 profesionálních agentů z celého světa vybrala šťastnou dvojici ze 40 finalistů.

    Po jejím jmenování ovšem oslavoval celý tým finálních soutěžících. Jejich skandování bylo totiž s jistotou slyšet až z backstage. Slavnostní večer pak už potřetí hostilo Česko. Tentokrát se ovšem ze Španělského sálu Pražského hradu, kde proběhlo v roce 2022, přesunulo do impozantních prostor pražské O2 areny.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Dává tedy smysl, že večerem diváky i soutěžící provedla řada hudebníků. Moderace se tak zhostil například slovenský zpěvák Adam Pavlovčin, známý jako Adonxs. Hudebně ho doprovázel DJ NobodyListen, na pódiu se ale objevila také jeho partnerka a zpěvačka Annet X a další umělci.

    Soutěžící nevynesli pouze renomované zahraniční značky. Pánské osazení oblékl Jan Černý

    Na modelech pak svou nejnovější kolekci odprezentovala mimo zmíněných společností také značka Jan Societé, návrháře Jana Černého. Mezi celebritami, jako je například modelka Mia Moore, zase zářily šperky Aurum, a to v hodnotě desítek až stovek tisíc korun. Staly se totiž oficiálním partnerem soutěže.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Ze stejného důvodu se after party odehrála v prostorách pražské restaurace SaSaZu, která zároveň oslavila 15 let na české gastronomické scéně. Slavnostní atmosféru doplňovala hudba DJ Lumiere a neodolatelná nabídka asijské fusion kuchyně.

    Zdroje: Instagram, Schwarzkopf Elite Model Look

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Do Česka opět zavítala soutěž Schwarzkopf Elite Model Look. Letos však slaví Itálie a Mosambik

    ― Reklama ―

    Tisíce uchazečů, 105 zemí světa a 40 finalistů. Tak zní letošní 40. ročník soutěže Schwarzkopf Elite Model Look v číslech. Už potřetí se prestižní akce odehrála v Česku, nově se však konala v pražské O2 areně. I když šanci vstoupit do vytouženého světa modelingu získají všichni soutěžící, výherce vždy zvolí porota pouze dva. Letos se jimi stali Imade Darouache a Micklate Décio Macobola.

    Soutěž Schwarzkopf Elite Model Look slouží jako vstupenka do světa modelingu pro mnoho mladých talentů. Prestižní soutěž, která každoročně přitahuje tisíce uchazečů z celého světa, se tak stala odrazovým můstkem řady ikonických modelů a modelek.

    Mezi známé osobnosti, které díky ní zazářily na světových přehlídkových molech a obálkách lifestylových magazínů, patří například Cindy Crawford, Gisele Bündchen nebo Lara Stone.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Letos se ovšem šťastnými výherci stali Ital Imade Darouache a dívka z Mozambiku Micklate Décio Macobola. Stejně jako ostatní finalisté se na mole prošli v kouscích od značek Etro, Nanushka nebo Victoria Beckham. O nelehký výběr výherců se pak postarala odborná porota. Skupina 30 profesionálních agentů z celého světa vybrala šťastnou dvojici ze 40 finalistů.

    Po jejím jmenování ovšem oslavoval celý tým finálních soutěžících. Jejich skandování bylo totiž s jistotou slyšet až z backstage. Slavnostní večer pak už potřetí hostilo Česko. Tentokrát se ovšem ze Španělského sálu Pražského hradu, kde proběhlo v roce 2022, přesunulo do impozantních prostor pražské O2 areny.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Dává tedy smysl, že večerem diváky i soutěžící provedla řada hudebníků. Moderace se tak zhostil například slovenský zpěvák Adam Pavlovčin, známý jako Adonxs. Hudebně ho doprovázel DJ NobodyListen, na pódiu se ale objevila také jeho partnerka a zpěvačka Annet X a další umělci.

    Soutěžící nevynesli pouze renomované zahraniční značky. Pánské osazení oblékl Jan Černý

    Na modelech pak svou nejnovější kolekci odprezentovala mimo zmíněných společností také značka Jan Societé, návrháře Jana Černého. Mezi celebritami, jako je například modelka Mia Moore, zase zářily šperky Aurum, a to v hodnotě desítek až stovek tisíc korun. Staly se totiž oficiálním partnerem soutěže.

    Zdroj: Schwarzkopf Elite Model Look

    Ze stejného důvodu se after party odehrála v prostorách pražské restaurace SaSaZu, která zároveň oslavila 15 let na české gastronomické scéně. Slavnostní atmosféru doplňovala hudba DJ Lumiere a neodolatelná nabídka asijské fusion kuchyně.

    Zdroje: Instagram, Schwarzkopf Elite Model Look

    ― Reklama ―

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―