Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stál čímkoliv chcete, jak by zněla vaše odpověď? Ale ne že to odbydete nějakou prvoplánovou hloupostí. Zalovte hezky pěkně ve svém nitru. Až do žil, kde vám koluje rudá krev. Do srdce, které náruživě bije v bezpečí hrudního koše… Takže se ptáme znovu. Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stát čímkoliv chcete, kdo nebo co je vaším skrytým alter egem? Jaké jsou vaše nejtajnější touhy?

    Maškarní zábava a plesání

    „Když se na půl cesty potká berlínská party a vídeňský ples.” Tak lze jednou větou popsat vzrušující a zároveň inspirující akci Ples Sobje by Mumm, o jaké se vám ani zítra nezdálo. V matičce stověžaté se uskuteční dekadentní surrealistický bál, který se řídí heslem, že co je příjemné, je i přípustné.

    Netradiční maškarní radovánky pod rouškou noci zažije Praha 25. února v pořadí už počtvrté. Pokud si je nutně potřebujete spojit s nějakým tvůrcem, ukažte si na českou designérku Ivu Burkertovou, ta v tom má prsty. Hosté se pokaždé mohou těšit na jedinečné prostory. Předchozím ročníkům se stal útočištěm například Martinický palác nebo Nová scéna Národního divadla. Letos se ”druhá já” návštěvníků setkají na vršovické kulturní křižovatce bývalého sokolského biografu Vzlet.

    Žádná pravidla

    Jakmile jste uvnitř, pravidla jako by se rozplynula v mlze. Ale abyste se za brány fantastického bálu vůbec dostali, je nutné splnit dress code. Bez výjimek. V minulosti jsme se setkali třeba s tématem večera The Colours shake up, které udávalo tzv. monochromatický look. Nebo černo-bílo-stříbrný creative black tie. Rok 2023 se ponořil více do hloubky v době, kdy se ve společnosti smazává hranice mezi tím, co je ženské a co mužské.

    Ples Sobje zve tentokrát k účasti všechna hrdinská alter ega s podtématem Inner (Super)heroes undercovered. Základ dresscodu musí tvořit klasické, minimalistické tuxedo. A dál nechť se necháte unášet na vlnách své nejtemnější fantazie. Jaká verze vašeho vnitřního superhrdiny dostane prostor vylézt na povrch? Pojďte promíchat naše protipóly, nechte promluvit své androgynní já.

    Pojďme si říct, že maškarní je už samo o sobě vzrušující pomyšlení. Kdo se za maskou schovává? Naše mozkové závity a touha jedou na plné otáčky. A naopak z druhé strany, s maskou máme najednou pocit, že můžeme cokoliv, naše pravá tvář zůstává v utajení. Z těchto důvodů nás akce tohoto typu zkrátka lákají a nemusí se nutně jednat pouze o kontroverzní ples Sobje. Může to být například o poznání elegantnější pražský Ples v maskách nebo více taneční Masquerade New Year’s Eve v Sasazu.

    Pobídka k androgynní sebeprezentaci

    Podle oxfordského slovníku ”androgynní” znamená jakýsi hermafroditismus, kombinaci mužských a ženských znaků. Ve feministické literatuře též pojednává o absenci sociálně posílených rozdílů v chování, které jsou údajně charakteristické pro jedno z pohlaví. Když je móda androgynní, není ani mužská, ani ženská. Stírá typické znaky jedinců a spojuje je v jeden harmonický celek. O obohacení dámského šatníku o mužské prvky se hodně zasloužila Coco Chanel. Dříve však nešlo ani tak o potlačení ženskosti, jako spíš o touhu po svobodném pohybu. Vždyť muži měli oblékání o tolik snazší, žádné korzety a krinolíny.

    Sexuálně nevyhraněná móda je aktuálně velký trend. Pryč jsou doby, kdy bylo jasně dané pohlaví muž a žena. Společnost se vyvíjí a s ní i touha po vymanění z předem definovaných škatulek. Už nechceme patřit do tabulek, které vytvořila byrokratická společnost, chceme být autentičtí bez ohledu na to, co se zdá být správné.

    Takže klidně neváhejte. A nemusíte rozdíly mezi mužským a ženským elementem smazávat pouze na undergroundové party pod záštitou buržoazní zábavy, zatímco budete tančit, dokud nevypustíte duši. Zahoďte masky a odkryjte své pravé já.

    Zdroj: GoOut, Facebook, Instagram, Glamour Cabaret

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Dekadentní, vzrušující, inspirující. Ples Sobje vábí k maškarním radovánkám

    ― Reklama ―

    Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stál čímkoliv chcete, jak by zněla vaše odpověď? Ale ne že to odbydete nějakou prvoplánovou hloupostí. Zalovte hezky pěkně ve svém nitru. Až do žil, kde vám koluje rudá krev. Do srdce, které náruživě bije v bezpečí hrudního koše… Takže se ptáme znovu. Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stát čímkoliv chcete, kdo nebo co je vaším skrytým alter egem? Jaké jsou vaše nejtajnější touhy?

    Maškarní zábava a plesání

    „Když se na půl cesty potká berlínská party a vídeňský ples.” Tak lze jednou větou popsat vzrušující a zároveň inspirující akci Ples Sobje by Mumm, o jaké se vám ani zítra nezdálo. V matičce stověžaté se uskuteční dekadentní surrealistický bál, který se řídí heslem, že co je příjemné, je i přípustné.

    Netradiční maškarní radovánky pod rouškou noci zažije Praha 25. února v pořadí už počtvrté. Pokud si je nutně potřebujete spojit s nějakým tvůrcem, ukažte si na českou designérku Ivu Burkertovou, ta v tom má prsty. Hosté se pokaždé mohou těšit na jedinečné prostory. Předchozím ročníkům se stal útočištěm například Martinický palác nebo Nová scéna Národního divadla. Letos se ”druhá já” návštěvníků setkají na vršovické kulturní křižovatce bývalého sokolského biografu Vzlet.

    Žádná pravidla

    Jakmile jste uvnitř, pravidla jako by se rozplynula v mlze. Ale abyste se za brány fantastického bálu vůbec dostali, je nutné splnit dress code. Bez výjimek. V minulosti jsme se setkali třeba s tématem večera The Colours shake up, které udávalo tzv. monochromatický look. Nebo černo-bílo-stříbrný creative black tie. Rok 2023 se ponořil více do hloubky v době, kdy se ve společnosti smazává hranice mezi tím, co je ženské a co mužské.

    Ples Sobje zve tentokrát k účasti všechna hrdinská alter ega s podtématem Inner (Super)heroes undercovered. Základ dresscodu musí tvořit klasické, minimalistické tuxedo. A dál nechť se necháte unášet na vlnách své nejtemnější fantazie. Jaká verze vašeho vnitřního superhrdiny dostane prostor vylézt na povrch? Pojďte promíchat naše protipóly, nechte promluvit své androgynní já.

    Pojďme si říct, že maškarní je už samo o sobě vzrušující pomyšlení. Kdo se za maskou schovává? Naše mozkové závity a touha jedou na plné otáčky. A naopak z druhé strany, s maskou máme najednou pocit, že můžeme cokoliv, naše pravá tvář zůstává v utajení. Z těchto důvodů nás akce tohoto typu zkrátka lákají a nemusí se nutně jednat pouze o kontroverzní ples Sobje. Může to být například o poznání elegantnější pražský Ples v maskách nebo více taneční Masquerade New Year’s Eve v Sasazu.

    Pobídka k androgynní sebeprezentaci

    Podle oxfordského slovníku ”androgynní” znamená jakýsi hermafroditismus, kombinaci mužských a ženských znaků. Ve feministické literatuře též pojednává o absenci sociálně posílených rozdílů v chování, které jsou údajně charakteristické pro jedno z pohlaví. Když je móda androgynní, není ani mužská, ani ženská. Stírá typické znaky jedinců a spojuje je v jeden harmonický celek. O obohacení dámského šatníku o mužské prvky se hodně zasloužila Coco Chanel. Dříve však nešlo ani tak o potlačení ženskosti, jako spíš o touhu po svobodném pohybu. Vždyť muži měli oblékání o tolik snazší, žádné korzety a krinolíny.

    Sexuálně nevyhraněná móda je aktuálně velký trend. Pryč jsou doby, kdy bylo jasně dané pohlaví muž a žena. Společnost se vyvíjí a s ní i touha po vymanění z předem definovaných škatulek. Už nechceme patřit do tabulek, které vytvořila byrokratická společnost, chceme být autentičtí bez ohledu na to, co se zdá být správné.

    Takže klidně neváhejte. A nemusíte rozdíly mezi mužským a ženským elementem smazávat pouze na undergroundové party pod záštitou buržoazní zábavy, zatímco budete tančit, dokud nevypustíte duši. Zahoďte masky a odkryjte své pravé já.

    Zdroj: GoOut, Facebook, Instagram, Glamour Cabaret

    ― Reklama ―

    Lednová haute couture sezóna nabývá obrysů. Představí na 29 značek

    Již pár týdnů po začátku roku nás čeká jedna z nejsledovanějších událostí módního světa. Haute couture fashion week totiž patří mezi nejprestižnější akce francouzského hlavního města módy. Paříž tentokrát představí na 29 značek, včetně dvou debutů, na které mnozí z nás čekají se zatajeným dechem. Oficiální kalendář navíc přivítá dva couturiérské nováčky.

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Evropská unie brojí proti greenwashingu. Původ produktů prozradí digitální pasy

    Módní kousky čeká nový originální doplněk. Nejedná se o výšivky, korálky ani potisk, místo toho se mohou těšit na vlastní digitální pas. Evropská unie pokračuje ve svém boji proti greenwashingu. Již dříve představila koncept, na jehož základě by mělo být možné zkontrolovat původ produktu a "zelená" prohlášení značek. První pasy by mohly začít platit již v roce 2027.

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―