Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stál čímkoliv chcete, jak by zněla vaše odpověď? Ale ne že to odbydete nějakou prvoplánovou hloupostí. Zalovte hezky pěkně ve svém nitru. Až do žil, kde vám koluje rudá krev. Do srdce, které náruživě bije v bezpečí hrudního koše… Takže se ptáme znovu. Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stát čímkoliv chcete, kdo nebo co je vaším skrytým alter egem? Jaké jsou vaše nejtajnější touhy?

    Maškarní zábava a plesání

    „Když se na půl cesty potká berlínská party a vídeňský ples.” Tak lze jednou větou popsat vzrušující a zároveň inspirující akci Ples Sobje by Mumm, o jaké se vám ani zítra nezdálo. V matičce stověžaté se uskuteční dekadentní surrealistický bál, který se řídí heslem, že co je příjemné, je i přípustné.

    Netradiční maškarní radovánky pod rouškou noci zažije Praha 25. února v pořadí už počtvrté. Pokud si je nutně potřebujete spojit s nějakým tvůrcem, ukažte si na českou designérku Ivu Burkertovou, ta v tom má prsty. Hosté se pokaždé mohou těšit na jedinečné prostory. Předchozím ročníkům se stal útočištěm například Martinický palác nebo Nová scéna Národního divadla. Letos se ”druhá já” návštěvníků setkají na vršovické kulturní křižovatce bývalého sokolského biografu Vzlet.

    Žádná pravidla

    Jakmile jste uvnitř, pravidla jako by se rozplynula v mlze. Ale abyste se za brány fantastického bálu vůbec dostali, je nutné splnit dress code. Bez výjimek. V minulosti jsme se setkali třeba s tématem večera The Colours shake up, které udávalo tzv. monochromatický look. Nebo černo-bílo-stříbrný creative black tie. Rok 2023 se ponořil více do hloubky v době, kdy se ve společnosti smazává hranice mezi tím, co je ženské a co mužské.

    Ples Sobje zve tentokrát k účasti všechna hrdinská alter ega s podtématem Inner (Super)heroes undercovered. Základ dresscodu musí tvořit klasické, minimalistické tuxedo. A dál nechť se necháte unášet na vlnách své nejtemnější fantazie. Jaká verze vašeho vnitřního superhrdiny dostane prostor vylézt na povrch? Pojďte promíchat naše protipóly, nechte promluvit své androgynní já.

    Pojďme si říct, že maškarní je už samo o sobě vzrušující pomyšlení. Kdo se za maskou schovává? Naše mozkové závity a touha jedou na plné otáčky. A naopak z druhé strany, s maskou máme najednou pocit, že můžeme cokoliv, naše pravá tvář zůstává v utajení. Z těchto důvodů nás akce tohoto typu zkrátka lákají a nemusí se nutně jednat pouze o kontroverzní ples Sobje. Může to být například o poznání elegantnější pražský Ples v maskách nebo více taneční Masquerade New Year’s Eve v Sasazu.

    Pobídka k androgynní sebeprezentaci

    Podle oxfordského slovníku ”androgynní” znamená jakýsi hermafroditismus, kombinaci mužských a ženských znaků. Ve feministické literatuře též pojednává o absenci sociálně posílených rozdílů v chování, které jsou údajně charakteristické pro jedno z pohlaví. Když je móda androgynní, není ani mužská, ani ženská. Stírá typické znaky jedinců a spojuje je v jeden harmonický celek. O obohacení dámského šatníku o mužské prvky se hodně zasloužila Coco Chanel. Dříve však nešlo ani tak o potlačení ženskosti, jako spíš o touhu po svobodném pohybu. Vždyť muži měli oblékání o tolik snazší, žádné korzety a krinolíny.

    Sexuálně nevyhraněná móda je aktuálně velký trend. Pryč jsou doby, kdy bylo jasně dané pohlaví muž a žena. Společnost se vyvíjí a s ní i touha po vymanění z předem definovaných škatulek. Už nechceme patřit do tabulek, které vytvořila byrokratická společnost, chceme být autentičtí bez ohledu na to, co se zdá být správné.

    Takže klidně neváhejte. A nemusíte rozdíly mezi mužským a ženským elementem smazávat pouze na undergroundové party pod záštitou buržoazní zábavy, zatímco budete tančit, dokud nevypustíte duši. Zahoďte masky a odkryjte své pravé já.

    Zdroj: GoOut, Facebook, Instagram, Glamour Cabaret

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Dekadentní, vzrušující, inspirující. Ples Sobje vábí k maškarním radovánkám

    ― Reklama ―

    Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stál čímkoliv chcete, jak by zněla vaše odpověď? Ale ne že to odbydete nějakou prvoplánovou hloupostí. Zalovte hezky pěkně ve svém nitru. Až do žil, kde vám koluje rudá krev. Do srdce, které náruživě bije v bezpečí hrudního koše… Takže se ptáme znovu. Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stát čímkoliv chcete, kdo nebo co je vaším skrytým alter egem? Jaké jsou vaše nejtajnější touhy?

    Maškarní zábava a plesání

    „Když se na půl cesty potká berlínská party a vídeňský ples.” Tak lze jednou větou popsat vzrušující a zároveň inspirující akci Ples Sobje by Mumm, o jaké se vám ani zítra nezdálo. V matičce stověžaté se uskuteční dekadentní surrealistický bál, který se řídí heslem, že co je příjemné, je i přípustné.

    Netradiční maškarní radovánky pod rouškou noci zažije Praha 25. února v pořadí už počtvrté. Pokud si je nutně potřebujete spojit s nějakým tvůrcem, ukažte si na českou designérku Ivu Burkertovou, ta v tom má prsty. Hosté se pokaždé mohou těšit na jedinečné prostory. Předchozím ročníkům se stal útočištěm například Martinický palác nebo Nová scéna Národního divadla. Letos se ”druhá já” návštěvníků setkají na vršovické kulturní křižovatce bývalého sokolského biografu Vzlet.

    Žádná pravidla

    Jakmile jste uvnitř, pravidla jako by se rozplynula v mlze. Ale abyste se za brány fantastického bálu vůbec dostali, je nutné splnit dress code. Bez výjimek. V minulosti jsme se setkali třeba s tématem večera The Colours shake up, které udávalo tzv. monochromatický look. Nebo černo-bílo-stříbrný creative black tie. Rok 2023 se ponořil více do hloubky v době, kdy se ve společnosti smazává hranice mezi tím, co je ženské a co mužské.

    Ples Sobje zve tentokrát k účasti všechna hrdinská alter ega s podtématem Inner (Super)heroes undercovered. Základ dresscodu musí tvořit klasické, minimalistické tuxedo. A dál nechť se necháte unášet na vlnách své nejtemnější fantazie. Jaká verze vašeho vnitřního superhrdiny dostane prostor vylézt na povrch? Pojďte promíchat naše protipóly, nechte promluvit své androgynní já.

    Pojďme si říct, že maškarní je už samo o sobě vzrušující pomyšlení. Kdo se za maskou schovává? Naše mozkové závity a touha jedou na plné otáčky. A naopak z druhé strany, s maskou máme najednou pocit, že můžeme cokoliv, naše pravá tvář zůstává v utajení. Z těchto důvodů nás akce tohoto typu zkrátka lákají a nemusí se nutně jednat pouze o kontroverzní ples Sobje. Může to být například o poznání elegantnější pražský Ples v maskách nebo více taneční Masquerade New Year’s Eve v Sasazu.

    Pobídka k androgynní sebeprezentaci

    Podle oxfordského slovníku ”androgynní” znamená jakýsi hermafroditismus, kombinaci mužských a ženských znaků. Ve feministické literatuře též pojednává o absenci sociálně posílených rozdílů v chování, které jsou údajně charakteristické pro jedno z pohlaví. Když je móda androgynní, není ani mužská, ani ženská. Stírá typické znaky jedinců a spojuje je v jeden harmonický celek. O obohacení dámského šatníku o mužské prvky se hodně zasloužila Coco Chanel. Dříve však nešlo ani tak o potlačení ženskosti, jako spíš o touhu po svobodném pohybu. Vždyť muži měli oblékání o tolik snazší, žádné korzety a krinolíny.

    Sexuálně nevyhraněná móda je aktuálně velký trend. Pryč jsou doby, kdy bylo jasně dané pohlaví muž a žena. Společnost se vyvíjí a s ní i touha po vymanění z předem definovaných škatulek. Už nechceme patřit do tabulek, které vytvořila byrokratická společnost, chceme být autentičtí bez ohledu na to, co se zdá být správné.

    Takže klidně neváhejte. A nemusíte rozdíly mezi mužským a ženským elementem smazávat pouze na undergroundové party pod záštitou buržoazní zábavy, zatímco budete tančit, dokud nevypustíte duši. Zahoďte masky a odkryjte své pravé já.

    Zdroj: GoOut, Facebook, Instagram, Glamour Cabaret

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Ariana Grande a Cynthia Erivo budí konspirace. Jejich vztah nedá internetu spát

    Tiskové turné filmu Wicked: For Good se proměnilo v kulturní událost, která vyvolává víc otázek než odpovědí. Hlavní představitelky Ariana Grande a Cynthia Erivo poutají pozornost extrémní štíhlostí, neustálou fyzickou blízkostí a vystupováním, jenž působí mimo obvyklé hranice hollywoodské prezentace. Sociální sítě reagují memes, spekulacemi i znepokojením. Z pohádky o toleranci se stal další internetový případ.

    Kreativní chaos. Vánoční sezóna mění podstatu módních kampaní

    Vánoce jsou tu a s nimi přichází nejkouzelnější a nejočekávanější marketingový moment roku. Od chvíle, kdy Mariah Carey s nadšením oznamuje „It’s time!“, až po ikonické červené kamiony Coca-Coly, které každoročně definují sváteční atmosféru. Vánoční kampaně nejsou jen o produktech. Stojí na emocích, sdílených vzpomínkách a kulturních tradicích, které značky využívají k vytvoření silného spojení s publikem, zejména na sociálních sítích.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―