Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Proč je cica tak výjimečná?

    Pupečník asijský, známý spíše jako cica, efektivně podporuje tvorbu kolagenu, který je nezbytný pro pevnou, elastickou a mladistvě vypadající pleť. Jak stárneme, naše tělo produkuje kolagenu čím dál tím méně, což vede ke vzniku vrásek a ochabování kůže. Tady přichází na řadu cica, známá pro svou stimulaci tvorby kolagenu a tedy následnou regenerací kůže a její pružnosti.

    Zdroj: Biotherm

    Cica je zázrak nejen pro stárnoucí, ale i citlivou pleť

    Máte citlivou pleť, která reaguje podrážděně na každý nový produkt? Nebo trpíte na akné či ekzémy? Nezoufejte, cica je známá pro své protizánětlivé a zklidňující účinky, které pomáhají rychle a efektivně zklidnit podrážděnou pokožku. A co víc, podporuje hojení drobných ran a jizev.

    Přispívá tedy rovněž ke krásně hladké a rovnoměrné pleti. Je tedy ideální kosmetickou přísadou pro pleť náchylnou k zánětům, začervenání nebo suchosti. Její výtažky pomáhají zpevnit přirozenou ochrannou bariéru pokožky a chránit ji před vnějšími agresory, jako je znečištění či stres.

    Zdroj: La Roche-Posay

    Přírodní poklad hydratuje pokožku a chrání ji před vysušením

    Každodenní stres, znečištění vzduchu a dokonce i počasí, to vše má negativní dopad na naši pokožku. Cica však pomáhá udržet optimální hladinu vlhkosti naší pleti, a to díky hydratačním vlastnostem. Pokud vás trápí suchost nebo máte pocit, že vaše pleť postrádá pružnost, přírodní dar vám může pomoci. Hydratace je klíčová pro udržení zdravé a zářivé pleti, a to zejména v zimních měsících.

    Zdroj: Sephora

    Jak cicu správně používat?

    Pokud jste se rozhodli cicu vyzkoušet, máte hned několik možností jak na to. Nejčastěji ji najdete v krémech, sérech nebo maskách. Zvolte si hlavně produkt, který odpovídá vašemu typu pleti. Cica krémy aplikujte večer po důkladném vyčištění pleti, aby poskytly potřebnou hydrataci a regeneraci.

    Pokud bojujete s podrážděnou pletí nebo trpíte na akné, vyzkoušejte sérum s vyšší koncentrací účinných látek než krém. Použijte jej ráno a večer pod hydratační krém. Pro rychlou a intenzivní péči sáhněte po výživné masce. Během 15 až 20 minut dokáže pleť výrazně zklidnit, hydratovat a posílit její přirozenou ochrannou bariéru.

    Zdroje: Healthline, Medical News Today, Beauty Affaires

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Freepik

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Proč je cica tak výjimečná?

    Pupečník asijský, známý spíše jako cica, efektivně podporuje tvorbu kolagenu, který je nezbytný pro pevnou, elastickou a mladistvě vypadající pleť. Jak stárneme, naše tělo produkuje kolagenu čím dál tím méně, což vede ke vzniku vrásek a ochabování kůže. Tady přichází na řadu cica, známá pro svou stimulaci tvorby kolagenu a tedy následnou regenerací kůže a její pružnosti.

    Zdroj: Biotherm

    Cica je zázrak nejen pro stárnoucí, ale i citlivou pleť

    Máte citlivou pleť, která reaguje podrážděně na každý nový produkt? Nebo trpíte na akné či ekzémy? Nezoufejte, cica je známá pro své protizánětlivé a zklidňující účinky, které pomáhají rychle a efektivně zklidnit podrážděnou pokožku. A co víc, podporuje hojení drobných ran a jizev.

    Přispívá tedy rovněž ke krásně hladké a rovnoměrné pleti. Je tedy ideální kosmetickou přísadou pro pleť náchylnou k zánětům, začervenání nebo suchosti. Její výtažky pomáhají zpevnit přirozenou ochrannou bariéru pokožky a chránit ji před vnějšími agresory, jako je znečištění či stres.

    Zdroj: La Roche-Posay

    Přírodní poklad hydratuje pokožku a chrání ji před vysušením

    Každodenní stres, znečištění vzduchu a dokonce i počasí, to vše má negativní dopad na naši pokožku. Cica však pomáhá udržet optimální hladinu vlhkosti naší pleti, a to díky hydratačním vlastnostem. Pokud vás trápí suchost nebo máte pocit, že vaše pleť postrádá pružnost, přírodní dar vám může pomoci. Hydratace je klíčová pro udržení zdravé a zářivé pleti, a to zejména v zimních měsících.

    Zdroj: Sephora

    Jak cicu správně používat?

    Pokud jste se rozhodli cicu vyzkoušet, máte hned několik možností jak na to. Nejčastěji ji najdete v krémech, sérech nebo maskách. Zvolte si hlavně produkt, který odpovídá vašemu typu pleti. Cica krémy aplikujte večer po důkladném vyčištění pleti, aby poskytly potřebnou hydrataci a regeneraci.

    Pokud bojujete s podrážděnou pletí nebo trpíte na akné, vyzkoušejte sérum s vyšší koncentrací účinných látek než krém. Použijte jej ráno a večer pod hydratační krém. Pro rychlou a intenzivní péči sáhněte po výživné masce. Během 15 až 20 minut dokáže pleť výrazně zklidnit, hydratovat a posílit její přirozenou ochrannou bariéru.

    Zdroje: Healthline, Medical News Today, Beauty Affaires

    ― Reklama ―

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―