Po několika ne úplně úspěšných letech se Dolce & Gabbana snaží obnovit zašlou slávu. Marketingový tým nelenil, Dolce & Gabbana se pustila do spolupráce s předními světovými osobnostmi a snaží se ovládnout sociální sítě. A zatím to funguje. Hlavní tváří se stala Kim Kardashian, která své jméno nové kolekci propůjčila.
Potenciál jména Kardashian si módní dům Dolce & Gabbana ověřil již při přípravách svatby Kourtney Kardashian. Tento krok sklidil velký úspěch. Není tedy divu, že jako tvář kolekce jaro/léto 2023 byla vybrána právě Kim. Její vliv na sociálních sítích je obrovský, jen na Instagramu má přes 330 milionů sledujících. Marketingový tým módního domu Dolce & Gabbana prostě zareagoval na aktuální trendy a podařilo se to na jedničku!
Pro launch této kolekce s názvem „Ciao, Kim“ nešlo vybrat lepší místo! Předvedli ji s velkou pompou na Milánském fashion weeku. Přehlídka odstartovala projekcí krátkého spotu, kde si Kim ve večerních šatech vychutnávala nejrůznější italská jídla a víno. Mezitím začaly postupně na molo přicházet modelky. Celý event byl uchopen tak, aby výstupy z něj byly co nejvíc „insta friendly“. A samozřejmě vznikl i hashtag #ciaokim.
Co se barev týče, byla kolekce o něco decentnější, než jsme u značky Dolce & Gabbana zvyklí. Převažovaly barvy jako černá, stříbrná nebo šedá. Nechyběly ale ani odvážnější průhledné či krajkové prvky nebo zvířecí motivy, tak typické pro Dolce & Gabbana.
Foto: Reuters
Na afterparty pro „fashion smetánku“ nechyběli kromě Kiminy rodiny například Stephania Shepherd, Ray Romulus nebo Natalie Halcro. Naší pozornosti nemohla uniknout fotka z Kimina Instagramu. Na fotce je Kim ve společnosti Heleny Christensen a Evy Herzigové (vpravo), rodačkou z Litvínova a světovou supermodelkou.
Do outfitů Dolce & Gabanna se neoblékla pouze Kim ale i celá její rodina včetně nejstarší dcery North.