Více
    Redakce

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Jednu z nejvíce ikonických britských značek již několik sezón trápí zpomalující se prodeje a nízká poptávka. Módní dům Burberry zaostával za konkurencí navzdory tomu, že většina luxusních módních značek dlouhodobě bojuje s klesající poptávkou ze strany čínských zákazníků či trvající globální inflací. Zdá se ovšem, že výsledky z druhého čtvrtletí přinesly společnosti značnou úlevu.

    Značka totiž zaznamenala světové zlepšení prodejů. Srovnatelné tržby mezi dubnem a červnem spadly o pouhé procento, i když analytici očekávali propad o tři procenta. Loni ve stejném období přitom poklesly až o 21 procent. Důvodem je především změna strategie, kterou přinesl nový ředitel Josh Schulman. Britská značka ho do rozhodující vedoucí pozice dosadila teprve loni v létě.

    Zdroj: Burberry

    „Bereme to krok za krokem, ale jsme optimističtí ohledně nadcházejících čtvrtletích i našeho byznysu,“ okomentoval Schulman nečekaně pozitivní výsledky. „Ještě před rokem jsem si nedokázal představit množství pokroku, který náš výjimečný tým vytvořil,“ dodal. V jádru jeho strategie pak leží návrat k nadčasovému britskému luxusu a tedy samotným kořenům ikonické značky.

    Burberry pomohlo zjednodušení nabídky. Značka však plánuje i propouštět

    Společnost Burberry proto v uplynulých měsících vydala několik kampaní vyzdvihujících typickou „britskost“. Ať už se jedná o lásku k čaji, nebo slavnému hudebnímu festivalu Glastonbury. Kromě toho se zaměřila na nabídku kabátů, bund a pláštěnek, která ji kdysi poprvé proslavila. Jisté zjednodušení tak pomohlo zákazníkům opět vidět, co na slavné britské značce kdysi tak milovali.

    Módní společnost pak zaznamenala zlepšení prodejů ve všech regionech, nejvíce se jí ovšem dařilo v Americe, Evropě, Indii, Africe a na Středním východě. Luxusní značka kromě obnovené nabídky odhalila letos v květnu rovněž plán na úsporu nákladů. Jeho součástí je zmenšení pracovní síly o 20 procent, a to do roku 2027. Případné změny by se měly dotknout na 25 procent zaměstnanců.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    - Reklama -

    Jednu z nejvíce ikonických britských značek již několik sezón trápí zpomalující se prodeje a nízká poptávka. Módní dům Burberry zaostával za konkurencí navzdory tomu, že většina luxusních módních značek dlouhodobě bojuje s klesající poptávkou ze strany čínských zákazníků či trvající globální inflací. Zdá se ovšem, že výsledky z druhého čtvrtletí přinesly společnosti značnou úlevu.

    Značka totiž zaznamenala světové zlepšení prodejů. Srovnatelné tržby mezi dubnem a červnem spadly o pouhé procento, i když analytici očekávali propad o tři procenta. Loni ve stejném období přitom poklesly až o 21 procent. Důvodem je především změna strategie, kterou přinesl nový ředitel Josh Schulman. Britská značka ho do rozhodující vedoucí pozice dosadila teprve loni v létě.

    Zdroj: Burberry

    - Reklama -

    „Bereme to krok za krokem, ale jsme optimističtí ohledně nadcházejících čtvrtletích i našeho byznysu,“ okomentoval Schulman nečekaně pozitivní výsledky. „Ještě před rokem jsem si nedokázal představit množství pokroku, který náš výjimečný tým vytvořil,“ dodal. V jádru jeho strategie pak leží návrat k nadčasovému britskému luxusu a tedy samotným kořenům ikonické značky.

    Burberry pomohlo zjednodušení nabídky. Značka však plánuje i propouštět

    Společnost Burberry proto v uplynulých měsících vydala několik kampaní vyzdvihujících typickou „britskost“. Ať už se jedná o lásku k čaji, nebo slavnému hudebnímu festivalu Glastonbury. Kromě toho se zaměřila na nabídku kabátů, bund a pláštěnek, která ji kdysi poprvé proslavila. Jisté zjednodušení tak pomohlo zákazníkům opět vidět, co na slavné britské značce kdysi tak milovali.

    Módní společnost pak zaznamenala zlepšení prodejů ve všech regionech, nejvíce se jí ovšem dařilo v Americe, Evropě, Indii, Africe a na Středním východě. Luxusní značka kromě obnovené nabídky odhalila letos v květnu rovněž plán na úsporu nákladů. Jeho součástí je zmenšení pracovní síly o 20 procent, a to do roku 2027. Případné změny by se měly dotknout na 25 procent zaměstnanců.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Podzimní chmury zažene relax. Utečte do luxusních vinařských hotelů

    Konec léta nemusí nutně znamenat konec odpočinku. Pokud se obáváte podzimních chmur, zažeňte je perfektní dovolenou v jednom z nejlepších evropských vinařských hotelů. Nejen, že vás čeká relax daleko od rušných měst, přivítá vás také sklenka delikátního vína, a často i útulné prostory specializovaných spa a michelinských restaurací.

    Film Marty Supreme zpečetil trend 50. let. Z módy však nikdy nevyšel

    Klasická 50. léta a chystaný snímek Marty Supreme dokazují, že návraty do minulosti nikdy nevyjdou z trendu. Móda miluje nostalgii a uplynulé roky ukázaly, že retro vlnu lze vždy reinterpretovat. Trend „Eclectic Grandpa“ přinesl pletené svetry, široké kalhoty a dandy estetiku starosvětských dědečků. Styl tak otvírá dveře k hlubší inspiraci, a to i díky filmu s Timothée Chalamet.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―