Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Burberry právě oznámila, že debutová přehlídka Daniela Lee se uskuteční během London Fashion Week 2023.

    Lee byl jmenován hlavním kreativním ředitelem značky již v září letošního roku, kdy nahradil Riccarda Tisci, který byl na trůnu od roku 2018. Společnost Burberry oznámila, že první přehlídka Daniela Lee se uskuteční v 20. února. Podle instagramového účtu Style Not Com má značka několik týdnů předtím předvést také ukázku kampaně, která nabídne pečlivě vybranou řadu Burberry Classics, kterou nafotí sám Tyrone Lebon.

    Poslední přehlídka Burberry, ještě pod vedením Riccarda Tisci, se uskutečnila v rámci přeloženého London Fashion Week jaro/léto 2023. Vzhledem k úmrtí Jejího Veličenstva královny Alžběty II. se Burberry rozhodlo zrušit svou velkolepou přehlídku a uspořádalo mnohem komornější akci, zredukovanou na pouhých několik stovek hostů, což přehlídku jen více zintenzivnilo. Hosté se mohli plně soustředit na předváděné modely, ale i samotný formát přehlídky.

    Kanye West, Stormzy, Headie One, Anna Wintour, Gillian Anderson, Edward Enninful, Pa Salieu, Luka Sabbat a mnoho dalších sedělo v první řadě, zatímco Naomi Campbell a Bella Hadid se procházely po provizorním molu, které nakonec vzniklo ve skladu. Sopránová operní pěvkyně Nadine Sierra a London Contemporary Orchestra zahráli speciálně pro přehlídku objednanou skladbu, která začínala tiše a pak se stupňovala v napětí, čímž umocnila celkový dojem ze samotné přehlídky.

    Foto: Hypebeast

    Vzhled byl typický pro značku Burberry a podpořil ho ikonický károvaný potisk. Smyslnost a citlivost byly hlavními hesly a Tisci uhodil na hřebíček na hlavičku. Výsledek byl zábavný a místy snad pozměňoval tradice.

    „KOLEKCE JE INSPIROVÁNA PLÁŽÍ JAKO MÍSTEM, KDE SE SETKÁVÁ LIDSTVO, MÍSTEM, KDE SE STŘETÁVAJÍ RŮZNÉ SVĚTY.“

    Riccardo Tisci, kreativní ředitel

    Ve všem byla cítit ona smyslnost, ale také jakési skrývání. Je to něco, co jsme mohli vidět po celou sezónu SS23 – sex, ale ne zjevný. Tisci představil jiné představy a ideály „britskosti“ prostřednictvím oblečení – mládí a zkušenost, intimní a veřejné, syrové proti rafinovanému. Mísení protichůdných pocitů vede k energizujícím kontrastům v ideologii a tělesnosti. Temperamentní britské počasí a následně i temperament Britů inspirovaly přístup, který oslavuje pojetí vrstvení, skrývání i odhalování těla, oděv dynamický ve svém potenciálu odhalení.

    Ovšem éra Riccarda Tisci v Burberry je pryč a my se nyní můžeme těšit na únor a na to, co jeho mladší následovník Daniel Lee představí.

    Zdroj: hypebeast.com, hypebae.com, youtube, instagram, us.burberry.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Burberry oznamuje debutovou přehlídku Daniela Lee

    ― Reklama ―

    Společnost Burberry právě oznámila, že debutová přehlídka Daniela Lee se uskuteční během London Fashion Week 2023.

    Lee byl jmenován hlavním kreativním ředitelem značky již v září letošního roku, kdy nahradil Riccarda Tisci, který byl na trůnu od roku 2018. Společnost Burberry oznámila, že první přehlídka Daniela Lee se uskuteční v 20. února. Podle instagramového účtu Style Not Com má značka několik týdnů předtím předvést také ukázku kampaně, která nabídne pečlivě vybranou řadu Burberry Classics, kterou nafotí sám Tyrone Lebon.

    Poslední přehlídka Burberry, ještě pod vedením Riccarda Tisci, se uskutečnila v rámci přeloženého London Fashion Week jaro/léto 2023. Vzhledem k úmrtí Jejího Veličenstva královny Alžběty II. se Burberry rozhodlo zrušit svou velkolepou přehlídku a uspořádalo mnohem komornější akci, zredukovanou na pouhých několik stovek hostů, což přehlídku jen více zintenzivnilo. Hosté se mohli plně soustředit na předváděné modely, ale i samotný formát přehlídky.

    Kanye West, Stormzy, Headie One, Anna Wintour, Gillian Anderson, Edward Enninful, Pa Salieu, Luka Sabbat a mnoho dalších sedělo v první řadě, zatímco Naomi Campbell a Bella Hadid se procházely po provizorním molu, které nakonec vzniklo ve skladu. Sopránová operní pěvkyně Nadine Sierra a London Contemporary Orchestra zahráli speciálně pro přehlídku objednanou skladbu, která začínala tiše a pak se stupňovala v napětí, čímž umocnila celkový dojem ze samotné přehlídky.

    Foto: Hypebeast

    Vzhled byl typický pro značku Burberry a podpořil ho ikonický károvaný potisk. Smyslnost a citlivost byly hlavními hesly a Tisci uhodil na hřebíček na hlavičku. Výsledek byl zábavný a místy snad pozměňoval tradice.

    „KOLEKCE JE INSPIROVÁNA PLÁŽÍ JAKO MÍSTEM, KDE SE SETKÁVÁ LIDSTVO, MÍSTEM, KDE SE STŘETÁVAJÍ RŮZNÉ SVĚTY.“

    Riccardo Tisci, kreativní ředitel

    Ve všem byla cítit ona smyslnost, ale také jakési skrývání. Je to něco, co jsme mohli vidět po celou sezónu SS23 – sex, ale ne zjevný. Tisci představil jiné představy a ideály „britskosti“ prostřednictvím oblečení – mládí a zkušenost, intimní a veřejné, syrové proti rafinovanému. Mísení protichůdných pocitů vede k energizujícím kontrastům v ideologii a tělesnosti. Temperamentní britské počasí a následně i temperament Britů inspirovaly přístup, který oslavuje pojetí vrstvení, skrývání i odhalování těla, oděv dynamický ve svém potenciálu odhalení.

    Ovšem éra Riccarda Tisci v Burberry je pryč a my se nyní můžeme těšit na únor a na to, co jeho mladší následovník Daniel Lee představí.

    Zdroj: hypebeast.com, hypebae.com, youtube, instagram, us.burberry.com

    ― Reklama ―

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―