Více

    ― Reklama ―

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Lze jen těžko určit, co přišlo dřív. Zda se známé beauty značky rozhodly cílit na mladší zákazníky, nebo zda k nim s jiskrou v očích přiběhly samotné děti. Nelze totiž popřít zásadní změny v dospívání generace Alfa. Současná pop kultura způsobuje, že na rozdíl od svých „předchůdců“ dospívají mnohem dříve. Nutí je k tomu nejen trendy seriály a filmy, ale také sociální sítě a populární influenceři.

    Zároveň však lze jen s obtížemi přehlédnout marketing mnoha beauty značek, jasně cílený na nedospělé zákazníky. Láká je nejen mladými modelkami, ale také roztomilými obaly, činícími z produktů spíše hračky než kosmetiku se silnými aktivními ingrediencemi. Názory na obsesi dětí stojících těsně před pubertou, takzvaných tweens, skincare a make-upem se pak různí. Převládají ovšem spíše negativní komentáře.

    Mladí beauty nadšenci si proto na internetu vysloužili přezdívku Sephora kids. Na sociálních sítích se totiž objevily stížnosti na jejich chování ve zmíněném kosmetickém obchodě. Děti mají být často neslušné, a to jak k prodavačům, tak zákazníkům. Někteří návštěvníci reportovali i o tom, že jim děti vytrhávaly populární produkty z rukou. Jiné zase dle nich odmítaly přijmout, že jejich vysněné produkty nejsou určené pro tak mladou pleť.

    Zájem o kosmetiku škodlivý není. Její aktivní ingredience ovšem ano

    Největším problémem však není občasné nepříjemné chování dětí, ale samotný nákup kosmetických produktů. Tweens totiž k dokonalé perfektní skincare rutině nepotřebují nic víc než čisticí gel, krém a krém na opalování. Řada tonerů, sér nebo peelingů totiž může narušit jejich kožní bariéru nebo způsobit alergické reakce, svědění či otoky. Jejich aktivní ingredience zkrátka mladé pleti nepomáhají, naopak.

    @ellanicolebedingfield She wouldn’t threaten you in the isles though i swear 🤣😭 #sephorakids #drunkelephant #drunkelephantkids #sephorakids?? #sephorakid #byoma #kidsoftiktok ♬ Put That Down frfr – Carefree shoutout Fefe

    Není tedy potřeba dětem nutně zakazovat vstup do obchodů, jako je Sephora. Potřeba je především větší kontrola toho, co vkládají do svých nákupních košíků. Podobný dohled však zůstává na rodičích, nikoli samotných beauty značkách, mezi které patří například e.l.f. nebo Drunk Elephant. Jak jde totiž vidět na pokračujícím růstu jejich prodejů, ty se svých mladých zákazníků v nejbližší době jen tak nevzdají.

    Zdroje: Allure, CNN, BBC, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    - Reklama -

    Lze jen těžko určit, co přišlo dřív. Zda se známé beauty značky rozhodly cílit na mladší zákazníky, nebo zda k nim s jiskrou v očích přiběhly samotné děti. Nelze totiž popřít zásadní změny v dospívání generace Alfa. Současná pop kultura způsobuje, že na rozdíl od svých „předchůdců“ dospívají mnohem dříve. Nutí je k tomu nejen trendy seriály a filmy, ale také sociální sítě a populární influenceři.

    Zároveň však lze jen s obtížemi přehlédnout marketing mnoha beauty značek, jasně cílený na nedospělé zákazníky. Láká je nejen mladými modelkami, ale také roztomilými obaly, činícími z produktů spíše hračky než kosmetiku se silnými aktivními ingrediencemi. Názory na obsesi dětí stojících těsně před pubertou, takzvaných tweens, skincare a make-upem se pak různí. Převládají ovšem spíše negativní komentáře.

    Mladí beauty nadšenci si proto na internetu vysloužili přezdívku Sephora kids. Na sociálních sítích se totiž objevily stížnosti na jejich chování ve zmíněném kosmetickém obchodě. Děti mají být často neslušné, a to jak k prodavačům, tak zákazníkům. Někteří návštěvníci reportovali i o tom, že jim děti vytrhávaly populární produkty z rukou. Jiné zase dle nich odmítaly přijmout, že jejich vysněné produkty nejsou určené pro tak mladou pleť.

    - Reklama -

    Zájem o kosmetiku škodlivý není. Její aktivní ingredience ovšem ano

    Největším problémem však není občasné nepříjemné chování dětí, ale samotný nákup kosmetických produktů. Tweens totiž k dokonalé perfektní skincare rutině nepotřebují nic víc než čisticí gel, krém a krém na opalování. Řada tonerů, sér nebo peelingů totiž může narušit jejich kožní bariéru nebo způsobit alergické reakce, svědění či otoky. Jejich aktivní ingredience zkrátka mladé pleti nepomáhají, naopak.

    @ellanicolebedingfield She wouldn’t threaten you in the isles though i swear 🤣😭 #sephorakids #drunkelephant #drunkelephantkids #sephorakids?? #sephorakid #byoma #kidsoftiktok ♬ Put That Down frfr – Carefree shoutout Fefe

    Není tedy potřeba dětem nutně zakazovat vstup do obchodů, jako je Sephora. Potřeba je především větší kontrola toho, co vkládají do svých nákupních košíků. Podobný dohled však zůstává na rodičích, nikoli samotných beauty značkách, mezi které patří například e.l.f. nebo Drunk Elephant. Jak jde totiž vidět na pokračujícím růstu jejich prodejů, ty se svých mladých zákazníků v nejbližší době jen tak nevzdají.

    Zdroje: Allure, CNN, BBC, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta jako královna textury. Objevte kouzlo mistrovských kousků

    Pokud existuje módní dům, který dokázal povznést texturu na úroveň umění, pak je to bezesporu Bottega Veneta. Od svých ikonických intrecciato vzorů až po nejnovější experimenty s kůží, semišem a ultra originálními povrchy je značka již řadu let synonymem pro sofistikovanost, hmatový luxus a tiché mistrovství italského řemesla.

    Už vám nic nebude stát v cestě. Stylové tenisky, v nichž pokoříte kilometry

    Čeká-li vás v nejbližší době dovolená či větší výlet, součástí příprav by určitě měla být i volba vhodné obuvi. Zdá se to možná jako nepodstatný detail, ale pokud na vašich cestách rádi obdivujete populární místa, nachodíte klidně desítky kilometrů. Vybrané tenisky by tedy měly být pohodlné a zároveň stylové. Inspirujte se populárními oblíbenci.

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Wellness svět má letos jasno. Za královnu trendů jmenoval hydrataci

    Pití vody ještě nikdy nebylo tak sexy. Wellness svět vynesl letos do popředí hydrataci. Její rituál tak už dávno neobnáší jen trendy hrnek nebo lahev. Místo toho zahrnuje řadu "nezbytných" suplementů, od elektrolytů přes různé příchutě až po jedlé třpytky. Sociální síť TikTok tak učinila z běžné činnosti nový trend, bez kterého se neobejdete.

    Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

    Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―