Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kosmetické společnosti se zaměřují na čím dál mladší cílové skupiny. Kromě sér a očních krémů pro teenagery tak nabízí i speciální řady pro miminka. Rodiče jim mohou nadělit kompletní skincare řadu nebo luxusní parfém. I když se zdají jako poměrně nelogické, těší se čím dál větší oblibě.

    Diskuzi ohledně měnící se babycare odstartovalo oznámení módního domu Dior loni na podzim. Tehdy totiž značka zveřejnila „kompletní skincare řadu pro ty nejmenší“. Od té doby nabízí luxusní čisticí pěnu, hydratační tělové mléko nebo například zklidňující „cleansing water“ na obličej i tělo. Jedná se ovšem pouze o jeden z mnoha důkazů toho, že zájem o baby beauty narůstá.

    Zdroj: Dior

    Produkty jako Bonne Étoile od Dior, tedy voňavá voda slibující jemné tóny ovoce i květin, však vyvolávají otázky ohledně toho, zda miminka opravdu potřebují vše, co si užívají jejich rodiče. I když se beauty průmysl s každým rokem zaměřuje na čím dál mladší věkovou skupinu, nejedná se o naprostou novinku. Například starší verzi zmíněné voňavé vody vydal Dior poprvé už v roce 1970.

    Ne všechny produkty miminkům slouží. Na parfém mají ještě čas

    Touha potěšit své miminko exkluzivní kosmetickou řadu tak zcela nová není. Spíše se mění luxusní sektor, který se neustále rozrůstá a hledá další cesty, jak své zákazníky oslovit. Svou roli budou jistě hrát i sociální sítě, nekriticky šířící zidealizované baby skincare rutiny. Může se tak zdát, že jediným důvodem pro koupi ne zrovna levných baby beauty produktů je touha po luxusu. Někteří rodiče ovšem zmiňují i jiné důvody.

    Zdroj: Bonpoint, Tous

    Vysvětlují například, že nenalezli jiný přípravek, který by utěšil citlivou pleť jejich miminka. Takové uvažování je jistě pochopitelné, problém však spočívá v tom, že ne všechny baby produkty jsou pro ty nejmenší z nás vhodné. Například zmíněné parfémy mohou podle dermatoložky Hayley Goldbach, citované v The Guardian, přehlušit přirozenou vůni miminka, „která matkám pomáhá, aby si s ním vytvořily pouto“.

    @loveandpebble Baby facial for my little pebble 🥰 #babytiktok #babyskincare #babyskincareroutine ♬ original sound – BethChaddick

    Některé produkty zase obsahují příliš různých ingrediencí, jejichž kombinace může způsobit, že si na ně dítě vytvoří alergii. Platí pro ně zároveň stejná pravidla jako pro jejich rodiče. I dospělí se občas spletou a musí vyřadit krém nebo toner, který jim začne způsobovat nežádané účinky. Zůstává tedy otázkou, zda jsou podobné produkty určené skutečně pro miminka, nebo spíš pro jejich po luxusu prahnoucí rodiče.

    Zdroje: WWD, The Guardian, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beauty produkty už nepatří jen dospělým. Luxusní značky cílí na miminka

    Kosmetické společnosti se zaměřují na čím dál mladší cílové skupiny. Kromě sér a očních krémů pro teenagery tak nabízí i speciální řady pro miminka. Rodiče jim mohou nadělit kompletní skincare řadu nebo luxusní parfém. I když se zdají jako poměrně nelogické, těší se čím dál větší oblibě.

    Diskuzi ohledně měnící se babycare odstartovalo oznámení módního domu Dior loni na podzim. Tehdy totiž značka zveřejnila „kompletní skincare řadu pro ty nejmenší“. Od té doby nabízí luxusní čisticí pěnu, hydratační tělové mléko nebo například zklidňující „cleansing water“ na obličej i tělo. Jedná se ovšem pouze o jeden z mnoha důkazů toho, že zájem o baby beauty narůstá.

    Zdroj: Dior

    Produkty jako Bonne Étoile od Dior, tedy voňavá voda slibující jemné tóny ovoce i květin, však vyvolávají otázky ohledně toho, zda miminka opravdu potřebují vše, co si užívají jejich rodiče. I když se beauty průmysl s každým rokem zaměřuje na čím dál mladší věkovou skupinu, nejedná se o naprostou novinku. Například starší verzi zmíněné voňavé vody vydal Dior poprvé už v roce 1970.

    Ne všechny produkty miminkům slouží. Na parfém mají ještě čas

    Touha potěšit své miminko exkluzivní kosmetickou řadu tak zcela nová není. Spíše se mění luxusní sektor, který se neustále rozrůstá a hledá další cesty, jak své zákazníky oslovit. Svou roli budou jistě hrát i sociální sítě, nekriticky šířící zidealizované baby skincare rutiny. Může se tak zdát, že jediným důvodem pro koupi ne zrovna levných baby beauty produktů je touha po luxusu. Někteří rodiče ovšem zmiňují i jiné důvody.

    Zdroj: Bonpoint, Tous

    Vysvětlují například, že nenalezli jiný přípravek, který by utěšil citlivou pleť jejich miminka. Takové uvažování je jistě pochopitelné, problém však spočívá v tom, že ne všechny baby produkty jsou pro ty nejmenší z nás vhodné. Například zmíněné parfémy mohou podle dermatoložky Hayley Goldbach, citované v The Guardian, přehlušit přirozenou vůni miminka, „která matkám pomáhá, aby si s ním vytvořily pouto“.

    @loveandpebble Baby facial for my little pebble 🥰 #babytiktok #babyskincare #babyskincareroutine ♬ original sound – BethChaddick

    Některé produkty zase obsahují příliš různých ingrediencí, jejichž kombinace může způsobit, že si na ně dítě vytvoří alergii. Platí pro ně zároveň stejná pravidla jako pro jejich rodiče. I dospělí se občas spletou a musí vyřadit krém nebo toner, který jim začne způsobovat nežádané účinky. Zůstává tedy otázkou, zda jsou podobné produkty určené skutečně pro miminka, nebo spíš pro jejich po luxusu prahnoucí rodiče.

    Zdroje: WWD, The Guardian, TikTok

    ― Reklama ―

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―