Více

    Jaro se nese ve znamení vzrušujících kosmetických nováčků. Značky Chanel či Havlíkova apotéka vítají skincare novinky jako stvořené pro jarní pleťový reset. Parfémový dům Ourte uvádí svůj nejodvážnější gurmánský parfém s příchutí živočišnosti. Nový produkt odhaluje i modelka a influencerka Hailey Bieber, tentokrát v podobě tužky na rty. 

    Jemná pleť hezky česky podle Havlíkovy apotéky. Duo Alabaster a Opium vás rozzáří

    Svůj vlastní recept na hebkou a vyživenou pleť se rozhodl vytvořit například i oblíbený český love brand Havlíkova apotéka. Novinkou je hydratační duo v luxusním vintage provedení. Díky séru a pleťovému oleji vaše pleť letos na jaře rozkvete jako ta nejhezčí květinová zahrada. Hvězdnými složkami jsou tentokrát kyselina hyaluronová a makový olej.

    Protiklady se přitahují, a to i v případě séra Alabaster. Kombinace vysokomolekulární a nízkomolekulární kyseliny hyaluronové pleť hloubkově hydratuje. Zároveň na jejím povrchu vytváří ochranný film, zabraňující působení vnějších vlivů. Česká DNA značky se nezapře. Další účinnou složkou je totiž lípa malolistá se silnými antioxidačními vlastnostmi.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo doplňuje pleťový olej s příznačným názvem Opium. Hlavními ingrediencemi jsou makový olej a RonaCare® Poppy SE, tedy účinná látka z vlčího máku. Olej s podmanivou texturou slibuje redukci tmavých kruhů pod očima a láskyplné pohlazení suché pleti bojující se zánětem či ekzémem. V receptuře je obsažen i vitamin E, známý bojovník proti oxidačnímu stresu a předčasnému stárnutí.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hříšný parfém od Ourte budete chtít sníst

    Na trhu přistála rovněž novinka od českého parfémového domu Ourte. Lákavé portfolio niche hédonistických parfémů rozšiřuje unisex vůně s názvem Crispy Porn, která voní přesně tak, jak zní. Zakladatel značky Daniel Leitner totiž staví étos brandu na vytváření kompozic inspirovaných všemi pozemskými neřestmi.

    Zdroj: Ourte

    Olfaktorický zážitek k zakousnutí zajistí chutně znějící vonná kompozice. V základu se nachází černá vanilka s rumem a lahodným karamelem. Nejvíce vás však překvapí animální kastoreum, které celou vůni halí do oblaku divokosti. Na gurmánské notě se díky kávě a oříškům nese také srdce parfému. Sladkou tečkou na závěr je pak kokos.

    Chanel sází na luxus. Vzácné a inovativní ingredience séra Sublimage zaručují komplexní péči

    Značka Chanel pak letos na jaře rozšiřuje svou regenerační řadu Sublimage. Sublimage Le Sérum představuje všestranného pomocníka proti stárnutí. Složení totiž komplexně cílí nejen na boj proti vráskám, ale také na celkový komfort, texturu a sjednocení pleti. Výjimečné složení reflektuje prvotřídní luxus hluboce zakořeněný v DNA firmy.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanou madagaskarskou vanilku plocholistou, extrakt ze zlatobýlu a lipopeptid. Tato silná sestava posílí vaši pleť na všech frontách. V podobném duchu se nese i maska Sublimage Le Masque, obohacená o biomimetické lipidy. Při pravidelném používání slibuje posílení kožní bariéry a sametově hebkou kůži.

    Posedlost produkty na rty pokračuje. Díky tužce Rhode si vytvoříte každodenní soft glam

    Po ikonických lescích představuje Hailey Bieber a její značka Rhode další přírůstek do rodiny produktů na rty. S konturovací tužkou Peptide Lip Shape si můžete vyhrát. Pyšní se totiž oboustranným zakončením se silikonovým hrotem pro rozmazávání. Při obkreslování rtů tak není nutná preciznost. Můžete zajít za jejich obrys a následně linku rozmazat pro nenucený look.

    K mání je 11 různých přirozených odstínů, od růžové po tmavě hnědou. Firma je známá svými hybridními make-up produkty, jež obsahují i pečující složky. V případě Peptide Lip Shade je hlavní hydratační přísadou peptid, který má zároveň vyhlazující účinek. Druhé housle pak hraje výtažek z pískavice řecké seno, slibující plnější a pevnější vzhled rtů.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Rhode

    Beauty novinky: Přivítejte jaro s tužkou na rty od Rhode či regeneračním sérem od Chanel

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jaro se nese ve znamení vzrušujících kosmetických nováčků. Značky Chanel či Havlíkova apotéka vítají skincare novinky jako stvořené pro jarní pleťový reset. Parfémový dům Ourte uvádí svůj nejodvážnější gurmánský parfém s příchutí živočišnosti. Nový produkt odhaluje i modelka a influencerka Hailey Bieber, tentokrát v podobě tužky na rty. 

    - Reklama -

    Jemná pleť hezky česky podle Havlíkovy apotéky. Duo Alabaster a Opium vás rozzáří

    Svůj vlastní recept na hebkou a vyživenou pleť se rozhodl vytvořit například i oblíbený český love brand Havlíkova apotéka. Novinkou je hydratační duo v luxusním vintage provedení. Díky séru a pleťovému oleji vaše pleť letos na jaře rozkvete jako ta nejhezčí květinová zahrada. Hvězdnými složkami jsou tentokrát kyselina hyaluronová a makový olej.

    Protiklady se přitahují, a to i v případě séra Alabaster. Kombinace vysokomolekulární a nízkomolekulární kyseliny hyaluronové pleť hloubkově hydratuje. Zároveň na jejím povrchu vytváří ochranný film, zabraňující působení vnějších vlivů. Česká DNA značky se nezapře. Další účinnou složkou je totiž lípa malolistá se silnými antioxidačními vlastnostmi.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    - Reklama -

    Duo doplňuje pleťový olej s příznačným názvem Opium. Hlavními ingrediencemi jsou makový olej a RonaCare® Poppy SE, tedy účinná látka z vlčího máku. Olej s podmanivou texturou slibuje redukci tmavých kruhů pod očima a láskyplné pohlazení suché pleti bojující se zánětem či ekzémem. V receptuře je obsažen i vitamin E, známý bojovník proti oxidačnímu stresu a předčasnému stárnutí.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hříšný parfém od Ourte budete chtít sníst

    Na trhu přistála rovněž novinka od českého parfémového domu Ourte. Lákavé portfolio niche hédonistických parfémů rozšiřuje unisex vůně s názvem Crispy Porn, která voní přesně tak, jak zní. Zakladatel značky Daniel Leitner totiž staví étos brandu na vytváření kompozic inspirovaných všemi pozemskými neřestmi.

    Zdroj: Ourte

    Olfaktorický zážitek k zakousnutí zajistí chutně znějící vonná kompozice. V základu se nachází černá vanilka s rumem a lahodným karamelem. Nejvíce vás však překvapí animální kastoreum, které celou vůni halí do oblaku divokosti. Na gurmánské notě se díky kávě a oříškům nese také srdce parfému. Sladkou tečkou na závěr je pak kokos.

    Chanel sází na luxus. Vzácné a inovativní ingredience séra Sublimage zaručují komplexní péči

    Značka Chanel pak letos na jaře rozšiřuje svou regenerační řadu Sublimage. Sublimage Le Sérum představuje všestranného pomocníka proti stárnutí. Složení totiž komplexně cílí nejen na boj proti vráskám, ale také na celkový komfort, texturu a sjednocení pleti. Výjimečné složení reflektuje prvotřídní luxus hluboce zakořeněný v DNA firmy.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanou madagaskarskou vanilku plocholistou, extrakt ze zlatobýlu a lipopeptid. Tato silná sestava posílí vaši pleť na všech frontách. V podobném duchu se nese i maska Sublimage Le Masque, obohacená o biomimetické lipidy. Při pravidelném používání slibuje posílení kožní bariéry a sametově hebkou kůži.

    Posedlost produkty na rty pokračuje. Díky tužce Rhode si vytvoříte každodenní soft glam

    Po ikonických lescích představuje Hailey Bieber a její značka Rhode další přírůstek do rodiny produktů na rty. S konturovací tužkou Peptide Lip Shape si můžete vyhrát. Pyšní se totiž oboustranným zakončením se silikonovým hrotem pro rozmazávání. Při obkreslování rtů tak není nutná preciznost. Můžete zajít za jejich obrys a následně linku rozmazat pro nenucený look.

    K mání je 11 různých přirozených odstínů, od růžové po tmavě hnědou. Firma je známá svými hybridními make-up produkty, jež obsahují i pečující složky. V případě Peptide Lip Shade je hlavní hydratační přísadou peptid, který má zároveň vyhlazující účinek. Druhé housle pak hraje výtažek z pískavice řecké seno, slibující plnější a pevnější vzhled rtů.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    ― Reklama ―

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Návrhářka, která přepsala pravidla módy. Donatella Versace oslaví 70 let

    Módní scéna chystá party. Blíží se totiž narozeniny jedné z nejvlivnějších osobností v historii módy. Donatella Versace oslaví v pátek 2. května 70 let. Za svou úctyhodnou kariéru dokázala nejen přepsat pravidla módy, ale také učinit ze značky svého bratra celosvětový fenomén. Poprala se i s depresí a drogovou závislostí.

    Krásy Evropy na stříbrném podnose. Objevte je z pohodlí vlakového kupé

    Na cestování není kolikrát lákavá pouze vytoužená destinace, ale rovněž samotná cesta. Nejkrásnější kouty Evropy proto často ukrývají právě vlakové koleje vinoucí se kolem národních parků, průzračných jezer nebo malebných kopců. Vyberte si z řady proslulých vlaků, nabízejících tak úchvatné výhledy, že z nich už nikdy nebudete chtít vystoupit.

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    Bar nemusí být strašák. Stylová rutina zažene kocovinu i zbytečné kalorie

    Navštívit jednou za čas s přáteli bar patří ke společenskému životu. V takový večer byste určitě neměli přehnaně řešit nevhodnost ponocování nebo konzumace nezdravého jídla. Přesto se ale občas chceme další den cítit čerstvě a netoužíme ani nutně naplnit svůj kalorický příděl během pár hodin. V takovém případě pomůže jednoduchá barová rutina.

    Módní domy vyhlížejí luxusní dovolené. Připravují cruise kolekce pro rok 2026

    Slavné značky připravují tradičně kromě klasických ready-to-wear a honosných haute couture kolekcí také speciální cruise show. Jedná se o řady nabízející šatník pro vysněné luxusní dovolené. Často se proto konají v populárních destinacích, jako je Francie či Itálie. Módní svět tak v současnosti čeká na nadcházející cruise přehlídky pro rok 2026.

    Nasaďte skin care třešničku na dortu. K dokonalosti ji dovede toner

    Pleťové tonery vynesla v posledních měsících do popředí řada trendy produktů. Díky nim se začaly častěji objevovat na sociálních sítích i v doporučení oblíbených influencerů. Může se tak zdát, že tvoří nepostradatelnou součást skin care taštičky. Doopravdy však představují spíše perfektní třešničku na dortu vaší každodenní péče.

    Runway na Velké čínské zdi i Fontáně di Trevi. Znáte ikonické kolekce Fendi?

    V historii módy existuje jen pár momentů, které se nesmazatelně vryly do kolektivní paměti. Značka Fendi je bezesporu jedním z jejich tvůrců. Její přehlídky jsou sice tradiční prezentací ready-to-wear, zároveň ale také velkolepými performancemi, které ctí historii a architekturu míst, kde se konají. Od barokních kašen po starověké monumenty, Fendi přetváří ikonické lokace na nejexkluzivnější módní mola na světě.

    Ralph Lauren vrací na scénu romantismus. Vtisknul mu moderní nádech

    Kolekcí z dílny Ralph Lauren pro letošní podzim prostoupil moderní romantismus. Zřejmé to bylo i ze samotného názvu kolekce, The Modern Romantics, která nabídla nespočet volánů, na zem sahajících rozevlátých šatů, krajkových detailů a vypasovaných semišových sak. Známý návrhář opět dokázal, že umí vytvořit nezapomenutelný zážitek.

    Zapomenutý brand Desigual v novém kabátě. Umně cílí na generaci Z

    Kdysi to byl vizuální chaos. Značka Desigual stála na rohu ulice módy a křičela všechno najednou. Barevné potisky, hippie výšivky, asijské mandaly nebo nápisy všude a ke všemu. Všichni jsme ji slyšeli. Někteří z nás ji dokonce nosili. Ale dnes? Dnes známý brand přišel, odložil megafon a začal šeptat přesně tak, jak to má generace Z ráda.

    Dvoufázové čištění pleti. Revoluce ve skincare, nebo zbytečný krok?

    Dvoufázové čištění pleti si mezi beauty nadšenci získalo opravdu kultovní status. První krok představuje olejový cleanser na rozpuštění SPF a make-upu. Druhý krok zase zbaví pleť nečistot a zbytků předchozího produktu. Zatímco jedni tvrdí, že jde o klíč ke zdravé pleti, jiní varují, že může narušit ochrannou bariéru. Kde je tedy pravda?

    Štěstí ukryté v outfitu. Odemkněte sílu dopamine dressing

    Již Miranda z ikonického filmu filmu Ďábel nosí Pradu ukázala na příkladu blankytně modrého svetru důležitost barev v módním světě. Jejich význam však sahá daleko za hranice estetičnosti. Důkazem je takzvaný dopamine dressing, tedy tvorba outfitů vyvolávajících příjemné pocity. V potaz pak musíte vzít jak barvu, tak styl a texturu.

    Pomíjivé pozlátko, či seriózní investice? Designerské hodinky šlapou na paty tradičním značkám

    Hodinky bezesporu patří mezi klasické módní doplňky. Jedná se ale také o komoditu, představující pro mnoho lidí na světě důležitý investiční potenciál. Zde se tedy názory tříští. Na jedné straně krásné modely od luxusních módních domů, na té druhé tradiční značky vyrábějící produkty uchovávající hodnotu. Mohou si ale vzájemně konkurovat?

    Vpusťte na balkon jaro. Proměnu zařídí závěsy i nová podlaha

    S delšími dny se prodlužují také naše chvilky strávené venku. Balkon tak představuje ideální kompromis mezi domácím pohodlím a touhou vychutnat si příjemné počasí. Darujte mu proto po zimním spánku jarní proměnu, kterou vykouzlíte za pomocí pár snadných kroků. Nový dech mu darují závěsy, světýlka, skládací stolek či další vychytávky.

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―