Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Balenciaga požaduje nejméně 25 milionů dolarů jako náhradu škody od produkční společnosti, která stojí za reklamní kampaní, kvůli níž se luxusní módní dům stal na začátku prázdninové nákupní sezóny terčem ostré kritiky.

    Balenciaga podala v pátek u Nejvyššího soudu státu New York na Manhattanu žalobu, v níž tvrdí, že produkční společnost North Six Inc. a scénograf Nicholas Des Jardins použili na fotografiích v reklamní kampani bez povolení dokumenty týkající se případu „dětské pornografie“. Informují o tom servery Businessoffashion.com a Bloomberg.com.

    V důsledku toho si veřejnost a média „falešně a děsivě spojily značku Balenciaga s odpudivým a hluboce znepokojujícím tématem„, uvedl módní dům v soudních dokumentech. Zástupce společnosti North Six Inc. se zatím odmítl vyjádřit.

    Společnost Balenciaga se v pondělí znovu omluvila a v prohlášení uvedla, že přebírá „plnou odpovědnost za nedostatečný dohled a kontrolu dokumentů,“ a dodala, že „mohli postupovat jinak.“

    Módní značka se také znovu omluvila za samotnou reklamní kampaň, v níž byly zobrazeny děti držící plyšové medvídky, kteří byli oblečeni do něčeho, co vypadalo jako bondáž. Společnost tyto obrázky rovněž odstranila ze všech svých reklamních materiálů.

    Širší veřejnost na „skandál“ upozornila především influencerka a podnikatelka Kim Kardashian ve svém prohlášení na sociálních sítích, že přehodnocuje svůj vztah s Balenciagou. V neděli sdělila svým 334 milionům sledujících na Instagramu, že její budoucí vztah se značkou bude založen na její „ochotě přijmout odpovědnost za něco, co se nemělo nikdy stát“.

    Foto: Reuters

    „Na bezpečí dětí musíme dohlížet a jakékoli pokusy o normalizaci zneužívání dětí jakýmkoliv způsobem by neměly mít v naší společnosti místo,“ uvedla Kardashianová.

    Kardashianová se objevila již v mnoha reklamních kampaních značky. V loňském roce se například účastnila galavečeru Met Gala v kompletním outfitu od Balenciaga.

    Web Businessoffashion.com odkazuje na dubnovou zprávu Banky HSBC, která odhadla, že Balenciaga v roce 2021 dosáhla tržeb ve výši přibližně 1,76 miliardy eur (1,82 miliardy dolarů).

    Značka se na začátku tohoto měsíce dostala na titulní stránky novin, když přestala spolupracovat s Ye, rapperem dříve známým jako Kanye West, poté, co zveřejnil antisemitské příspěvky. Ye je bývalým manželem Kardashianové.

    Zdroj: Businessoffashion.com, Bloomberg.com, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Balenciaga požaduje 25 milionů dolarů od společnosti, která vytvořila kontroverzní reklamu

    ― Reklama ―

    Společnost Balenciaga požaduje nejméně 25 milionů dolarů jako náhradu škody od produkční společnosti, která stojí za reklamní kampaní, kvůli níž se luxusní módní dům stal na začátku prázdninové nákupní sezóny terčem ostré kritiky.

    Balenciaga podala v pátek u Nejvyššího soudu státu New York na Manhattanu žalobu, v níž tvrdí, že produkční společnost North Six Inc. a scénograf Nicholas Des Jardins použili na fotografiích v reklamní kampani bez povolení dokumenty týkající se případu „dětské pornografie“. Informují o tom servery Businessoffashion.com a Bloomberg.com.

    V důsledku toho si veřejnost a média „falešně a děsivě spojily značku Balenciaga s odpudivým a hluboce znepokojujícím tématem„, uvedl módní dům v soudních dokumentech. Zástupce společnosti North Six Inc. se zatím odmítl vyjádřit.

    Společnost Balenciaga se v pondělí znovu omluvila a v prohlášení uvedla, že přebírá „plnou odpovědnost za nedostatečný dohled a kontrolu dokumentů,“ a dodala, že „mohli postupovat jinak.“

    Módní značka se také znovu omluvila za samotnou reklamní kampaň, v níž byly zobrazeny děti držící plyšové medvídky, kteří byli oblečeni do něčeho, co vypadalo jako bondáž. Společnost tyto obrázky rovněž odstranila ze všech svých reklamních materiálů.

    Širší veřejnost na „skandál“ upozornila především influencerka a podnikatelka Kim Kardashian ve svém prohlášení na sociálních sítích, že přehodnocuje svůj vztah s Balenciagou. V neděli sdělila svým 334 milionům sledujících na Instagramu, že její budoucí vztah se značkou bude založen na její „ochotě přijmout odpovědnost za něco, co se nemělo nikdy stát“.

    Foto: Reuters

    „Na bezpečí dětí musíme dohlížet a jakékoli pokusy o normalizaci zneužívání dětí jakýmkoliv způsobem by neměly mít v naší společnosti místo,“ uvedla Kardashianová.

    Kardashianová se objevila již v mnoha reklamních kampaních značky. V loňském roce se například účastnila galavečeru Met Gala v kompletním outfitu od Balenciaga.

    Web Businessoffashion.com odkazuje na dubnovou zprávu Banky HSBC, která odhadla, že Balenciaga v roce 2021 dosáhla tržeb ve výši přibližně 1,76 miliardy eur (1,82 miliardy dolarů).

    Značka se na začátku tohoto měsíce dostala na titulní stránky novin, když přestala spolupracovat s Ye, rapperem dříve známým jako Kanye West, poté, co zveřejnil antisemitské příspěvky. Ye je bývalým manželem Kardashianové.

    Zdroj: Businessoffashion.com, Bloomberg.com, Instagram

    ― Reklama ―

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―