Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Rodeo Bag jako vzácné dědictví. Balenciaga vložila kabelku do náručí třech slavných žen

    Nová kabelka Rodeo Bag z dílny Balenciaga má představovat luxusní a vzácný kousek, který se bude v rodinách jeho majitelů dědit po generace. Alespoň takový dojem chtěla značka zachytit ve své nejnovější kampani s názvem The Characters Campaign. Zapojila do ní totiž tři slavné ženy, tedy modelku a influencerku Kim Kardashian a herečky Isabelle Huppert a Naomi Watts.

    Zdroj: Balenciaga

    Všechny ikony tak mají svou krásou i sílou ukázat, že jsou si luxusní kabelky hodné. „Jsou oblečené do typického Balenciaga ready-to-wear, tedy večerních šatů, ostrých podpatků i měnících se siluet,“ popsala pak reklamu značka. Slavný módní dům tak opět potvrdil svou schopnost propojovat se se slavnými osobnostmi. Jak Kim Kardashian, tak Isabelle Hupper se v minulosti objevily jako modelky na jeho runway.

    Prada v nové kampani prozradila svou interpretaci módy. Chápe ji jako konverzaci

    Novou hvězdnou kampaň vydal také italský módní dům Prada. Rovněž on do ní zapojil řadu známých osobností, které jsou ovšem zároveň jeho ambasadory. Patří mezi ně herci Harris Dickinson a Damson Idris nebo herečky Hunter Schafer, Letitia Wright a Ma Yili. I když mají čerstvé fotografie představovat především nejnovější podzimní kolekci, nesou i další skrytý význam, týkající se smyslu módy.

    Zdroj: Prada

    Slavná značka se totiž v kampani, nafocené Willym Vanderperre, a videu, vytvořeným Mirandou July a Garrettem Bradley, zaměřila na konverzaci. Dle ní totiž vystihuje esenci módy. „Každá naše kolekce je rozhovor, hra různých názorů a pohledů, a to jak uvnitř samotných designů, tak mezi návrhy a diváky. Móda je výměna,“ popsali zástupci společnosti svůj záměr.

    Hvězdní ambasadoři jsou proto na fotografiích i ve videu kampaně s názvem Now That We’re Here znázornění uprostřed náhodné konverzace. Nikdy ovšem zcela neslyšíme obsah toho, co si předávají. Prada pak hodlá rozhovory vytvořit i mezi svými zákazníky. Jako součást reklamy totiž představí speciální kartičky, které nabízejí témata pro hlubší konverzace.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Rodeo Bag jako vzácné dědictví. Balenciaga vložila kabelku do náručí třech slavných žen

    Nová kabelka Rodeo Bag z dílny Balenciaga má představovat luxusní a vzácný kousek, který se bude v rodinách jeho majitelů dědit po generace. Alespoň takový dojem chtěla značka zachytit ve své nejnovější kampani s názvem The Characters Campaign. Zapojila do ní totiž tři slavné ženy, tedy modelku a influencerku Kim Kardashian a herečky Isabelle Huppert a Naomi Watts.

    Zdroj: Balenciaga

    Všechny ikony tak mají svou krásou i sílou ukázat, že jsou si luxusní kabelky hodné. „Jsou oblečené do typického Balenciaga ready-to-wear, tedy večerních šatů, ostrých podpatků i měnících se siluet,“ popsala pak reklamu značka. Slavný módní dům tak opět potvrdil svou schopnost propojovat se se slavnými osobnostmi. Jak Kim Kardashian, tak Isabelle Hupper se v minulosti objevily jako modelky na jeho runway.

    Prada v nové kampani prozradila svou interpretaci módy. Chápe ji jako konverzaci

    Novou hvězdnou kampaň vydal také italský módní dům Prada. Rovněž on do ní zapojil řadu známých osobností, které jsou ovšem zároveň jeho ambasadory. Patří mezi ně herci Harris Dickinson a Damson Idris nebo herečky Hunter Schafer, Letitia Wright a Ma Yili. I když mají čerstvé fotografie představovat především nejnovější podzimní kolekci, nesou i další skrytý význam, týkající se smyslu módy.

    Zdroj: Prada

    Slavná značka se totiž v kampani, nafocené Willym Vanderperre, a videu, vytvořeným Mirandou July a Garrettem Bradley, zaměřila na konverzaci. Dle ní totiž vystihuje esenci módy. „Každá naše kolekce je rozhovor, hra různých názorů a pohledů, a to jak uvnitř samotných designů, tak mezi návrhy a diváky. Móda je výměna,“ popsali zástupci společnosti svůj záměr.

    Hvězdní ambasadoři jsou proto na fotografiích i ve videu kampaně s názvem Now That We’re Here znázornění uprostřed náhodné konverzace. Nikdy ovšem zcela neslyšíme obsah toho, co si předávají. Prada pak hodlá rozhovory vytvořit i mezi svými zákazníky. Jako součást reklamy totiž představí speciální kartičky, které nabízejí témata pro hlubší konverzace.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―