Více

    ― Reklama ―

    Antoine Arnault se stává generálním ředitelem a místopředsedou představenstva holdingu Christian Dior SE, který ovládá LVMH. Jmenování přichází současně s přeměnou Financière Agache, hlavní holdingové společnosti majitele Bernarda Arnaulta, na komanditní akciovou společnost.

    Cílem přeměny, která započala již v loni v červenci, je předat kontrolu nad tímto subjektem jeho pěti dětem: Delphine Arnault, Antoine Arnault, Alexandre Arnault, Frédéric Arnault a Jean Arnault.

    Všichni z nich pracují pro značky LVMH – včetně Louis Vuitton, Tiffany & Co. a Tag Heuer. Nyní jsou připraveni vystřídat svého otce v čele skupiny.

    V dubnu loňského roku akcionáři LVMH odhlasovali 81,6 procenta hlasy ve prospěch usnesení o prodloužení věkové hranice pro dlouholetého předsedu představenstva a generálního ředitele Bernarda Arnaulta, kterému je 73 let, na 80 let. Dříve stanovy společnosti měly věkovou hranici pro výkon funkce generálního ředitele na 75 let.

    Ve společnosti Christian Dior SE přebírá Antoine Arnault funkci po Sidneym Toledanovi, který se rozhodl odejít z pozice výkonného ředitele. Změny byly schváleny na zasedání výboru pro nominace a odměňování v Paříži ve čtvrtek večer.

    V krátkém prohlášení vydaném v pátek ráno Bernard Arnault, který je předsedou představenstva společnosti Christian Dior SE, uvedl, že se připojil k ostatním členům představenstva, aby „srdečně poděkoval Sidneymu Toledanovi za maximální profesionalitu, kterou vždy projevoval při výkonu tohoto mandátu důvěry“.

    „Byl jsem opravdu dojat,“ řekl Toledano, který nadále zůstává ve funkci předsedy a generálního ředitele skupiny LVMH Fashion Group, do níž patří značky Celine, Loewe, Givenchy, Kenzo, Pucci, Marc Jacobs, Patou a Moynat. „Mé poslání v LVMH pokračuje, pracuji pro skupinu a pro rodinu.“

    Toledano, který 20 let vedl módní dům Christian Dior Couture, zastával stejnou dobu stejný titul v holdingové společnosti Christian Dior SE. „Mise splněna a jsem rád, že nyní otěže přebírá Antoine, někdo z rodiny. Dává to smysl,“ řekl Toledano.

    Antoine Arnault přebírá nový titul vedle svých funkcí generálního ředitele společnosti Berluti, předsedy představenstva společnosti Loro Piana a vedoucího oddělení komunikace, image a životního prostředí v LVMH.

    „Tato volba byla učiněna v souvislosti s přeměnou společnosti Agache SE na komanditní akciovou společnost, k níž došlo 6. prosince, a umožní zachovat dlouhodobou rodinnou kontrolu nad společnostmi Christian Dior SE a LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE,“ uvádí se v pátečním prohlášení.

    Dior SE je společnost kótovaná na burze, která je pro rodinu velmi symbolická, protože Christian Dior byl jednou z klíčových akvizic Bernarda Arnaulta, která zahájila budování největší světové luxusní společnosti.

    Agache je majoritním akcionářem společností Christian Dior SE a LVMH SE. Podle údajů regulátora burzy AMF kontroluje rodinná skupina Arnaultů kumulativně 48 % kapitálu LVMH a 63,7 % hlasovacích práv. Zároveň drží 97,5 procenta kapitálu společnosti Christian Dior SE, která ovládá LVMH, a 98,4 procenta hlasovacích práv.

    Zdroj: WWD.com, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Antoine Arnault se stává generálním ředitelem společnosti Christian Dior SE

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Antoine Arnault se stává generálním ředitelem a místopředsedou představenstva holdingu Christian Dior SE, který ovládá LVMH. Jmenování přichází současně s přeměnou Financière Agache, hlavní holdingové společnosti majitele Bernarda Arnaulta, na komanditní akciovou společnost.

    - Reklama -

    Cílem přeměny, která započala již v loni v červenci, je předat kontrolu nad tímto subjektem jeho pěti dětem: Delphine Arnault, Antoine Arnault, Alexandre Arnault, Frédéric Arnault a Jean Arnault.

    Všichni z nich pracují pro značky LVMH – včetně Louis Vuitton, Tiffany & Co. a Tag Heuer. Nyní jsou připraveni vystřídat svého otce v čele skupiny.

    V dubnu loňského roku akcionáři LVMH odhlasovali 81,6 procenta hlasy ve prospěch usnesení o prodloužení věkové hranice pro dlouholetého předsedu představenstva a generálního ředitele Bernarda Arnaulta, kterému je 73 let, na 80 let. Dříve stanovy společnosti měly věkovou hranici pro výkon funkce generálního ředitele na 75 let.

    - Reklama -

    Ve společnosti Christian Dior SE přebírá Antoine Arnault funkci po Sidneym Toledanovi, který se rozhodl odejít z pozice výkonného ředitele. Změny byly schváleny na zasedání výboru pro nominace a odměňování v Paříži ve čtvrtek večer.

    V krátkém prohlášení vydaném v pátek ráno Bernard Arnault, který je předsedou představenstva společnosti Christian Dior SE, uvedl, že se připojil k ostatním členům představenstva, aby „srdečně poděkoval Sidneymu Toledanovi za maximální profesionalitu, kterou vždy projevoval při výkonu tohoto mandátu důvěry“.

    „Byl jsem opravdu dojat,“ řekl Toledano, který nadále zůstává ve funkci předsedy a generálního ředitele skupiny LVMH Fashion Group, do níž patří značky Celine, Loewe, Givenchy, Kenzo, Pucci, Marc Jacobs, Patou a Moynat. „Mé poslání v LVMH pokračuje, pracuji pro skupinu a pro rodinu.“

    Toledano, který 20 let vedl módní dům Christian Dior Couture, zastával stejnou dobu stejný titul v holdingové společnosti Christian Dior SE. „Mise splněna a jsem rád, že nyní otěže přebírá Antoine, někdo z rodiny. Dává to smysl,“ řekl Toledano.

    Antoine Arnault přebírá nový titul vedle svých funkcí generálního ředitele společnosti Berluti, předsedy představenstva společnosti Loro Piana a vedoucího oddělení komunikace, image a životního prostředí v LVMH.

    „Tato volba byla učiněna v souvislosti s přeměnou společnosti Agache SE na komanditní akciovou společnost, k níž došlo 6. prosince, a umožní zachovat dlouhodobou rodinnou kontrolu nad společnostmi Christian Dior SE a LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE,“ uvádí se v pátečním prohlášení.

    Dior SE je společnost kótovaná na burze, která je pro rodinu velmi symbolická, protože Christian Dior byl jednou z klíčových akvizic Bernarda Arnaulta, která zahájila budování největší světové luxusní společnosti.

    Agache je majoritním akcionářem společností Christian Dior SE a LVMH SE. Podle údajů regulátora burzy AMF kontroluje rodinná skupina Arnaultů kumulativně 48 % kapitálu LVMH a 63,7 % hlasovacích práv. Zároveň drží 97,5 procenta kapitálu společnosti Christian Dior SE, která ovládá LVMH, a 98,4 procenta hlasovacích práv.

    Zdroj: WWD.com, Instagram

    ― Reklama ―

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Haute couture week pokračuje. Očekávané návrhy odhalil Chanel i Giorgio Armani

    Pařížský haute couture týden módy je v plném proudu. Očekávanou kolekci pro letošní podzim a zimu představil rovněž módní dům Chanel. Jednalo se o poslední přehlídku z dílny designového studia, které až do října zastupuje nového kreativního ředitele, Matthieu Blazy. Svou řadu odhalil také Giorgio Armani, jenž se ovšem na show nemohl dostavit.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―