Více

    ― Reklama ―

    Módní značka Burberry oblékla nový kabát. Kreativní ředitel Daniel Lee zveřejnil na jejím Instagramu svou první kampaň. Má představit nejen upravené logo a typ písma, ale také naznačit, kam hodlá společnost posunout. Do své funkce totiž nastoupil teprve loni na podzim.

    Britská značka Burberry smazala dočasně veškeré příspěvky na svém Instagramu. V pondělí ovšem profil opět oživila a představila tak světu svou novou tvář. Její nynější kreativní ředitel Daniel Lee se totiž rozhodl uveřejnit svou první kampaň. Ve funkci totiž nahradil bývalého kreativního ředitele Riccardo Tisci loni na podzim. Svou první kolekci ale ukáže teprve na londýnském týdnu módy dne 20. února.

    Podobně jako Tisci, i Lee se rozhodl společnost se svým nástupem pozměnit dle svého. Stejně jako on před čtyřmi lety proto nyní představil novou verzi loga i typu písma. Podtrhnout tím chtěl především britské kořeny Burberry. Jako nové logo vybral rytíře jedoucího na koni, které značka poprvé použila před 122 lety. Vyhrálo totiž soutěž pro nový design vypsanou v roce 1901.

    Návrh také obsahuje latinský nápis „prorsum“, který znamená „vpřed“. Typ písma, určený pro samotný název společnosti, rovněž prošel změnou. Nyní je podstatně užší, jemnější a z fotografií na vás září jasně modrou barvou. U písma se Lee rovněž inspiroval historií značky. Ta jej poprvé do své tvorby zakomponovala začátkem minulého století. K vidění je nyní na webových stránkách.

    Burberry se má stát více rozpoznatelnou a žádanou značkou

    Fotograf Tyrone Lebon pak v kampani zachytil jedny z největších současných britských hvězd. Jako lokaci si vybral ikonická londýnská místa jako Trafalgar Square nebo Národní galerii. Známé osobnosti jako například Vanessa Redgrave, Shygirl, Skepta a fotbalista Raheem Sterling na fotkách předvedly již existující kolekci určenou do deště. Návrhy tedy zatím nejsou dílem Lee.

    Návrhář tím přesto určil obrysy plánů známé britské značky. Její ředitel Jonathan Akeroyd totiž v Lee spatřil šanci na modernizaci. „Chci, aby byla značka žádaná a rozpoznatelná,“ vysvětlil. Zaměřit se chce také do budoucna na kožené výrobky a obuv. Podobné úspěšné proměny se totiž Lee podařilo s italskou značkou Bottega Veneta. „Burberry je skvělá společnost, ale mohla by být ještě lepší,“ doplnil Akeroyd.

    Zdroj: WWD, Fashionista, GQ, GQ Magazine, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Daniel Lee představil první kreativní kampaň. Zahájil novou kapitolu Burberry

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní značka Burberry oblékla nový kabát. Kreativní ředitel Daniel Lee zveřejnil na jejím Instagramu svou první kampaň. Má představit nejen upravené logo a typ písma, ale také naznačit, kam hodlá společnost posunout. Do své funkce totiž nastoupil teprve loni na podzim.

    - Reklama -

    Britská značka Burberry smazala dočasně veškeré příspěvky na svém Instagramu. V pondělí ovšem profil opět oživila a představila tak světu svou novou tvář. Její nynější kreativní ředitel Daniel Lee se totiž rozhodl uveřejnit svou první kampaň. Ve funkci totiž nahradil bývalého kreativního ředitele Riccardo Tisci loni na podzim. Svou první kolekci ale ukáže teprve na londýnském týdnu módy dne 20. února.

    Podobně jako Tisci, i Lee se rozhodl společnost se svým nástupem pozměnit dle svého. Stejně jako on před čtyřmi lety proto nyní představil novou verzi loga i typu písma. Podtrhnout tím chtěl především britské kořeny Burberry. Jako nové logo vybral rytíře jedoucího na koni, které značka poprvé použila před 122 lety. Vyhrálo totiž soutěž pro nový design vypsanou v roce 1901.

    Návrh také obsahuje latinský nápis „prorsum“, který znamená „vpřed“. Typ písma, určený pro samotný název společnosti, rovněž prošel změnou. Nyní je podstatně užší, jemnější a z fotografií na vás září jasně modrou barvou. U písma se Lee rovněž inspiroval historií značky. Ta jej poprvé do své tvorby zakomponovala začátkem minulého století. K vidění je nyní na webových stránkách.

    - Reklama -

    Burberry se má stát více rozpoznatelnou a žádanou značkou

    Fotograf Tyrone Lebon pak v kampani zachytil jedny z největších současných britských hvězd. Jako lokaci si vybral ikonická londýnská místa jako Trafalgar Square nebo Národní galerii. Známé osobnosti jako například Vanessa Redgrave, Shygirl, Skepta a fotbalista Raheem Sterling na fotkách předvedly již existující kolekci určenou do deště. Návrhy tedy zatím nejsou dílem Lee.

    Návrhář tím přesto určil obrysy plánů známé britské značky. Její ředitel Jonathan Akeroyd totiž v Lee spatřil šanci na modernizaci. „Chci, aby byla značka žádaná a rozpoznatelná,“ vysvětlil. Zaměřit se chce také do budoucna na kožené výrobky a obuv. Podobné úspěšné proměny se totiž Lee podařilo s italskou značkou Bottega Veneta. „Burberry je skvělá společnost, ale mohla by být ještě lepší,“ doplnil Akeroyd.

    Zdroj: WWD, Fashionista, GQ, GQ Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―