Více
    Redakce

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Brunello Cucinelli slaví. Odhalil slibné výsledky z prvního pololetí

    Italská značka Brunello Cucinelli zveřejnila své výsledky z prvních šesti měsíců letošního roku. Slavit tak může jak zvyšující se zisk, tak prodeje. Zástupci společnosti vidí úspěch především v „exkluzivitě“, kterou se módnímu domu podařilo zachovat. „Až příliš často nahrazuje exkluzivitu žádanost. Například iPhone může být přitažlivý, ale není jedinečný,“ popsala pak značka.

    Black Orchid Reserve má novou tvář. Tom Ford naverboval Tildu Swinton

    Módní dům Tom Ford propaguje parfém Black Orchid Reserve, který vychází z původní ikonické vůně z roku 2006 s názvem Black Orchid. Jeho tváří se stala herečka Tilda Swinton, kterou vybral kreativní ředitel značky Haider Ackermann. „Je to obrovská čest, že mohu hrát roli v historii legendárního parfému Toma Forda Black Orchid,“ popsala svou pozici Tilda Swinton.

    Zdroj: Tom Ford

    Pomellato chystá první solo exhibici. Věnuje ji fotografovi Helmutu Newton

    Šperkařský dům Pomellato odhalil plány na sovu první solo výstavu. Hodlá pomocí ní představit ikonickou kampaň z 80. let, kterou pro italskou značku nafotil Helmut Newton. Konkrétně se má jednat o fotografie publikované mezi lety 1982 a 1984. „Kampaně jsou brilantním ukazatelem času, krystalizují náladu momentu,“ popsala pak ředitelka Pomellato Group Sabina Belli.

    Výstava Louvre Couture překonala milník. Oslavila milion návštěvníků

    Proslulé francouzské muzeum Louvre chtělo svou první módní výstavou Louvre Couture: Art and Fashion přilákat novou generaci návštěvníků. A to se mu více než povedlo. Exhibice totiž nedávno oslavila milník milionu návštěvníků. Jedná se o skoro stejný počet, kterého dosáhla nejnavštěvovanější exhibice v historii muzea, tedy show Leonardo da Vinci z roku 2019.

    Zdroj: Reuters

    Giorgio Armani nastínil plán svého odchodu. Chce se vyhnout šoku

    Jednadevadesátiletý ikonický designér Giorgio Armani odhalil první obrysy svého odchodu. V pátečním rozhovoru pro Financial Times totiž popsal, že chce značku předat postupně a vyhnout se tak přílišnému šoku. Svěřit ji tak hodlá své pravé ruce, návrháři Leu Dell’Orco, ale rovněž členům své rodiny a nejbližšímu pracovnímu týmu. Armani založil svou společnost již v roce 1975.

    @nssmagazine Today, the designer addressed his absence from his recent shows with a heartfelt message shared on social media: ‘It wasn’t easy for me not to hear your applause in person. Thank you from the bottom of my heart. See you in September.’ #fashiontiktok #tiktokfashion #giorgioarmani #armani #fashion #birthday #emporioarmani #armaniprivé ♬ lovers’ carvings – Bibio

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    - Reklama -

    Brunello Cucinelli slaví. Odhalil slibné výsledky z prvního pololetí

    Italská značka Brunello Cucinelli zveřejnila své výsledky z prvních šesti měsíců letošního roku. Slavit tak může jak zvyšující se zisk, tak prodeje. Zástupci společnosti vidí úspěch především v „exkluzivitě“, kterou se módnímu domu podařilo zachovat. „Až příliš často nahrazuje exkluzivitu žádanost. Například iPhone může být přitažlivý, ale není jedinečný,“ popsala pak značka.

    Black Orchid Reserve má novou tvář. Tom Ford naverboval Tildu Swinton

    Módní dům Tom Ford propaguje parfém Black Orchid Reserve, který vychází z původní ikonické vůně z roku 2006 s názvem Black Orchid. Jeho tváří se stala herečka Tilda Swinton, kterou vybral kreativní ředitel značky Haider Ackermann. „Je to obrovská čest, že mohu hrát roli v historii legendárního parfému Toma Forda Black Orchid,“ popsala svou pozici Tilda Swinton.

    Zdroj: Tom Ford

    - Reklama -

    Pomellato chystá první solo exhibici. Věnuje ji fotografovi Helmutu Newton

    Šperkařský dům Pomellato odhalil plány na sovu první solo výstavu. Hodlá pomocí ní představit ikonickou kampaň z 80. let, kterou pro italskou značku nafotil Helmut Newton. Konkrétně se má jednat o fotografie publikované mezi lety 1982 a 1984. „Kampaně jsou brilantním ukazatelem času, krystalizují náladu momentu,“ popsala pak ředitelka Pomellato Group Sabina Belli.

    Výstava Louvre Couture překonala milník. Oslavila milion návštěvníků

    Proslulé francouzské muzeum Louvre chtělo svou první módní výstavou Louvre Couture: Art and Fashion přilákat novou generaci návštěvníků. A to se mu více než povedlo. Exhibice totiž nedávno oslavila milník milionu návštěvníků. Jedná se o skoro stejný počet, kterého dosáhla nejnavštěvovanější exhibice v historii muzea, tedy show Leonardo da Vinci z roku 2019.

    Zdroj: Reuters

    Giorgio Armani nastínil plán svého odchodu. Chce se vyhnout šoku

    Jednadevadesátiletý ikonický designér Giorgio Armani odhalil první obrysy svého odchodu. V pátečním rozhovoru pro Financial Times totiž popsal, že chce značku předat postupně a vyhnout se tak přílišnému šoku. Svěřit ji tak hodlá své pravé ruce, návrháři Leu Dell’Orco, ale rovněž členům své rodiny a nejbližšímu pracovnímu týmu. Armani založil svou společnost již v roce 1975.

    @nssmagazine Today, the designer addressed his absence from his recent shows with a heartfelt message shared on social media: ‘It wasn’t easy for me not to hear your applause in person. Thank you from the bottom of my heart. See you in September.’ #fashiontiktok #tiktokfashion #giorgioarmani #armani #fashion #birthday #emporioarmani #armaniprivé ♬ lovers’ carvings – Bibio

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    Maison Margiela má první hvězdnou tvář. Značku oblékla Miley Cyrus

    Proslulý návrhář Martin Margiela postavil svůj módní dům na anonymitě. Vyhýbal se rozhovorům a po své smrti přenechal chod své společnosti neznámému týmu designérů. Také proto značka až dosud nikdy nenajala hvězdnou tvář. Zdá se ovšem, že doba se mění. První ambasadorkou Maison Margiela se stala Miley Cyrus.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―