Více
    Redakce

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní kabelka už dávno není jen bezvýznamným doplňkem. V době kariérního shonu se stává funkčním celodenním společníkem, propojujícím praktické potřeby pracovního dne s vytouženou večerní elegancí. Ranní porada a večerní drink se často střetávají v jeden den a k tomu je zapotřebí více než kvalitní vybavení.

    Tichý luxus nade vše. Prostorná kabelka poslouží ve dne i v noci

    Ikonická kabelka Le 5 à 7 z dílny Saint Laurent je ztělesněním pařížského chic stylu. Minimalistické linie jí dodávají na sofistikovanosti, a tak se neomrzí ani při každodenním pracovním nasazení. Prostorná taška, do které se vleze vše potřebné, tak dostála svému názvu, který v překladu znamená „od pěti do sedmi“ a podrží vás po celou dobu náročného dne.

    Ačkoliv patří taška mezi ty prostornější, stále si zachovává ženskost a subtilnost, díky které povznese na vyšší úroveň kdejaký kancelářský outfit. Také ve večerních hodinách, kdy je čas na přátelské posezení u sklenky vína, ale udělá skvělou službu. Měkké tvary navíc zajistí lepší přizpůsobení se celkovému objemu a decentní logo se postará o třešničku na dortu.

    Nebojte se barev. Khaki, šedá, či burgundy zpestří pracovní den

    Jestliže vás už nudí uniformní hnědá a černá, nabízí se sáhnout po trendy barvě posledních několika podzimů. Burgundy navzdory svému uhrančivému podtónu nejspíš nikdy nevyjde z módy a pozoruhodně se hodí téměř k jakémukoliv oblečení. Kabelka The New York od značky DeMellier kromě krásy splňuje i prostorné místo pro všechny vaše pracovní nezbytnosti.

    Zdroj: DeMellier, Valextra

    Příjemnou změnou by mohla být i šedá prostorná kabelka z řady Valextra V-Line. Její tvary jsou na rozdíl od předchozích modelů spíše pevné, oceníte ji tak především pokud s sebou nosíte notebook, sešity a pevné diáře. Také lépe ochrání křehký obsah kabelky, jako jsou různé kosmetické produkty nebo brýle.

    Méně tradiční tvary potom nabízí Bottega Veneta a The Row. Prostorná kabelka Ciao Ciao od italského módního domu se navíc vyrábí i v úchvatné khaki barvě, se kterou budete středem pozornosti jak v kanceláři, tak později večer v restauraci. Diskrétní model The India od druhé zmíněné značky zase podtrhne minimalistické outfity a dodá jim ten správný šmrnc.

    Zdroj: Bottega Veneta, The Row

    Zdroje: Autorský článek

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    - Reklama -

    Luxusní kabelka už dávno není jen bezvýznamným doplňkem. V době kariérního shonu se stává funkčním celodenním společníkem, propojujícím praktické potřeby pracovního dne s vytouženou večerní elegancí. Ranní porada a večerní drink se často střetávají v jeden den a k tomu je zapotřebí více než kvalitní vybavení.

    Tichý luxus nade vše. Prostorná kabelka poslouží ve dne i v noci

    Ikonická kabelka Le 5 à 7 z dílny Saint Laurent je ztělesněním pařížského chic stylu. Minimalistické linie jí dodávají na sofistikovanosti, a tak se neomrzí ani při každodenním pracovním nasazení. Prostorná taška, do které se vleze vše potřebné, tak dostála svému názvu, který v překladu znamená „od pěti do sedmi“ a podrží vás po celou dobu náročného dne.

    Ačkoliv patří taška mezi ty prostornější, stále si zachovává ženskost a subtilnost, díky které povznese na vyšší úroveň kdejaký kancelářský outfit. Také ve večerních hodinách, kdy je čas na přátelské posezení u sklenky vína, ale udělá skvělou službu. Měkké tvary navíc zajistí lepší přizpůsobení se celkovému objemu a decentní logo se postará o třešničku na dortu.

    - Reklama -

    Nebojte se barev. Khaki, šedá, či burgundy zpestří pracovní den

    Jestliže vás už nudí uniformní hnědá a černá, nabízí se sáhnout po trendy barvě posledních několika podzimů. Burgundy navzdory svému uhrančivému podtónu nejspíš nikdy nevyjde z módy a pozoruhodně se hodí téměř k jakémukoliv oblečení. Kabelka The New York od značky DeMellier kromě krásy splňuje i prostorné místo pro všechny vaše pracovní nezbytnosti.

    Zdroj: DeMellier, Valextra

    Příjemnou změnou by mohla být i šedá prostorná kabelka z řady Valextra V-Line. Její tvary jsou na rozdíl od předchozích modelů spíše pevné, oceníte ji tak především pokud s sebou nosíte notebook, sešity a pevné diáře. Také lépe ochrání křehký obsah kabelky, jako jsou různé kosmetické produkty nebo brýle.

    Méně tradiční tvary potom nabízí Bottega Veneta a The Row. Prostorná kabelka Ciao Ciao od italského módního domu se navíc vyrábí i v úchvatné khaki barvě, se kterou budete středem pozornosti jak v kanceláři, tak později večer v restauraci. Diskrétní model The India od druhé zmíněné značky zase podtrhne minimalistické outfity a dodá jim ten správný šmrnc.

    Zdroj: Bottega Veneta, The Row

    Zdroje: Autorský článek

    ― Reklama ―

    Jaro 2026 patří ikonické barvě Klein Blue. Vrací se do módy i designu

    Sytě modrá barva s názvem International Klein Blue je zpět na scéně. Zatímco letos jsme ji mohli vídat především v interiérovém designu, příští rok zazáří opět i v módě. Potvrdil to letošní Kodaňský fashion week. Jaká je historie barvy a proč je považována za tak výjimečnou?

    Niche baleríny polarizují módní svět. Na podzim vítězí hravá kontroverze

    S podzimem přichází chladnější počasí, které ale stále nechává prostor pro hravé a chic outfity. V přechodném období mezi létem a podzimem využijete v botníku netradiční baleríny, od ikonických "tabis" přes sportovně laděné five finger shoes až po elegantní šněrovací modely. Letošní podzim platí jediné pravidlo. Čím kontroverznější, tím lepší.

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    Maison Margiela má první hvězdnou tvář. Značku oblékla Miley Cyrus

    Proslulý návrhář Martin Margiela postavil svůj módní dům na anonymitě. Vyhýbal se rozhovorům a po své smrti přenechal chod své společnosti neznámému týmu designérů. Také proto značka až dosud nikdy nenajala hvězdnou tvář. Zdá se ovšem, že doba se mění. První ambasadorkou Maison Margiela se stala Miley Cyrus.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―