Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.

    Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.

    Zdroj: Montblanc

    O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.

    Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona

    „Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.

    Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    - Reklama -

    Doby předvídatelných kampaní jsou již dávno za námi. Značky v současnosti míří na emoce zákazníků, čímž usilují o autenticitu, která prodává. Zatímco některé brandy využívají realistickou estetiku a zveřejňují fotografie nafocené na iPhone, další se vydávají přesně opačným směrem. Vypravují se totiž do světa filmu, jenž „obyčejnou“ módní reklamu promění v jedinečný umělecký zážitek.

    Do skupiny podobných společností patří také Montblanc. Luxusní značka totiž ve čtvrtek vydala kampaň, na které spolupracovala s ikonickým režisérem Wesem Anderson. Ten pro ni vytvořil krátký film s názvem Let’s Write. Zapojil do něj rovněž své oblíbené herce, Ruperta Friend, Michaela Cera či Warise Ahluwalia. Ti si zahráli excentrické horolezce směřující k fiktivní Montblanc knihovně v horách.

    Zdroj: Montblanc

    - Reklama -

    O produkci se pak postarala další uznávaná osobnost, tedy Roman Coppola. Kostýmů se pro změnu ujala Milena Canonero. Krátký snímek umělecky propojuje typický svět Andersona s produkty známé značky. Objevují se v něm proto luxusní hodinky, klasické psací potřeby a nespočet kožených výrobků. Chybět nesměla ani propiska Scribbler, tedy vlastní design Wese Anderson.

    Kampaň Montblanc přichází v pravý čas. Do kin míří nový snímek Andersona

    „Andersonův styl popírá tradiční chápání luxusního vyprávění,“ vyjádřila se dle serveru WWD ke kampani ředitelka komunikace Montblanc Stephanie Radl. „Našli jsem perfektního vypravěče,“ prohlásil zase umělecký ředitel značky Marco Tomasetta. Krátký film je pak doplněný rovněž o související fotografie, o které se postaral Charlie Gray. Na nich se objevují další úspěšní herci a herečky.

    Patří mezi ně například německý herec Daniel Brühl nebo americká herečka Joey King. „Montblanc se stal pódiem pro nespoutanou představivost a hravou absurditu,“ okomentovali dále kampaň zástupci značky. Reklamu pak načasovali zcela perfektně, jelikož kina po celém světě v současnosti vítají nejnovější snímek z dílny slavného režiséra Wese Anderson, tedy The Phoenician Scheme.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―