Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    Chanel pocítil dopad nestabilní ekonomiky. Značka zaznamenala pokles zisků

    Francouzský módní dům Chanel v úterý oznámil své výsledky za uplynulý rok. Vyplývá z nich, že značku trápí pokles zisků, spojený mimo jiné s většími výdaji za marketing. Společnost se totiž v době nepříznivých ekonomických podmínek snaží zůstat v povědomí svých zákazníků. Situaci zhoršuje stagnace poptávky čínských klientů, ale i nedávné tarify amerického prezidenta Donalda Trump.

    Gabriela Hearst zavádí novou službu. Zákazníkům nabídne Tailored Bespoke

    Úspěšná návrhářka Gabriela Hearst nadále rozšiřuje svou vzkvétající značku. Oznámila totiž zavedení nové služby s názvem Tailored Bespoke. Nabízet bude na míru šité obleky, a to jak pro dámy, tak pány. „Jedná se o naši nejrychleji rostoucí kategorii v oblasti ready-to-wear,“ odůvodnila designérka. Doplnila, že s kvalitním oblekem se nikdy nemůžete cítit přehnaně, ani nedostatečně oblečení.

    Zdroj: Gabriela Hearst

    Missoni a Delta opět spolupracují. Cestující vlákají do světa luxusu

    Italská značka Missoni a aerolinka Delta tvoří dlouhodobé partnery. Nyní ovšem cestujícím přináší nejnovější podobu své spolupráce. Společnosti totiž vytvořily speciální kosmetickou taštičku s klasickým klikatým logem Missoni. Ukrývat v sobě mají ponožky, masku na oči nebo špunty do uší. Součástí řady je ale i vylepšený set na spaní, nabízející mimo jiné i tmavě modré Missoni papuče.

    Zdroj: Delta News Hub

    Giorgio Armani uctívá důležitou kapitolu. Oslavuje 20 let v haute couture

    Módní nadšenci dostali poprvé v historii možnost spatřit jedinečné haute couture kousky z dílny návrháře Giorgia Armani na vlastní zrak. Designér totiž v úterý večer slavnostně zahájil výstavu s názvem Giorgio Armani Pirvé 2005-2025, Twenty Years of Haute Couture, oslavující 20 let ve světě vysoké módy. Veřejnosti bude přístupná od 21. května až do 28. prosince letošního roku.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Od svého založení byly haute couture kolekce vždy představovány pouze v Paříži. Jedná se proto o jedinečnou šanci prohlédnout si jedny z nejluxusnějších rób světa. Exhibici najdete v prostorách Silos, které spadají pod značku Giorgio Armani. Výstavu pak připravil samotný návrhář. „Chci publikum pozvat do mého snu, snu šatů spleteného z imaginace a půvabu,“ popsal devadesátiletý designér.

    @ghesemofficial Dal 21 maggio al 28 dicembre Armani/Silos #pertee ♬ Luminary – Joel Sunny

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    - Reklama -

    Chanel pocítil dopad nestabilní ekonomiky. Značka zaznamenala pokles zisků

    Francouzský módní dům Chanel v úterý oznámil své výsledky za uplynulý rok. Vyplývá z nich, že značku trápí pokles zisků, spojený mimo jiné s většími výdaji za marketing. Společnost se totiž v době nepříznivých ekonomických podmínek snaží zůstat v povědomí svých zákazníků. Situaci zhoršuje stagnace poptávky čínských klientů, ale i nedávné tarify amerického prezidenta Donalda Trump.

    Gabriela Hearst zavádí novou službu. Zákazníkům nabídne Tailored Bespoke

    Úspěšná návrhářka Gabriela Hearst nadále rozšiřuje svou vzkvétající značku. Oznámila totiž zavedení nové služby s názvem Tailored Bespoke. Nabízet bude na míru šité obleky, a to jak pro dámy, tak pány. „Jedná se o naši nejrychleji rostoucí kategorii v oblasti ready-to-wear,“ odůvodnila designérka. Doplnila, že s kvalitním oblekem se nikdy nemůžete cítit přehnaně, ani nedostatečně oblečení.

    Zdroj: Gabriela Hearst

    - Reklama -

    Missoni a Delta opět spolupracují. Cestující vlákají do světa luxusu

    Italská značka Missoni a aerolinka Delta tvoří dlouhodobé partnery. Nyní ovšem cestujícím přináší nejnovější podobu své spolupráce. Společnosti totiž vytvořily speciální kosmetickou taštičku s klasickým klikatým logem Missoni. Ukrývat v sobě mají ponožky, masku na oči nebo špunty do uší. Součástí řady je ale i vylepšený set na spaní, nabízející mimo jiné i tmavě modré Missoni papuče.

    Zdroj: Delta News Hub

    Giorgio Armani uctívá důležitou kapitolu. Oslavuje 20 let v haute couture

    Módní nadšenci dostali poprvé v historii možnost spatřit jedinečné haute couture kousky z dílny návrháře Giorgia Armani na vlastní zrak. Designér totiž v úterý večer slavnostně zahájil výstavu s názvem Giorgio Armani Pirvé 2005-2025, Twenty Years of Haute Couture, oslavující 20 let ve světě vysoké módy. Veřejnosti bude přístupná od 21. května až do 28. prosince letošního roku.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Od svého založení byly haute couture kolekce vždy představovány pouze v Paříži. Jedná se proto o jedinečnou šanci prohlédnout si jedny z nejluxusnějších rób světa. Exhibici najdete v prostorách Silos, které spadají pod značku Giorgio Armani. Výstavu pak připravil samotný návrhář. „Chci publikum pozvat do mého snu, snu šatů spleteného z imaginace a půvabu,“ popsal devadesátiletý designér.

    @ghesemofficial Dal 21 maggio al 28 dicembre Armani/Silos #pertee ♬ Luminary – Joel Sunny

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    Dries Van Noten přepisuje léto. Nová kolekce pluje na vlnách

    Paříž zažila okamžik, kdy se móda přetavila ve výbuch barev. Julian Klausner proměnil přehlídku Dries Van Noten v dramatický obraz, který evokoval energii oceánu. Diváci nevnímali jen šaty, kabáty či topy. Cítili módní rytmus, jenž proudil celým sálem. Každý tón hudby, každý krok modelky a každý střih oděvu se spojily do jediné vizuální hry.

    TikTok highlights: Virální trend učí, že život není jen o práci

    Uživatele sociální sítě TikTok pohltil nový trend. Virální "5 to 9 routine" videa odhalují denní režim jejich tvůrců, kteří se snaží využít čas mimo práci na maximum. Většinou to znamená, že vstávají v pět hodin ráno a až do devíti hodin, kdy začínají pracovat, posilují, meditují nebo chodí na procházky. Jedná se však o estetickou inspiraci, nebo další druh tlaku?

    Bottega Veneta SS26. Milán naservíroval další mistrovský debut

    Na molech Milána se rozehrála další nová módní kapitola, která přitáhla pozornost od prvního okamžiku. V tom nejlepším slova smyslu. Značka Bottega Veneta představila svou vizi pro jaro a léto 2026, a to pod debutovou taktovkou Louise Trotter. Atmosféra přehlídky spojila hutné řemeslo s křehkostí pohybu a přetavila je v obrazy, jež se zapisují do paměti. Publikum sledovalo přenádherný proud barev, textur a tvarů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―