Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    Chanel pocítil dopad nestabilní ekonomiky. Značka zaznamenala pokles zisků

    Francouzský módní dům Chanel v úterý oznámil své výsledky za uplynulý rok. Vyplývá z nich, že značku trápí pokles zisků, spojený mimo jiné s většími výdaji za marketing. Společnost se totiž v době nepříznivých ekonomických podmínek snaží zůstat v povědomí svých zákazníků. Situaci zhoršuje stagnace poptávky čínských klientů, ale i nedávné tarify amerického prezidenta Donalda Trump.

    Gabriela Hearst zavádí novou službu. Zákazníkům nabídne Tailored Bespoke

    Úspěšná návrhářka Gabriela Hearst nadále rozšiřuje svou vzkvétající značku. Oznámila totiž zavedení nové služby s názvem Tailored Bespoke. Nabízet bude na míru šité obleky, a to jak pro dámy, tak pány. „Jedná se o naši nejrychleji rostoucí kategorii v oblasti ready-to-wear,“ odůvodnila designérka. Doplnila, že s kvalitním oblekem se nikdy nemůžete cítit přehnaně, ani nedostatečně oblečení.

    Zdroj: Gabriela Hearst

    Missoni a Delta opět spolupracují. Cestující vlákají do světa luxusu

    Italská značka Missoni a aerolinka Delta tvoří dlouhodobé partnery. Nyní ovšem cestujícím přináší nejnovější podobu své spolupráce. Společnosti totiž vytvořily speciální kosmetickou taštičku s klasickým klikatým logem Missoni. Ukrývat v sobě mají ponožky, masku na oči nebo špunty do uší. Součástí řady je ale i vylepšený set na spaní, nabízející mimo jiné i tmavě modré Missoni papuče.

    Zdroj: Delta News Hub

    Giorgio Armani uctívá důležitou kapitolu. Oslavuje 20 let v haute couture

    Módní nadšenci dostali poprvé v historii možnost spatřit jedinečné haute couture kousky z dílny návrháře Giorgia Armani na vlastní zrak. Designér totiž v úterý večer slavnostně zahájil výstavu s názvem Giorgio Armani Pirvé 2005-2025, Twenty Years of Haute Couture, oslavující 20 let ve světě vysoké módy. Veřejnosti bude přístupná od 21. května až do 28. prosince letošního roku.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Od svého založení byly haute couture kolekce vždy představovány pouze v Paříži. Jedná se proto o jedinečnou šanci prohlédnout si jedny z nejluxusnějších rób světa. Exhibici najdete v prostorách Silos, které spadají pod značku Giorgio Armani. Výstavu pak připravil samotný návrhář. „Chci publikum pozvat do mého snu, snu šatů spleteného z imaginace a půvabu,“ popsal devadesátiletý designér.

    @ghesemofficial Dal 21 maggio al 28 dicembre Armani/Silos #pertee ♬ Luminary – Joel Sunny

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    - Reklama -

    Chanel pocítil dopad nestabilní ekonomiky. Značka zaznamenala pokles zisků

    Francouzský módní dům Chanel v úterý oznámil své výsledky za uplynulý rok. Vyplývá z nich, že značku trápí pokles zisků, spojený mimo jiné s většími výdaji za marketing. Společnost se totiž v době nepříznivých ekonomických podmínek snaží zůstat v povědomí svých zákazníků. Situaci zhoršuje stagnace poptávky čínských klientů, ale i nedávné tarify amerického prezidenta Donalda Trump.

    Gabriela Hearst zavádí novou službu. Zákazníkům nabídne Tailored Bespoke

    Úspěšná návrhářka Gabriela Hearst nadále rozšiřuje svou vzkvétající značku. Oznámila totiž zavedení nové služby s názvem Tailored Bespoke. Nabízet bude na míru šité obleky, a to jak pro dámy, tak pány. „Jedná se o naši nejrychleji rostoucí kategorii v oblasti ready-to-wear,“ odůvodnila designérka. Doplnila, že s kvalitním oblekem se nikdy nemůžete cítit přehnaně, ani nedostatečně oblečení.

    Zdroj: Gabriela Hearst

    - Reklama -

    Missoni a Delta opět spolupracují. Cestující vlákají do světa luxusu

    Italská značka Missoni a aerolinka Delta tvoří dlouhodobé partnery. Nyní ovšem cestujícím přináší nejnovější podobu své spolupráce. Společnosti totiž vytvořily speciální kosmetickou taštičku s klasickým klikatým logem Missoni. Ukrývat v sobě mají ponožky, masku na oči nebo špunty do uší. Součástí řady je ale i vylepšený set na spaní, nabízející mimo jiné i tmavě modré Missoni papuče.

    Zdroj: Delta News Hub

    Giorgio Armani uctívá důležitou kapitolu. Oslavuje 20 let v haute couture

    Módní nadšenci dostali poprvé v historii možnost spatřit jedinečné haute couture kousky z dílny návrháře Giorgia Armani na vlastní zrak. Designér totiž v úterý večer slavnostně zahájil výstavu s názvem Giorgio Armani Pirvé 2005-2025, Twenty Years of Haute Couture, oslavující 20 let ve světě vysoké módy. Veřejnosti bude přístupná od 21. května až do 28. prosince letošního roku.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Od svého založení byly haute couture kolekce vždy představovány pouze v Paříži. Jedná se proto o jedinečnou šanci prohlédnout si jedny z nejluxusnějších rób světa. Exhibici najdete v prostorách Silos, které spadají pod značku Giorgio Armani. Výstavu pak připravil samotný návrhář. „Chci publikum pozvat do mého snu, snu šatů spleteného z imaginace a půvabu,“ popsal devadesátiletý designér.

    @ghesemofficial Dal 21 maggio al 28 dicembre Armani/Silos #pertee ♬ Luminary – Joel Sunny

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―