Více
    Redakce

    S nadcházejícími slunečnými dny přichází i nutnost revize kosmetické taštičky. Blížící se vysoké teploty si totiž s některými make-up produkty příliš nerozumí. Řada z nich na obličeji působí až příliš uměle, nebo se po pár hodinách nepříjemně rozteče. Na scénu proto nastupují tradiční lehké CC krémy, slibující sjednocení pleti a žádané zakrytí nedostatků.

    Lehčí verze klasického make-upu není žádnou novinkou. Takzvané CC krémy září především v prosluněných letních dnech, kdy je na o něco silnější a výraznější vrstvu tradičního make-upu příliš velké vedro. Kromě lehčího nánosu ale populární produkty slibují ještě další benefity. Jejich hlavním cílem je totiž sjednocení barvy pleti, která může být narušená začervenáním či zabarvením.

    Kromě toho v sobě často skrývají také další benefity, jako je ochrana proti slunci nebo vyhlazování pleti. Oblíbené CC krémy pak na rozdíl od svých sourozenců, tedy BB (Beauty Balm) krémů, slibují o něco silnější krytí. Jednotlivé varianty však nabízejí rozdílnou sílu, některé se proto blíží spíše klasickým krémům, jiné si mohou podat ruce s tradičním make-upem. Záleží jen na vašich preferencích.

    Sjednocení není jedinou výhodou. CC krémy

    Uživatelé sociálních sítí si CC krémy v poslední době obzvláště zamilovali, a tak nešetří tipy na své favority. Kvalitní krytí slibuje snad každý z nich, vyvoleného pomocníka si však musíte vybrat dle vytouženého efektu. Některé produkty vytvářejí více přirozený vzhled, jiné extra glow a další matnou vrstvu. Ukrývat mohou i ingredience, jako je niacinamide, vitamín C či kyselina hyaluronová.

    Zdroj: Chanel, Erborian

    Například luxusní krémová varianta z dílny módního domu Chanel schovává také potřebnou SPF ochranu. S její pomocí dosáhnete středního krytí, doplněného o jemný a zářivý efekt. Dalším oblíbencem je verze od korejské značky Erborian. Ta zase pomocí extra lehké textury skvěle bojuje s viditelnými póry a zarudnutím. Hodí se proto především pro ty z vás bojující se začervenalou pletí.

    Zdroj: By Terry, Tower28

    O něco silnější krytí pak ukrývá Brightening CC Foundation od společnosti By Terry. Jak už napovídá samotný název, ohromí také o něco více zářivým efektem. Populární volbou je rovněž verze od Tower 28 s minerálním SPF 30. Opravdovým hrdinou sociálních sítí se však stal CC krém od It Cosmetics. Hodí se pro všechny typy pleti a kromě krytí nabídne i ochranu proti slunci SPF 50.

    @kay_caputo My new built in filter🤌🏼👏🏼#ITCosmetics #ITCosmeticsPartner #CCNaturalMatte #makeuptok #makeup @IT Cosmetics @Ulta Beauty ♬ original sound – Kayla Caputo

    Zdroje: Byrdie, Independent, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Léto volá po obměně. Lehké CC krémy slibují perfektní glow

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S nadcházejícími slunečnými dny přichází i nutnost revize kosmetické taštičky. Blížící se vysoké teploty si totiž s některými make-up produkty příliš nerozumí. Řada z nich na obličeji působí až příliš uměle, nebo se po pár hodinách nepříjemně rozteče. Na scénu proto nastupují tradiční lehké CC krémy, slibující sjednocení pleti a žádané zakrytí nedostatků.

    - Reklama -

    Lehčí verze klasického make-upu není žádnou novinkou. Takzvané CC krémy září především v prosluněných letních dnech, kdy je na o něco silnější a výraznější vrstvu tradičního make-upu příliš velké vedro. Kromě lehčího nánosu ale populární produkty slibují ještě další benefity. Jejich hlavním cílem je totiž sjednocení barvy pleti, která může být narušená začervenáním či zabarvením.

    Kromě toho v sobě často skrývají také další benefity, jako je ochrana proti slunci nebo vyhlazování pleti. Oblíbené CC krémy pak na rozdíl od svých sourozenců, tedy BB (Beauty Balm) krémů, slibují o něco silnější krytí. Jednotlivé varianty však nabízejí rozdílnou sílu, některé se proto blíží spíše klasickým krémům, jiné si mohou podat ruce s tradičním make-upem. Záleží jen na vašich preferencích.

    Sjednocení není jedinou výhodou. CC krémy

    Uživatelé sociálních sítí si CC krémy v poslední době obzvláště zamilovali, a tak nešetří tipy na své favority. Kvalitní krytí slibuje snad každý z nich, vyvoleného pomocníka si však musíte vybrat dle vytouženého efektu. Některé produkty vytvářejí více přirozený vzhled, jiné extra glow a další matnou vrstvu. Ukrývat mohou i ingredience, jako je niacinamide, vitamín C či kyselina hyaluronová.

    - Reklama -

    Zdroj: Chanel, Erborian

    Například luxusní krémová varianta z dílny módního domu Chanel schovává také potřebnou SPF ochranu. S její pomocí dosáhnete středního krytí, doplněného o jemný a zářivý efekt. Dalším oblíbencem je verze od korejské značky Erborian. Ta zase pomocí extra lehké textury skvěle bojuje s viditelnými póry a zarudnutím. Hodí se proto především pro ty z vás bojující se začervenalou pletí.

    Zdroj: By Terry, Tower28

    O něco silnější krytí pak ukrývá Brightening CC Foundation od společnosti By Terry. Jak už napovídá samotný název, ohromí také o něco více zářivým efektem. Populární volbou je rovněž verze od Tower 28 s minerálním SPF 30. Opravdovým hrdinou sociálních sítí se však stal CC krém od It Cosmetics. Hodí se pro všechny typy pleti a kromě krytí nabídne i ochranu proti slunci SPF 50.

    @kay_caputo My new built in filter🤌🏼👏🏼#ITCosmetics #ITCosmeticsPartner #CCNaturalMatte #makeuptok #makeup @IT Cosmetics @Ulta Beauty ♬ original sound – Kayla Caputo

    Zdroje: Byrdie, Independent, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní průmysl se vrací ke kořenům. Cílí jen na nejbohatší

    Poslední roky se zdálo, že se luxusní průmysl otevřel širšímu publiku. Značky se soustředily na zákazníky z řad Gen Z a na ty, kteří si chtěli jednou za čas dopřát kabelku nebo boty s ikonickým logem. Pravidla se však mění. Zpomalující trh a ochlazení poptávky přinutily módní domy přehodnotit strategii. Pozornost patří opět těm, pro něž luxus není jen občasným zážitkem, ale běžnou rutinou.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    Virgil Abloh a jeho nesmazatelná stopa. Znáte život a kariéru slavného vizionáře?

    Virgil Abloh patřil mezi tvůrce, kteří dokázali změnit vnímání luxusu a zasadit svou tvorbu do popkultury. Architekt vzděláním, vizionář srdcem a vypravěč generace, jež chtěla luxus cítit, ne jen obdivovat. Byl prvním Afroameričanem, který usedl do čela pánských kolekcí Louis Vuitton a mužem, jenž s lehkostí překládal jazyk ulice do slovníku vysoké módy. V pouhých 41 letech odešel, ale jeho odkaz zůstal nesmrtelný.

    Je libo syrová treska za 55 dolarů? Značka David mění protein v luxusní zážitek

    Značka David dělá z obyčejné ryby symbol statusu a testuje, kam až sahá ochota zákazníků zaplatit za čisté bílkoviny a vizuálně atraktivní balení. Společnost na trh kromě svých proteinových tyčinek nedávno uvedla také mraženou tresku za 55 dolarů. Zákazníci jsou však stále připravení si připlatit. Proč je nezarazí ani přehnaně vysoká cenovka?

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―