Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Zákazníci utahují opasky. Potvrzuje to i náskok Coach před mnoha luxusními giganty

    Módní branži nadále vládne Miu Miu. Loni se na prvním místě žebříčku nejžádanějších značek Lyst Index umístila hned třikrát. Jinak tomu nebylo ani v posledním čtvrtletí. Vedoucí pozici Miu Miu upevnil i projekt Tales & Tellers, který byl součástí mezinárodního veletrhu umění Art Basel v Paříži. Značka je také magnetem na módní trendy, naposledy sociální sítě zaplavily její oválné brýle.

    Očekávání ovšem předčila zejména firma Coach. V žebříčku si polepšila až o 10 míst a obsadila tak pátou pozici. Její poptávka přitom meziročně vzrostla o 332 procent. Cílená a inovativní marketingová strategie známé společnosti si získala především generaci Z. Příjemně však překvapily také značky Ugg a COS, které jsou v žebříčku, tvořeným převážně luxusními společnostmi, nováčky.

    Známé boty Ugg přepisují špatnou pověst. Staly se druhým nejžádanějším produktem

    Značka Coach skórovala i v kategorii nejžádanějších produktů. První místo obsadila její praktická taška přes rameno Brooklyn v tmavě hnědé barvě. Na seznamu Lyst Index se objevila i ve třetím čtvrtletí. Jednalo se však o její světle hnědou semišovou verzi. Zákazníci prahli také po milovaných a zároveň nenáviděných botách Ugg, konkrétně po modelu Classic Ultra Mini Boot.

    Zdroj: WARDROBE.NYC

    Co se týče high-end kousků, na seznamu se objevily blejzrové šaty WARDROBE.NYC, a to z kolekce modelky Rosie Huntington-Whiteley. Jejich popularita vzrostla poté, co si je Beyoncé oblékla na sjezd Demokratické strany. O vlivu celebrit na módu svědčí také 242procentní nárůst vyhledávání kabátu britské návrhářky Charlotte Simone, který zase podnítila zpěvačka Taylor Swift.

    Lyst Index neopomíjí ani menší podniky. DeMellier sklízí úspěch na trhu s kabelkami

    Lyst Index sleduje také sektor menších značek, které sice nestačí na velké hráče jako Prada nebo Saint Laurent, ale rychle získávají na popularitě. V posledním čtvrtletí se do popředí dostala například britská firma DeMellier, specializující se výhradně na kabelky. Poptávka po jejích výrobcích vzrostla o 119 procent, přičemž nejvíce trendy kouskem se stal elegantní model Midi New York.

    @lystapp

    The LYST Q4 2024 Index is OUT! Comment below who you think is number 1.🏆 #fashiontrends #2025fashiontrend #fashionnews

    ♬ Kanye West – C10

    Pravidelně publikovaný report Lyst Index od nákupní platformy Lyst je vodítkem nejen pro jednotlivé značky, ale i pro spotřebitele. Na základě sesbíraných dat o chování zákazníků, zmínkách na sociálních sítích a statistik o aktivitě i zapojení za období tří měsíců sestavuje žebříček nejžádanějších značek a produktů. Analyzuje rovněž, jakým směrem se ubírá komerční sféra módního průmyslu.

    Zdroje: Lyst Index, Fashion United, Hypebae, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    - Reklama -

    Zákazníci utahují opasky. Potvrzuje to i náskok Coach před mnoha luxusními giganty

    Módní branži nadále vládne Miu Miu. Loni se na prvním místě žebříčku nejžádanějších značek Lyst Index umístila hned třikrát. Jinak tomu nebylo ani v posledním čtvrtletí. Vedoucí pozici Miu Miu upevnil i projekt Tales & Tellers, který byl součástí mezinárodního veletrhu umění Art Basel v Paříži. Značka je také magnetem na módní trendy, naposledy sociální sítě zaplavily její oválné brýle.

    Očekávání ovšem předčila zejména firma Coach. V žebříčku si polepšila až o 10 míst a obsadila tak pátou pozici. Její poptávka přitom meziročně vzrostla o 332 procent. Cílená a inovativní marketingová strategie známé společnosti si získala především generaci Z. Příjemně však překvapily také značky Ugg a COS, které jsou v žebříčku, tvořeným převážně luxusními společnostmi, nováčky.

    Známé boty Ugg přepisují špatnou pověst. Staly se druhým nejžádanějším produktem

    Značka Coach skórovala i v kategorii nejžádanějších produktů. První místo obsadila její praktická taška přes rameno Brooklyn v tmavě hnědé barvě. Na seznamu Lyst Index se objevila i ve třetím čtvrtletí. Jednalo se však o její světle hnědou semišovou verzi. Zákazníci prahli také po milovaných a zároveň nenáviděných botách Ugg, konkrétně po modelu Classic Ultra Mini Boot.

    - Reklama -

    Zdroj: WARDROBE.NYC

    Co se týče high-end kousků, na seznamu se objevily blejzrové šaty WARDROBE.NYC, a to z kolekce modelky Rosie Huntington-Whiteley. Jejich popularita vzrostla poté, co si je Beyoncé oblékla na sjezd Demokratické strany. O vlivu celebrit na módu svědčí také 242procentní nárůst vyhledávání kabátu britské návrhářky Charlotte Simone, který zase podnítila zpěvačka Taylor Swift.

    Lyst Index neopomíjí ani menší podniky. DeMellier sklízí úspěch na trhu s kabelkami

    Lyst Index sleduje také sektor menších značek, které sice nestačí na velké hráče jako Prada nebo Saint Laurent, ale rychle získávají na popularitě. V posledním čtvrtletí se do popředí dostala například britská firma DeMellier, specializující se výhradně na kabelky. Poptávka po jejích výrobcích vzrostla o 119 procent, přičemž nejvíce trendy kouskem se stal elegantní model Midi New York.

    @lystapp

    The LYST Q4 2024 Index is OUT! Comment below who you think is number 1.🏆 #fashiontrends #2025fashiontrend #fashionnews

    ♬ Kanye West – C10

    Pravidelně publikovaný report Lyst Index od nákupní platformy Lyst je vodítkem nejen pro jednotlivé značky, ale i pro spotřebitele. Na základě sesbíraných dat o chování zákazníků, zmínkách na sociálních sítích a statistik o aktivitě i zapojení za období tří měsíců sestavuje žebříček nejžádanějších značek a produktů. Analyzuje rovněž, jakým směrem se ubírá komerční sféra módního průmyslu.

    Zdroje: Lyst Index, Fashion United, Hypebae, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok highlights: Výzva Great Lock In zachrání zbytek vašeho roku

    S rychle se ochlazujícím počasím přichází i známý plíživý pocit, jenž jde tradičně ruku v ruce s končícím rokem. Nastává čas na paniku z nedokončených projektů, nesplněných cílů a nepřečtených knih. Do cesty nepříjemnému stavu se však letos postavil trend s názvem Great Lock In. Uživatelé TikToku za pomocí něj hodlají ukončit rok s vysněnou hrdostí.

    New York rozproudil módní kolotoč. Týden módy je v plném proudu

    Září představuje jeden z nejrušnějších měsíců módní scény. Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval minulý týden New York. Své kolekce tak stihly představit módní domy jako Calvin Klein, Prabal Gurung, Khaite, Anna Sui nebo Altuzarra. Společně tak reagují na současné politické dění, DNA vlastních návrhů či potřeby moderní ženy.

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―