Více

    ― Reklama ―

    Sváteční období by se neobešlo bez ladicích kampaní od těch největších módních domů. Vánoční kolekce totiž nabízejí nejen bezednou inspiraci pro tvorbu luxusních zimních outfitů, ale rovněž nápady na perfektní dárky. Jak už bývá zvykem, luxusní společnosti se drží tradic, ale nebojí se ani prozkoumat hravé a nečekané módní vody.

    Prada vsadila na červenou. V kampani spojuje moderní a retro prvky

    Módní dům Prada se v letošní vánoční kampani soustředí na slavnostní hostinu. Místo vánočních pokrmů ovšem nechává vyniknout luxusní nádobí, které označil za „symbol svátků“. Jak produkty, tak background kampaně odráží retro nostalgii, propojenou s nečekanou dávkou modernity v podobě přísedících robotů. Nechybí samozřejmě ani známé osobnosti a jejich trendy módní kousky.

    Zdroj: Prada

    Tiffany & Co. přizval na pomoc zářící hvězdu. Šperky propaguje Anna Taylor Joy

    Ve své letošní vánoční kampani se šperkařský dům Tiffany & Co. zaměřil hned na několik ikon. Jeho luxusní nadčasové šperky totiž tentokrát představí jeho ambasadorka a herečka Anna Taylor Joy. Zároveň ovšem potencionální zákazníky provede nejslavnějšími památkami New Yorku. Známá značka tím chce vzdát hold nejen svým špičkovým produktům, ale i „rodnému“ městu.

    Gucci o Vánocích nešetří. Vydá čtyři kapitoly svátečních fotografií

    Italský módní dům Gucci pojal letošní Vánoce opravdu štědře. Vydá totiž hned čtyři sváteční kampaně. Zatím ovšem zveřejnil pouze tři z nich, přičemž každou věnoval jinému tématu. První z nich s názvem Stories from The Savoy představuje slavné osobnosti na pozadí luxusního hotelu. To The Mountains naopak odhaluje zimní outdoor looky a Heading Home zase vánoční domov.

    Zdroj: Gucci

    Vánoční klasice dal sbohem Dior. Modelky ponořil do podmořského světa

    O něco jiný přístup zvolil letos módní dům Dior. Své sváteční looky totiž odhalil na pozadí podmořského světa. Do stejného stylu pak zahalil rovněž své letošní vánoční výlohy. Odkazuje tím na svou cruise kolekci pro rok 2025 z dílny své kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Zlatý odstín ovšem vyvolává klasickou vánoční atmosféru, podtrženou outfity ideálními pro Štědrý den i Silvestr.

    Zdroj: Dior

    Louis Vuitton roztočil kolotoč přání. Ve své kampani zve na magickou cestu

    Další z módních velikánů, Louis Vuitton, pak letos své zákazníky pozval na kouzelnou jízdu. Svou reklamní kampaň totiž soustředí na magický kolotoč, plnící ta nejhlubší luxusní přání. Naznačuje tím, že si u něj každý najde to své, od nového outfitu na lyžování přes romantické nadýchané šaty až po třpytivý look na oslavu nového roku. Je už jen na vás, čím se necháte očarovat.

    Zdroje: Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Módní značky vítají Vánoce. Sváteční kampaně využívají tradici i hravost

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sváteční období by se neobešlo bez ladicích kampaní od těch největších módních domů. Vánoční kolekce totiž nabízejí nejen bezednou inspiraci pro tvorbu luxusních zimních outfitů, ale rovněž nápady na perfektní dárky. Jak už bývá zvykem, luxusní společnosti se drží tradic, ale nebojí se ani prozkoumat hravé a nečekané módní vody.

    - Reklama -

    Prada vsadila na červenou. V kampani spojuje moderní a retro prvky

    Módní dům Prada se v letošní vánoční kampani soustředí na slavnostní hostinu. Místo vánočních pokrmů ovšem nechává vyniknout luxusní nádobí, které označil za „symbol svátků“. Jak produkty, tak background kampaně odráží retro nostalgii, propojenou s nečekanou dávkou modernity v podobě přísedících robotů. Nechybí samozřejmě ani známé osobnosti a jejich trendy módní kousky.

    Zdroj: Prada

    Tiffany & Co. přizval na pomoc zářící hvězdu. Šperky propaguje Anna Taylor Joy

    Ve své letošní vánoční kampani se šperkařský dům Tiffany & Co. zaměřil hned na několik ikon. Jeho luxusní nadčasové šperky totiž tentokrát představí jeho ambasadorka a herečka Anna Taylor Joy. Zároveň ovšem potencionální zákazníky provede nejslavnějšími památkami New Yorku. Známá značka tím chce vzdát hold nejen svým špičkovým produktům, ale i „rodnému“ městu.

    - Reklama -

    Gucci o Vánocích nešetří. Vydá čtyři kapitoly svátečních fotografií

    Italský módní dům Gucci pojal letošní Vánoce opravdu štědře. Vydá totiž hned čtyři sváteční kampaně. Zatím ovšem zveřejnil pouze tři z nich, přičemž každou věnoval jinému tématu. První z nich s názvem Stories from The Savoy představuje slavné osobnosti na pozadí luxusního hotelu. To The Mountains naopak odhaluje zimní outdoor looky a Heading Home zase vánoční domov.

    Zdroj: Gucci

    Vánoční klasice dal sbohem Dior. Modelky ponořil do podmořského světa

    O něco jiný přístup zvolil letos módní dům Dior. Své sváteční looky totiž odhalil na pozadí podmořského světa. Do stejného stylu pak zahalil rovněž své letošní vánoční výlohy. Odkazuje tím na svou cruise kolekci pro rok 2025 z dílny své kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Zlatý odstín ovšem vyvolává klasickou vánoční atmosféru, podtrženou outfity ideálními pro Štědrý den i Silvestr.

    Zdroj: Dior

    Louis Vuitton roztočil kolotoč přání. Ve své kampani zve na magickou cestu

    Další z módních velikánů, Louis Vuitton, pak letos své zákazníky pozval na kouzelnou jízdu. Svou reklamní kampaň totiž soustředí na magický kolotoč, plnící ta nejhlubší luxusní přání. Naznačuje tím, že si u něj každý najde to své, od nového outfitu na lyžování přes romantické nadýchané šaty až po třpytivý look na oslavu nového roku. Je už jen na vás, čím se necháte očarovat.

    Zdroje: Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―