Více

    ― Reklama ―

    Současná ekonomická situace se kvůli stagnující poptávce v Číně příliš nelepší. Některým značkám se ovšem podařilo nad nepřejícími podmínkami vyhrát. Růst tak v uplynulém čtvrtletí zaznamenala módní skupina Prada i německá společnost Adidas. O část prodejů ovšem v posledních třech měsících přišel Moncler.

    S nepříznivou ekonomickou situací bojuje i Moncler. Pokles příjmů nečekal

    Luxusní společnosti v uplynulých měsících bojují s nepříliš veselými ekonomickými vyhlídkami. Jejich prodeje stagnují především v Číně, a to kvůli tamní nízké poptávce i trvající nezaměstnanosti. Na problém narazila v uplynulém čtvrtletí i italská značka Moncler, jejíž příjmy klesly o tři procenta. Propadly se tak o více, než analytici očekávali a dosáhly na 635,5 milionu eur.

    Růst naopak zaznamenal Adidas. Definitivně se ovšem rozloučí s Yeezy

    Mezi šťastlivce, kterým se podařilo nad nelehkými ekonomickými podmínkami zvítězit, patří například německá značka Adidas. V uplynulém čtvrtletí totiž zaznamenala růst o 10 procent. Kromě toho ale dosáhla také dalšího úspěchu, a to oficiálního vyrovnání s rapperem Ye, dříve známým jako Kayne West. Spolupráci s ním přitom kvůli jeho kontroverzím ukončila už v roce 2022.

    Kolekce Yeezy ovšem pro značku představovala značný přínos. Odvolání partnerství se proto na jejích výsledcích zřejmě podepíše. Pouze v posledních třech měsících vydělaly zbytky kolekce Adidas na 200 milionů eur. Prodej však značka hodlá ukončit koncem letošního roku. Ředitel Adidas Bjørn Gulden pak popsal, že při vyjednávání panovaly mezi oběma stranami značné tenze.

    Prada předhání svou konkurenci. Úspěch slaví především díky Miu Miu

    Pravidelný index firmy Lyst označil nedávno italskou společnost Miu Miu za nejvíce hot brand současnosti. Její starší sestra Prada se zase umístila hned na třetím místě luxusního žebříčku. Skupina Prada, sdružující oba módní domy, tak slaví úspěch, a to navzdory již popsané ekonomické situaci. Od července do září navíc její prodeje vzrostly o 18 procent. Děkovat za to může především Miu Miu.

    Populární značka se totiž těší trvající oblibě především u generace Z. Ta si v uplynulých měsících zamilovala především její kašmírové svetry, ale i kabelku Arcadie. Není tedy divu, že se prodeje společnosti ve třetím čtvrtletí více než zdvojnásobily. Zdá se tedy, že trendy estetika Miu Miu girl nezůstane minulostí. Kousky italské společnosti si navíc získaly i pánskou část módních nadšenců.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Značky Prada i Adidas vyhrály nad nepřející ekonomikou. Moncler však ztrácí prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Současná ekonomická situace se kvůli stagnující poptávce v Číně příliš nelepší. Některým značkám se ovšem podařilo nad nepřejícími podmínkami vyhrát. Růst tak v uplynulém čtvrtletí zaznamenala módní skupina Prada i německá společnost Adidas. O část prodejů ovšem v posledních třech měsících přišel Moncler.

    - Reklama -

    S nepříznivou ekonomickou situací bojuje i Moncler. Pokles příjmů nečekal

    Luxusní společnosti v uplynulých měsících bojují s nepříliš veselými ekonomickými vyhlídkami. Jejich prodeje stagnují především v Číně, a to kvůli tamní nízké poptávce i trvající nezaměstnanosti. Na problém narazila v uplynulém čtvrtletí i italská značka Moncler, jejíž příjmy klesly o tři procenta. Propadly se tak o více, než analytici očekávali a dosáhly na 635,5 milionu eur.

    Růst naopak zaznamenal Adidas. Definitivně se ovšem rozloučí s Yeezy

    Mezi šťastlivce, kterým se podařilo nad nelehkými ekonomickými podmínkami zvítězit, patří například německá značka Adidas. V uplynulém čtvrtletí totiž zaznamenala růst o 10 procent. Kromě toho ale dosáhla také dalšího úspěchu, a to oficiálního vyrovnání s rapperem Ye, dříve známým jako Kayne West. Spolupráci s ním přitom kvůli jeho kontroverzím ukončila už v roce 2022.

    Kolekce Yeezy ovšem pro značku představovala značný přínos. Odvolání partnerství se proto na jejích výsledcích zřejmě podepíše. Pouze v posledních třech měsících vydělaly zbytky kolekce Adidas na 200 milionů eur. Prodej však značka hodlá ukončit koncem letošního roku. Ředitel Adidas Bjørn Gulden pak popsal, že při vyjednávání panovaly mezi oběma stranami značné tenze.

    - Reklama -

    Prada předhání svou konkurenci. Úspěch slaví především díky Miu Miu

    Pravidelný index firmy Lyst označil nedávno italskou společnost Miu Miu za nejvíce hot brand současnosti. Její starší sestra Prada se zase umístila hned na třetím místě luxusního žebříčku. Skupina Prada, sdružující oba módní domy, tak slaví úspěch, a to navzdory již popsané ekonomické situaci. Od července do září navíc její prodeje vzrostly o 18 procent. Děkovat za to může především Miu Miu.

    Populární značka se totiž těší trvající oblibě především u generace Z. Ta si v uplynulých měsících zamilovala především její kašmírové svetry, ale i kabelku Arcadie. Není tedy divu, že se prodeje společnosti ve třetím čtvrtletí více než zdvojnásobily. Zdá se tedy, že trendy estetika Miu Miu girl nezůstane minulostí. Kousky italské společnosti si navíc získaly i pánskou část módních nadšenců.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebe objevování, míní Karolína Černá z Sheio

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    Buďte o krok napřed. S fashion YouTube kanály získáte titul módního experta

    Scrollování na Instagramu může kromě estetického potěšení přinést i povědomí o nejnovějším módním dění. Jen těžko se na něm však dozvíte hlubší myšlenky nebo poodkryjete složitější koncepty. Pro prohloubení módního vzdělání jsou ideální spíše trendy komentátorské YouTube kanály, specializující se na rozlišná témata.

    Nestárnoucí historické beauty rutiny. Kosmetické rituály slavných žen inspirují dodnes

    Ačkoliv historie nebyla k ženám vždy spravedlivá, najdeme v ní spoustu ikonických jmen, ze kterých dodnes čerpáme inspiraci. Obzvlášť v oblasti self care slouží beauty rutiny slavných žen jako klíčová předloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonce Kleopatra nedaly dopustit na své kosmetické postupy, zaručující perfektní vzhled.

    Lekce ukázkového minimalismu. Skandinávské značky dbají na jednoduchost a udržitelnost

    Ať už jde o pocit útulnosti a pohody, známý jako hygge, nebo o posezení u kávy, tedy fika, severské národy jsou zdrojem neustálé inspirace. Módní svět však upoutal zejména jejich pověstný minimalistický styl. Pokud jej chcete zařadit do svého šatníku, neměly by vám uniknout značky jako Holzweiler nebo Ganni.

    Místo videí láká na nákupy. Na TikToku seženete trendy krém i zubní pastu

    Obchod platformy TikTok je stejně chaotický jako její část, produkující krátká zábavná videa. Stejně jako ona totiž vytváří náhodné a často nesmyslné trendy. Mezi nejčastěji prodávané produkty letošního srpna tak kromě krému na krk patří i zubní pasta nebo elektrický holicí strojek. Své místo si ale vybojovala také řada vlasových pomocníků.

    Odhalte svého vnitřního andílka. Oblékněte spodní prádlo jako z show Victoria’s Secret

    Světem módy momentálně rezonuje dozvuk přehlídky Victoria's Secret. Po šesti letech si tato očekávaná show opět našla místo v našich životech. Modelky kromě dechberoucího make-upu a postav předvedly i elegantní spodní prádlo. Inspirujte se jimi a pořiďte si do šatníku kousky, které vám zvednou sebevědomí a rozzáří den.

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Módní novinky v kostce: Loewe překvapil hravou kampaní a Tommy Hilfiger vítá Jisoo

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L'Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    Posaďte se, zvedá se opona. S těmito looky rozzáříte večerní divadlo

    Nadcházející podzimní a zimní měsíce přímo vybízí k návštěvě divadla. Navíc, každá záminka, kam vynosit nádherné šaty, speciální boty a výrazný make-up, se hodí. Jestliže patří divadlo do vaší dokonalé představy příjemného večera, inspirujte se třemi tipy na vyladěný look. Usnadní vám výběr účesu, oblečení i vhodného make-upu.

    Ušetřete si nepříjemné zklamání. Jak nekupovat kousky, přinášející nechtěné výčitky

    Snad ještě horší než prázdný šatník je ten, přeplněný kousky, jež nikdy nespatří světlo světa. Nejde přitom vůbec o ojedinělý úkaz. Nákup lákavého a často levného oblečení, které brzy skončí na dně skříně, je prohřešek téměř každého z nás. Je však na čase s touto závislostí, přinášející pouze zklamání a výčitky, skoncovat.

    Difuzéry nabízí víc než jen líbivé vůně. Zkrášlí místnost a ochrání vaše zdraví

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    Kabelka vyrobená z aerogelu a přehlídka v Disneylandu. Kam míří módní dům Coperni?

    Značka Coperni, mladá a hlavně dravá, je na módním výsluní teprve pár let. Za tu dobu však dokázala zanechat nesmazatelnou stopu. Její zakladatelé se už od roku 2013 snaží překlenout to, co jiné módní domy budovaly celé dekády. Kombinace technologií, inovací a rafinované estetiky je to, co činí brand Coperni tak jedinečným.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―