Více

    ― Reklama ―

    Když podzim zaklepe na dveře, módní svět se zahalí do temnějších tónů, kvalitních tkanin a tajemného šarmu. Právě tehdy přichází The Olsen Season. Dvojčata Mary-Kate a Ashley Olsen, jejichž módní vliv nikdy neslábne, definují chladné měsíce svým minimalistickým stylem, který balancuje mezi nenápadným luxusem a tajemným kouzlem. 

    Zapomeňte na sezónní trendy, logo mánii nebo přehnané dekorace. Sestry Olsenovy, rovněž známé jako Olsenky, vládnou světu quiet luxury. V něm se o slovo hlásí decentní bohatství a kvalitní oděvní zpracování. Jejich typické looky proto každoročně bez výjimky zahlcují for you page každého módního nadšence.

    Olsenky skočily z amerických sitcomů rovnou do módního popředí. Navíc s trhákem The Row

    Dvojčata Olsenovy, kdysi dětské hvězdy populárních amerických sitcomů, v současnosti stojí za luxusní značkou The Row, která je manifestem kvality, čistoty a minimalismu. Už od jejího vzniku v roce 2006 se z ní stal jakýsi kult. Její móda ale nevnucuje, nýbrž hladce a jemně podtrhuje osobnost nositele.

    Typický look podle The Row proto kombinuje neutrální paletu, uvolněné střihy a špičkové materiály. Mezi ikonické kousky patří například dlouhé vlněné kabáty, hedvábné košile, kašmírové svetry nebo oversized blejzry. Ty se skvěle hodí také pro vrstvení, což je další neodmyslitelná součást klasického Olsen stylu.

    Mary-Kate a Ashley vytvářejí iluzi nenuceného luxusu, který nikdy nepůsobí přeplácaně. Jejich „uniforma“ spočívá především v již zmíněných neutrálních odstínech. Béžová, černá, bílá a šedá se v ní střídají v sofistikovaném tanci jednoduchosti. Neexistují pro ni proto žádné výrazné barvy, ani trendy detaily.

    Olsenky tedy ukazují, že podzimní outfit může vynikat i bez okázalosti. Dlouhý kabát volnějšího střihu kombinujte s minimalistickým černým svetrem a kalhotami s rovnými nohavicemi. Vše dotáhněte k dokonalosti pomocí kvalitního koženého pásku. A je to, oficiálně jste se stali součástí The Olsen Season.

    Vrstvení jako pevný základ. Nadčasové outfity zvládne i módní začátečník

    Pokud chcete do svého podzimního šatníku zakomponovat něco z The Olsen Season, sáhněte po několika univerzálních kouscích. Základem může být zmiňovaný klasický oversized kabát v béžové nebo černé barvě, který působí sofistikovaně a hodí se k čemukoliv.

    Svou garderobu rozšiřte i o kvalitní kašmírové svetry, hedvábné halenky a kalhoty s vysokým pasem. Tím vším docílíte efektního a nadčasového vzhledu. Vrstvení zvýrazněte elegantním šátkem nebo jemným zlatým řetízkem a nezapomeňte na kožené rukavice, které zahřejí i podtrhnou výsledný look.

    Zdroj: The Row

    The Olsen Season představuje filozofii, která spojuje luxus s komfortem a eleganci s hlubší estetikou. Mary-Kate a Ashley Olsen tak v současnosti inspirují všechny, kdo hledají víc než jen povrchní pozlátko luxusního odívání. Pokud tedy do kousků budete investovat, vydrží vám při správném pečování celé roky.

    @ourgolden20s Let’s be honest, everything the Olsen twins do is iconic 💼 #Birkin ♬ original sound – Our Golden 20s

    Zdroje: Instagram, TikTok, Highsnobiety, WWD

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    The Olsen Season je zpátky. Inspirujte se nejstylovějšími dvojčaty módní scény

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když podzim zaklepe na dveře, módní svět se zahalí do temnějších tónů, kvalitních tkanin a tajemného šarmu. Právě tehdy přichází The Olsen Season. Dvojčata Mary-Kate a Ashley Olsen, jejichž módní vliv nikdy neslábne, definují chladné měsíce svým minimalistickým stylem, který balancuje mezi nenápadným luxusem a tajemným kouzlem. 

    - Reklama -

    Zapomeňte na sezónní trendy, logo mánii nebo přehnané dekorace. Sestry Olsenovy, rovněž známé jako Olsenky, vládnou světu quiet luxury. V něm se o slovo hlásí decentní bohatství a kvalitní oděvní zpracování. Jejich typické looky proto každoročně bez výjimky zahlcují for you page každého módního nadšence.

    Olsenky skočily z amerických sitcomů rovnou do módního popředí. Navíc s trhákem The Row

    Dvojčata Olsenovy, kdysi dětské hvězdy populárních amerických sitcomů, v současnosti stojí za luxusní značkou The Row, která je manifestem kvality, čistoty a minimalismu. Už od jejího vzniku v roce 2006 se z ní stal jakýsi kult. Její móda ale nevnucuje, nýbrž hladce a jemně podtrhuje osobnost nositele.

    Typický look podle The Row proto kombinuje neutrální paletu, uvolněné střihy a špičkové materiály. Mezi ikonické kousky patří například dlouhé vlněné kabáty, hedvábné košile, kašmírové svetry nebo oversized blejzry. Ty se skvěle hodí také pro vrstvení, což je další neodmyslitelná součást klasického Olsen stylu.

    - Reklama -

    Mary-Kate a Ashley vytvářejí iluzi nenuceného luxusu, který nikdy nepůsobí přeplácaně. Jejich „uniforma“ spočívá především v již zmíněných neutrálních odstínech. Béžová, černá, bílá a šedá se v ní střídají v sofistikovaném tanci jednoduchosti. Neexistují pro ni proto žádné výrazné barvy, ani trendy detaily.

    Olsenky tedy ukazují, že podzimní outfit může vynikat i bez okázalosti. Dlouhý kabát volnějšího střihu kombinujte s minimalistickým černým svetrem a kalhotami s rovnými nohavicemi. Vše dotáhněte k dokonalosti pomocí kvalitního koženého pásku. A je to, oficiálně jste se stali součástí The Olsen Season.

    Vrstvení jako pevný základ. Nadčasové outfity zvládne i módní začátečník

    Pokud chcete do svého podzimního šatníku zakomponovat něco z The Olsen Season, sáhněte po několika univerzálních kouscích. Základem může být zmiňovaný klasický oversized kabát v béžové nebo černé barvě, který působí sofistikovaně a hodí se k čemukoliv.

    Svou garderobu rozšiřte i o kvalitní kašmírové svetry, hedvábné halenky a kalhoty s vysokým pasem. Tím vším docílíte efektního a nadčasového vzhledu. Vrstvení zvýrazněte elegantním šátkem nebo jemným zlatým řetízkem a nezapomeňte na kožené rukavice, které zahřejí i podtrhnou výsledný look.

    Zdroj: The Row

    The Olsen Season představuje filozofii, která spojuje luxus s komfortem a eleganci s hlubší estetikou. Mary-Kate a Ashley Olsen tak v současnosti inspirují všechny, kdo hledají víc než jen povrchní pozlátko luxusního odívání. Pokud tedy do kousků budete investovat, vydrží vám při správném pečování celé roky.

    @ourgolden20s Let’s be honest, everything the Olsen twins do is iconic 💼 #Birkin ♬ original sound – Our Golden 20s

    Zdroje: Instagram, TikTok, Highsnobiety, WWD

    ― Reklama ―

    Přestaňte si stěžovat, vzkazuje TikTok. Nový trend odhaluje každodenní privilegia

    Zdá se, že se platforma TikTok, proslulá generováním často škodlivých trendů, snaží s blížícím se koncem roku začít novou kapitolu. Na čistou stránku otočila pomocí čerstvého konceptu, upozorňujícího na privilegia mnohých z nás. Autoři krátkých videí totiž poukazují na banálnost zdánlivě otravných problémů běžných dní.

    Kariéra supermodelky a vysněný šatník k tomu. Jasmine Tookes představuje vrchol módní inspirace

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria's Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Kabelky, na kterých postavíte celý outfit. Odhalte it bags letošního podzimu

    Trendy podzimního outfitu dosáhnete nespočtem způsobů. Jedním ze zaručených taktik je investice do jedné z mnoha populárních kabelek, takzvané it bag. Váš look okamžitě pozvedne na vyšší úroveň a zaručí tak nejen stylový podzim. Objevte top tašky letošního podzimu, kterým kralují modely Brooklyn a Arcadie.

    Chlad nemá šanci. Podzimní dovolená láká na spa i útulnou atmosféru

    Vytoužený odpočinek nemusíte nechávat pouze na sluncem prosycené a teplé dny. Každé roční období nabízí typ útěku, který vás zláká na svá specifika. Podzimní dovolená vás zláká na útulnou atmosféru, definovanou praskajícím krbem, starým nábytkem či luxusním spa. S takovou výbavou nemá nepříjemný venkovní chlad šanci.

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebeobjevování, míní Karolína Černá z Sheio

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    Buďte o krok napřed. S fashion YouTube kanály získáte titul módního experta

    Scrollování na Instagramu může kromě estetického potěšení přinést i povědomí o nejnovějším módním dění. Jen těžko se na něm však dozvíte hlubší myšlenky nebo poodkryjete složitější koncepty. Pro prohloubení módního vzdělání jsou ideální spíše trendy komentátorské YouTube kanály, specializující se na rozlišná témata.

    Značky Prada i Adidas vyhrály nad nepřející ekonomikou. Moncler však ztrácí prodeje

    Současná ekonomická situace se kvůli stagnující poptávce v Číně příliš nelepší. Některým značkám se ovšem podařilo nad nepřejícími podmínkami vyhrát. Růst tak v uplynulém čtvrtletí zaznamenala módní skupina Prada i německá společnost Adidas. O část prodejů ovšem v posledních třech měsících přišel Moncler.

    Nestárnoucí historické beauty rutiny. Kosmetické rituály slavných žen inspirují dodnes

    Ačkoliv historie nebyla k ženám vždy spravedlivá, najdeme v ní spoustu ikonických jmen, ze kterých dodnes čerpáme inspiraci. Obzvlášť v oblasti self care slouží beauty rutiny slavných žen jako klíčová předloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonce Kleopatra nedaly dopustit na své kosmetické postupy, zaručující perfektní vzhled.

    Svět designu válcuje kvalitní sklo. Láme první příčky interiérových trendů

    Sklo se v letošním roce stává nezbytným prvkem moderního designu. Průhlednost, lesk a eleganci tohoto materiálu využívají největší světoví designéři, přetvářející obyčejné prostory v umělecké galerie. Propojení estetiky a funkčnosti je klíčem k důvodu, proč sklo dominuje současným interiérovým trendům. 

    Vánoce už visí ve vzduchu. Značky vydávají první sváteční kampaně

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale's tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Udržte se v teple s aktuálními trendy. Podzim 2024 definují eklektické šály

    Šála patří společně s pumpkin spice latte a huňatými svetry mezi nejzásadnější podzimní pomocníky. Praktický doplněk však každý rok zásadně ovlivní současné módní trendy. Letos jim dominuje eklektický styl, zahrnující různorodé modely. Zazáříte proto s dlouhou Acne Studios klasikou, ale i více nezvyklými variantami.

    Značka Abercrombie & Fitch v centru dění. Její bývalý šéf čelí obvinění z obchodování se sexem

    Módní svět upírá pozornost na známou americkou značku Abercrombie & Fitch. Důvodem však není zajímavá kampaň, ani nová kolekce, nýbrž zločin. Bývalý dlouholetý šéf firmy Mike Jeffries byl totiž obviněný z obchodování se sexem a organizování mezistátní prostituce. Samotná značka ovšem spojitost odmítá.

    CFDA Fashion Awards přivítaly módní ikony. Cenu si odnesla Rachel Scott z Diotima

    Na letošních CFDA Fashion Awards se tradičně setkaly nejen slavné osobnosti, ale hlavně největší ikony módního světa. Své pečlivě vybrané outfity předvedly na slavnostní večeři, koktejlovém večírku i samotném předávání cen. Jednu z nich si mimo jiné odnesla i návrhářka Rachel Scott, a to za tvorbu pro svou značku Diotima.

    Zapomeňte na ohrané Y2K. Současné trendy ovládá futuristická estetika Y3K

    Styl z počátku 21. století, známý také jako Y2K, ovládl v posledních měsících nejen módní průmysl. Zdá se ovšem, že se na scéně objevila jeho vážná konkurence. Na oblibě totiž narůstá estetika s názvem Y3K. Jedná se o futuristický trend, odrážející pokrok moderních technologií, umělou inteligenci i dystopickou budoucnost.

    Módní novinky v kostce: Charlie XCX propaguje Converse a Beyoncé láká na nový parfém

    Converse si za tvář své vánoční kampaně vybral zpěvačku Charlie XCX. Beyoncé překvapila vydáním parfému Cé Lumière a Christian Louboutin přichystal spolupráci s Coco Brandolini d'Adda. Los Angeles plánuje novou edici fashion weeku a italské město Prato bojuje se zhoršujícími se podmínkami tamních pracovníků módního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―